Anky heeft Whizashiningwalla BB gekocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:45

blijdatikrij schreef:
Dat negatieve gewauwel over Anky :Z
Een mens kan zich toch bedenken? Om wat voor reden dan ook. Vind het jammer dat Anky regelmatig "gepakt" wordt op uitspraken die ze doet. Maar ja, zo gaat dat. Hoge bomen vangen veel wind.

Misschien zou ze er eens over na moeten denken wat ze precies publiceert... want blijkbaar vindt mevrouw van grunsven het al belangrijk om een interview te geven op het moment dat ze een scheet laat (en nog veel erger, het haalt hier de voorpagina ook nog eens). Maar bekijkt ze niet kritisch genoeg wat ze precies in de openbaarheid brengt met haar vaak nogal onhandige uitspraken.

Maar van de andere kant blijft ze natuurlijk wel de aandacht trekken, ondanks dat ze al jaren niet meer zo presteert als in het verleden... maar ze is natuurlijk wel een merk geworden, en om geld te blijven verdienen met het merk is aandacht nodig. Dus wat dat betreft is het wereldkundig maken van dit type 'nieuws' hartstikke slim. Vooral door vooraf te roepen dat het betreffende paard niet genoeg kwaliteit zou hebben.

sporter

Niels schreef:
Marliesje schreef:
Wie zijn al die mensen die in deze lijst onder Anky zijn geëindigd?
Hebben die zich allemaal ingekocht? Of mogen ze meedoen omdat ze zo'n mooie naam hebben?
http://www.alltechfeigames.com/ftp-pdf/REI_R_1.pdf

Dit zijn haar resultaten van dit jaar bij dé reiningorganisatie van de wereld:

DATE LOCATION CLASS HORSE ENTR PLC
3/26/2010 Oirschot Netherlands Limited Open Whizashiningwalla BB 31 9
4/17/2010 Swedala Sweden Intermediate Open Whizashiningwalla BB 11
4/17/2010 Svedala Sweden Intermediate Open Whizashiningwalla BB 11 3
6/30/2010 Givrins Switzerland Intermediate Open Dunnys Reminic 26 21
6/30/2010 Givrins Switzerland Intermediate Open Whizashiningwalla BB 26 15

Ik krijg het niet duidelijker, maar dit is haar showrecord. De laatste getallen zijn haar plaatsingen, de eerste hoeveel deelnemers er waren. Ik noem dat nu niet echt topresultaten.

Waarom zou ze top resultaten moeten halen? Wie heeft jou vertelt dat ze alleen maar mee doet om top resultaten te halen?

Marliesje

Dus? Feit blijft dat er ze er een hoop combi's waren in Kentucky waar ze boven is geëindigd toch?
Wie zijn dat dan?

En nogmaals, al maakte ze echt helemaal niks klaar en stond ze elke wedstrijd onderaan, wat dan nog?

easygoing

Niels schreef:
Marliesje schreef:
Hebben die zich allemaal ingekocht? Of mogen ze meedoen omdat ze zo'n mooie naam hebben?

Ik krijg het niet duidelijker, maar dit is haar showrecord. De laatste getallen zijn haar plaatsingen, de eerste hoeveel deelnemers er waren. Ik noem dat nu niet echt topresultaten.

Ehmm voor iemand die er zo kort mee bezig is vind ik dat toch behoorlijk netjes.
Hoe lang doe jij het al en wat zijn jouw showrecord?

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:46

tita schreef:
Waarschijnlijk tot de conclusie gekomen dat het niet aan het paard lag :D

Haha, dat zou best kunnen, ze stapt tenslotte nog maar net in de reining. Desalniettemin heeft ze er weer een leuk paard bij.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:47

Wendy schreef:
blijdatikrij schreef:
Een mens kan zich toch bedenken? Om wat voor reden dan ook. Vind het jammer dat Anky regelmatig "gepakt" wordt op uitspraken die ze doet. Maar ja, zo gaat dat. Hoge bomen vangen veel wind.

Misschien zou ze er eens over na moeten denken wat ze precies publiceert... want blijkbaar vindt mevrouw van grunsven het al belangrijk om een interview te geven op het moment dat ze een scheet laat (en nog veel erger, het haalt hier de voorpagina ook nog eens). Maar bekijkt ze niet kritisch genoeg wat ze precies in de openbaarheid brengt met haar vaak nogal onhandige uitspraken.

Maar van de andere kant blijft ze natuurlijk wel de aandacht trekken, ondanks dat ze al jaren niet meer zo presteert als in het verleden... maar ze is natuurlijk wel een merk geworden, en om geld te blijven verdienen met het merk is aandacht nodig. Dus wat dat betreft is het wereldkundig maken van dit type 'nieuws' hartstikke slim. Vooral door vooraf te roepen dat het betreffende paard niet genoeg kwaliteit zou hebben.

Ach wat. Ben jij bij het interview geweest? Weet jij letterlijk wat Anky gezegt heeft en wat de journalist er van gemaakt heeft? Ik durf het te betwijfelen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:47

Wendy schreef:
Maar van de andere kant blijft ze natuurlijk wel de aandacht trekken, ondanks dat ze al jaren niet meer zo presteert als in het verleden....

Met de resultaten die zij gehaald heeft, kan ze jaaaaaren vooruit, langer dan de meeste :j

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:48

Marliesje schreef:
Dus? Feit blijft dat er ze er een hoop combi's waren in Kentucky waar ze boven is geëindigd toch?
Wie zijn dat dan?

En nogmaals, al maakte ze echt helemaal niks klaar en stond ze elke wedstrijd onderaan, wat dan nog?

Previes, dan deed ze in Kentucky blijkbaar niet helemaal ten onrechte mee en alleen geselecteerd op naam. Of werden al die ruiters die onder haar eindigden ook alleen op hun naam geselecteerd?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:48

Wendy schreef:
blijdatikrij schreef:

Ze heeft het op haar website geplaatst en niet in een of ander blaadje.
Lijkt mij dat het haar goed recht is om zulks nieuws op haar website te plaatsen.
De verkoop van PB was toch ook nieuws? Net zoals de aankoop van Whiz.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:52

sporter schreef:
Ach wat. Ben jij bij het interview geweest? Weet jij letterlijk wat Anky gezegt heeft en wat de journalist er van gemaakt heeft? Ik durf het te betwijfelen.

Anky kan ook vragen om het interview in te zien voordat het gepubliceerd wordt.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:53

Cer schreef:
Wendy schreef:
Maar van de andere kant blijft ze natuurlijk wel de aandacht trekken, ondanks dat ze al jaren niet meer zo presteert als in het verleden....

Met de resultaten die zij gehaald heeft, kan ze jaaaaaren vooruit, langer dan de meeste :j

Maar dat houdt het merk niet in de lucht.... van de prestaties in de sport word je niet rijk, geld verdienen lijkt me toch wel belangrijk als je bijvoorbeeld een paard als Whiz wilt kopen en onderhouden.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:55

easygoing schreef:
Ehmm voor iemand die er zo kort mee bezig is vind ik dat toch behoorlijk netjes.

ze rijdt al net zo lang als ik western en dat is zo'n 4 à 5 jaar..

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:56

Het valt me iedere keer weer op dat als de meerderheid het ermee eens is en een paar mensen niet, dat er tegen de minderheid word gezegd dat hun mening nergens op slaat omdat ze het zelf niet gedaan hebben...

Hoe weten jullie dan zo goed, dat jullie mening wel ergens op slaat? Hebben jullie het dan WEL gedaan?! Dacht het niet... Dus laat iedereen lekker z'n mening uiten en kom met een nuttig tegen argument ipv. iemands argument afdoen met "je bent er niet geweest dus mag je niet oordelen".

We hoeven toch niet allemaal als een kudde schapen achter de menigte aan te lopen?

Sorry... moest even m'n hart luchten...

easygoing

YouthReiner schreef:
easygoing schreef:

ze rijdt al net zo lang als ik western en dat is zo'n 4 à 5 jaar..

Nou persoonlijk vind ik dat nog niet zo heel lang.
En om even te vergelijken wat zijn jouw resultaten?

xShellie

jammer, had gehoopt whizje nog een keer te kunnen rijden als ik naar cira ging.. :(
ik vind het ook erg dubbel dat er eerst wordt gezegd door kenners dat whiz niet genoeg kwaliteiten heeft en dat anky een reiningpaard ging zoeken om te kopen en hij nou in 1x wel goed genoeg is.
maarja ze moet het zelf weten, ik vind het wel super jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:57

easygoing"
[quote="[***] schreef:
Marliesje schreef:

Hoe lang doe jij het al en wat zijn jouw showrecord?[/quote]

Ik heb ook niet gezegd dat het niet net is, ik reageerde alleen op het feit dat het niet 'verrekte goed is' zoals WinBinChes zei.

Mijn showrecords doen er niet toe, maar als je heel nieuwsgierig bent, dan kan je ze gewoon opvragen bij de NRHA. :) Kan wel zeggen dat ik meer dollars heb gewonnen, maar dat is totaal irrelevant hier. Ohja, en ik ben korter bezig met een heeeel stuk minder paard. :P

Captain

Re: Anky heeft Whizashiningwalla BB gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:57

Even iets anders.. Ik vraag me serieus af wie die namen van die paarden bedenkt.. _O-

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:58

easygoing schreef:

2-voudig Nederlands jeugd kampioen, 4e op de Europese Kampioenschappen, Europees team Kampioene en ik heb nogal wat plakken aan de muur hangen.. ;) zoals je in mijn profiel dus ook kunt zien.
en ik heb whiz zelf ook gereden want ik ging in mijn vakanties vaak naar Cira toe om te helpen.
ik weet alleen niet wat dat er mee te maken heeft?
Laatst bijgewerkt door xShellie op 09-12-10 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:59

Ben je zo goed dat ze je bij NRHA gewoon kunnen vinden als ik bel en vraag naar Niels?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 15:59

Anky wordt echt niet rijk van de interviews die ze geeft Wendy. Anky heeft inmiddels zo'n staat van dienst dat ze met het lesgeven en haar kledinglijn ook wel wat geld verdient. En wat ze met dat geld doet moet ze dan lekker helemaal zelf weten. Wat een vreselijk afgunstige reacties hier toch weer. IWAB's :n .
Ben gewoon blij voor Anky dat ze Whiz heeft gekocht/kunnen kopen. Ik hoop dat ze er super veel plezier van gaat hebben :) .

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:00

Marliesje schreef:
Ben je zo goed dat ze je bij NRHA gewoon kunnen vinden als ik bel en vraag naar Niels?

typo
Laatst bijgewerkt door xShellie op 09-12-10 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Achterom

easygoing schreef:

Ik neem aan dat je snapt dat dit soort vragen regelrechte bullshit zijn?

Om optimaal te kunnen preseren in de paardensport zijn een aantal dingen essentieel: talent, goede begeleiding, goed paard, de juiste kansen, de juiste connecties... en vooral geld.
Zodra het op een van die factoren mis loopt, presteer je al niet optimaal.
En ik durf te wedden dat Anky een van de weinigen is in de paardenwereld die aan alles wat ik beschrijf goed op orde heeft. En daarmee ook optimaal presteert.

Francis

IndianLady schreef:
Waarom dan ineens deze ommezwaai?

Misschien boeit de mening van die kenners haar niet omdat ze gek is op het paard.
Misschien heeft ze besloten dat western gewoon leuk 'hobby' blijft en neemt ze genoegen met het niveau wat ze wel kan bereiken met Wiz.
Misschien wil ze de kenners hun ongelijk bewijzen.
Misschien heeft ze inmiddels van andere (nog betere) kenners andere meningen gehoord.
Misschien was die eerste opmerking wel uit z'n verband gerukt door de media.

Er zijn legio dingen te verzinnen maar ik vind het wel bijzonder dat iedereen er weer een mening over klaar heeft. Laat dat mens toch gewoon lol hebben met d'r pony... Als ze een scheet laat moet het nog in de krant en heeft iedereen een mening over de lengte en de geur van de scheet. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:01

Marliesje schreef:
Ben je zo goed dat ze je bij NRHA gewoon kunnen vinden als ik bel en vraag naar [***]?

Ach, dat is ook weer simpel op te lossen, je vraagt mij even per pb naar achternaam en daarmee bel je ze.
Maar nogmaals, wat doet het er hier in hemelsnaam toe wat ik (niet) heb gereden?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:02

YouthReiner schreef:
easygoing schreef:

2-voudig Nederlands jeugd kampioen, 4e op de Europese Kampioenschappen, Europees team Kampioene en ik heb nogal wat plakken aan de muur hangen.. ;) zoals je in mijn profiel dus ook kunt zien.
en ik heb whiz zelf ook gereden want ik ging in mijn vakanties vaak naar Cira toe om te helpen.
ik weet alleen niet wat dat er mee te maken heeft?

Gaat ook niet zo zeer om jouw maar om haar resultaten te vergelijken met andere die ook deze tal van de paardensport beoefenen.