Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine_R schreef:Rath zit er zeker niet verkeerd op, het zou zeker wel wat kunnen worden.
Maar de mensen die zeggen dat Toot er nu ontspannen uitziet en bij Ed niet..?
Dat bekkie heb ik ook meer dan 1x open zien gaan.. kijk naar de laatste still in de OP.
Dus zeker niet verkeerd maar komop zeg, we gaan niet Edje afvallen he..?
Ayasha schreef:En dat deed ie bij Edward niet?Als ie stilstaat zie je hem vrij fel knabbelen op het bit. Ik vermoed dus ook dat dat is wat je bij beide zag.
Hoe dan ook vind ik er in dit filmpje meer rust in zitten dan onder Edward.Hoop van harte dat dat er in blijft.
Ayasha schreef:Mwah misschien word ik zelfs nog wel Totilas fan... Vind hem minder hectisch en het algemene plaatje vind ik rustiger dan met Gal.
Misschien omdat het een "training" is (hoewel... Er zal meer dan genoeg druk geweest zijn voor de combi)... Ben benieuwd naar zijn eerste wedstrijd met 'm.
Varekaj schreef:Het filmpje kan ik niet bekijken, zit niet op een goede locatie daarvoor
Ik vind Rath nogal "gespannen" zitten. Alsof ie niet 100% in het zadel zit, maar 1% erop en 99% erin. En ik zie ook liever nog iets meer afhangende benen, maar kan ook aan het zadel liggen natuurlijk. En uiteraard is het een still, kan goed zijn in motion dat de beenligging beter is in het geheel. gaan we dus niet over klagen.
Moest ik zo'n mooie vlechtjes kunnen maken, of ze nou passen of niet, ik zou heel erg blij zijn![]()
Ik vind wel op de stills dat Toot meer ontspanning heeft in de hals. Vond hem bij Gal soms nogal "opgekropt", en hier heeft hij zowat dezelfde hoofd/halshouding, maar dan zonder dat "gekropte". Ook dat achterbeen zie ik er graag biij!
Maar het belangrijkste, dat "vonkje" van "daar is Toot!", dat kwam er niet. Demagie is eraf, het is alsof Rath hem heeft om zijn carrière te boosten, alsof Toot de top heft gehaald, daar nog ff gaat meedraaien en dan terug afzakken. Ik krijg niet het gevoel bij deze beelden van "daar gaan we nog hoge toppen van zien". Kan veranderen natuurlijk met de tijd, maar vind het toch jammer dat dat warme gevoel er nou even niet is.