Alane schreef:Als je je ouder verliest, verlies je het verleden
Als je je partner verliest, verlies je het heden
Als je je kind verliest, verlies je je toekomst.
Mooi!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alane schreef:Als je je ouder verliest, verlies je het verleden
Als je je partner verliest, verlies je het heden
Als je je kind verliest, verlies je je toekomst.

frisiangirl schreef:Hij zou naar een springtraining of -wedstrijd met zijn ouders. Hij was iets in zijn kamer vergeten en wilde dit ophalen. Na een poosje vroeg zijn vader zich af waar hij bleef en is gaan kijken. Tot zijn grote schrik bleek dat zijn zoon met het touwtje van de fotocamera die om zijn nek hing aan de trap is blijven haken....
frisiangirl schreef:Uit betrouwbare bron heb ik het volgende vernomen;
Hij zou naar een springtraining of -wedstrijd met zijn ouders. Hij was iets in zijn kamer vergeten en wilde dit ophalen. Na een poosje vroeg zijn vader zich af waar hij bleef en is gaan kijken. Tot zijn grote schrik bleek dat zijn zoon met het touwtje van de fotocamera die om zijn nek hing aan de trap is blijven haken....
Verschrikkelijk....andere woorden kan ik er niet voor vinden....
Citaat:„Es passierte beim Spielen im Kinderzimmer – es ist so furchtbar", so eine verzweifelte Corinna Wegener gegenüber Pferdplus.
frisiangirl schreef:Uit betrouwbare bron heb ik het volgende vernomen;
Hij zou naar een springtraining of -wedstrijd met zijn ouders. Hij was iets in zijn kamer vergeten en wilde dit ophalen. Na een poosje vroeg zijn vader zich af waar hij bleef en is gaan kijken. Tot zijn grote schrik bleek dat zijn zoon met het touwtje van de fotocamera die om zijn nek hing aan de trap is blijven haken....
Verschrikkelijk....andere woorden kan ik er niet voor vinden....
!