Janine1990 schreef:Onassa schreef:Is PS nu zo emotioneel of verbeeld ik me dat?
Nee, hij is echt emotioneel, zonet snifte hij ook al behoorlijk...
Dat zou me verbazen hoor..
misschien is hij gewoon verkouden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UMayDream schreef:Janine1990 schreef:Meeste mensen hebben wel gewoon Duits op de kabel... NDR, ZDF, ARD... Vast wel ergens
Ahaa oke, ik zal mn vader eens vragenWeet je ook hoelaat
?
Ik kijk thuis wel ff Janine1990 schreef:renatevb schreef:Dat zou me verbazen hoor..
misschien is hij gewoon verkouden
Waarom zou het je verbazen????
Ann Katrin sloeg zowat een arm om hem heen... Ben niet blind...
). bruceandnoon schreef:paul moest net echt even zijn tranen wegslikken hoor. Ik ben dan al niet te goed in Duits maar wat ik er uit op kan maken spreken ze met ongelofelijk veel respect voor het paard. Totilas is zo te horen voor Paul ook een " once in a lifetime" paard. Al met al vind ik het erg sympathiek overkomen. Ik zal eerlijk toegeven, net met de beelden onder het zadel schoot ik even vol ( sorry ben 37 weken zwanger en hormonen spelen ook een rol...), het is toch net alsof je je ex, waar je nog niet helemaal over heen bent, tegenkomt op straat met een hele leuke nieuwe vlam...
Ik mis toch wel heel erg dat ongelofelijk trotse hoofd van Edward als hij op Totilas rondreed, dat is mij toch altijd het meest bijgebleven.
Neemt niet weg dat Ik Rath alle succes van de wereld toewens om net zo'n goede combinatie te gaan worden, denk eigenlijk niet dat Totilas beter terecht had kunnen komen dan tussen deze echte paardenfamilie ( behalve dan door in te Harskamp blijven uiteraard).
Matthias niet zo goed in Engels nie
Maggie_Eddy schreef:Matthias niet zo goed in Engels nie
SuzannedG schreef:Denk dat het goed is dat ze zoveel tijd nemen voor de vragen. Jammer dat het nu weer over NL versus Duitsland gaat. Met veel woorden en lange verhalen win je geen respect.