Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:06

wow wat een super leuke kans voor matthias
kijk er al naar uit om toot weer in de ring te zien.

natuurlijk blijft het jammer dat toot niet meer in NL staat maar ach dat moeten we achter ons laten en blij zijn dat toot niet naar 1 of andere olie sjeik is gegaan.

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:06

s0173957 schreef:
Nu hoop ik alleen maar dat het publiek op wedstrijden zich sportief gaat gedragen!
Ik zie hem bv niet naar Nederlandse wedstrijden komen uit schrik om uitgejouwd te worden, iets wat sowieso gaat gebeuren door enkele idioten...
Als e rnu een ruiter is die ik het gun dan is het Matthias Alexander Rath, oké, de jongen heeft alles gekregen om zich zo te ontwikkelen maar hij is een van de meest getalenteerde en hardwerkende jonge ruiters op het dressuurlandschap!

Dat denk ik dus ook, het publiek dat onsportief gaat doen.
Wanneer Edward en Toot in de ring verschenen was iedereen zó uitbundig, stel je nu voor als Rath met Toot in de ring verschijnt iedereen stil zal zijn en jaloerse blikken ofzo, ik zie het nog gebeuren ! >;)
Laatst bijgewerkt door ZarcoTje op 28-11-10 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:07

Ik denk dat ze het gaan beschouwen als een investering in een jonge ruiter...
Naar geld moet die familie toch niet zien...

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:08

ZarcoTje schreef:
Dat hoop ik dus ook, het publiek dat onsportief gaat doen.
Wanneer Edward en Toot in de ring verschenen was iedereen zó uitbundig, stel je nu voor als Rath met Toot in de ring verschijnt iedereen stil zal zijn en jaloerse blikken ofzo, ik zie het nog gebeuren ! >;)

Stil zijn zou nog het minste zijn, maar hij gaat sowieso door enkele idioten uitgefloten worden en boe-geroep naar z'n hoofd krijgen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:09

s0173957 schreef:
ZarcoTje schreef:

Stil zijn zou nog het minste zijn, maar hij gaat sowieso door enkele idioten uitgefloten worden en boe-geroep naar z'n hoofd krijgen!

Dan hoop ik dat die idioten desnoods hardhandig uit de zaal verwijderd worden.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:10

Ayasha schreef:
easygoing schreef:
Ho ho ik heb alleen gevraagd of ze met het verkeerde been uit bed gestapt is, dat is geen aanval maar een vraag. En verder heb ik me in dit topic keurig gedragen :+ .

En waar was dat voor nodig? :+ Gewoon omdat ze haar mening gaf? Die moet toch iedereen respecteren? Of geldt dat ineens niet meer als je je aangesproken voelt? ;)
Dan zouden een boel mensen in dit topic zich heel diep moeten gaan schamen (IMO zouden ze dat sowieso al mogen gaan doen maar goed)

Ehmm het was geen aanval op mij dus nee ik voel me niet aangesproken ;).
Dit topic gaat toch niet over hoe je mening is over iemand anders z'n mening? Of zit ik op een verkeerd forum? Kijk en als je dan toch je mening wil geven over iemand anders z'n mening dan hoef je daarmee niet in de aanval te gaan. En zover ik zojuist zag is Sonja niet de enigste (bedoel jou hier niet mee trouwens).Dus misschien zijn er meer mensen met het verkeerde been uit bed gestapt.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 28-11-10 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:10

s0173957 schreef:
ZarcoTje schreef:

Triest zou dat gewoon zijn, sommige mensen kunnen niet begrijpen dat de paardensport nu ook eenmaal iets zakelijks is, hier in België zijn we er ook niet blij mee dat veel van de top springpaarden worden verkocht, maar wat doe je eraan ?
Snel genoeg wordt er een nieuw topveulen geboren worden, of start er een nieuw topduo.
Omdat Toot nu verkocht is naar Duitsland lijkt voor sommigen de hele wereld te vergaan =s

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:11

s0173957 schreef:
ZarcoTje schreef:

Dat zou alleen al minderwaardig voor Totilas zijn.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:13

ZarcoTje schreef:
Triest zou dat gewoon zijn, sommige mensen kunnen niet begrijpen dat de paardensport nu ook eenmaal iets zakelijks is, hier in België zijn we er ook niet blij mee dat veel van de top springpaarden worden verkocht, maar wat doe je eraan ?
Snel genoeg wordt er een nieuw topveulen geboren worden, of start er een nieuw topduo.
Omdat Toot nu verkocht is naar Duitsland lijkt voor sommigen de hele wereld te vergaan =s

dit heb je goed gezegd en ben ik het helemaal mee eens

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:13

Maargoed, daar kiest hij zelf dan voor toch?
Ik ben meer benieuwd naar de nieuwe ster van Edward, dan naar deze combinatie.

Zoals al eerder is gezegd, ze kunnen het nooit goed doen. Want, een goed resultaat halen, is normaal. Totilas is nou eenmaal een toppaard, en dat kon Edward ook.
En slecht presteren, is al helemaal slecht, want met Totilas ben je verzekerd van een eerste prijs.

Ben benieuwd wat Edward hiervan vind :)

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:15

hoe naar het ook is dat totilas niet meer onder edward gal te zien zal zijn, gun ik rath veel succes met toot, want mocht hij flink afgaan en de combinatie zou mislukken, wat gebeurd er dan verder met totilas? Nee, ik hoop dat hij veel van toot gaat houden en andersom, totilas is nou eenmaal een paard wat veel emoties oproept, zelfs bij een naar zijn eigen woorden, ruiter die niet zo van de emoties is

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:15

En ik zal ze niet uitjoelen, ik wil eerst zien hoe deze combinatie het gaat doen. Ben onwijs nieuwsgierig hoe Toot gaat lopen onder iemand anders.

Maar, voortijdige conclusies trekken is gewoon verkeerd. Misschien doen deze 2 het wel beter dan de combi Edward+Totilas.
Wat ik niet verwacht, maar alles is mogelijk natuurlijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:16

Tjonge jonge wat een kinderachtig gedoe hier zeg. Ik hoop dat er massaal gejuicht wordt als Totilas de ring binnenkomt met Matthias. Dat verdient dat paard, hij blijft toch altijd een beetje van Nederland. Een duitse medaille zal altijd een oranje randje hebben.

Ayasha
Blogger

easygoing schreef:
Ehmm het was geen aanval op mij dus nee ik voel me niet aangesproken ;).
Dit topic gaat toch niet over hoe je mening is over iemand anders z'n mening? Of zit ik op een verkeerd forum? Kijk en als je dan toch je mening wil geven over iemand anders z'n mening dan hoef je daarmee niet in de aanval te gaan. En zover ik zojuist zag is Sonja niet de enigste (bedoel jou hier niet mee trouwens).Dus misschien zijn er meer mensen met het verkeerde been uit bed gestapt.

In een topic mag je je mening geven. IEDEREEN mag zijn mening geven. Ook Sonja dus. Ik vind het ook idioot hoe sommigen hier reageren. ;) En dat mag ik rustig zeggen in dit topic. :+ Snap niet dat je zo'n drama maakt om Sonja haar mening terwijl sommige hier die jongen ongelukken toe wensen. Maak je DAAR druk om. ;)

Ben ook wel benieuwd wat Gal er van vindt eerlijk gezegd.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 28-11-10 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjeempie

Marjoow schreef:

Zoals al eerder is gezegd, ze kunnen het nooit goed doen. Want, een goed resultaat halen, is normaal. Totilas is nou eenmaal een toppaard, en dat kon Edward ook.
En slecht presteren, is al helemaal slecht, want met Totilas ben je verzekerd van een eerste prijs.

slaat ook weer nergens op. daar moet je echt wel voor kunnen rijden hoor. hij mag dan geweldig kunnen lopen, dat betekend niet dat ie t uit zichzelf doet. ik zag gerard joling op JA nog geen galopwissels maken :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:17

Suzanne F. schreef:
Tjonge jonge wat een kinderachtig gedoe hier zeg. Ik hoop dat er massaal gejuicht wordt als Totilas de ring binnenkomt met Matthias. Dat verdient dat paard, hij blijft toch altijd een beetje van Nederland. Een duitse medaille zal altijd een oranje randje hebben.

Helemaal mee eens.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:18

carolalisa schreef:
Marjoow schreef:

slaat ook weer nergens op. daar moet je echt wel voor kunnen rijden hoor. hij mag dan geweldig kunnen lopen, dat betekend niet dat ie t uit zichzelf doet. ik zag gerard joling op JA nog geen galopwissels maken :+

Voor het publiek, betekent Totilas een eerste plek. Dus, zal Rath enorm afgaan als hij deze verwachtingen niet haalt. Zo denkt het publiek erover, zeker de mensen die er niets vanaf weten ;)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:19

als het wel zo is dat totilas in rotterdam in de ring gaat verschijnen zoals ps heeft gezegd dat ben ik zeker vd partij en zal ik net zo hard juigen als bij edward.
want inderdaad zoals hierboven al gezegd word dit verdiend het paard. hij heeft niet om al die gaat en nijd gevraagd. en de eerste de beste die durft Boe te roepen die trek ik persoonlijk vd tribune af. wat denk je wat voor invloed het zal hebben op totilas als mensen gaan schreeuwen en doen. Daar heb je de ruiter mee maar het paard nog des te meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:21

Wie het in zijn hoofd haalt om straks Totilas en Matthias uit te fluiten is echt van 't padje af. Wat een stelletje onsportieve lui hier zeg. De mensen die menen te moeten melden dat Matthias niet kan rijden, zouden misschien eens wat meer stil moeten staan bij hun eigen rijderij.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:21

Ik zou het echt heel tof vinden als ze in Rotterdam starten met Totilas.

En buiten dat, Totilas geniet van de aandacht en de aanmoedigers!
Die zal echt het verschil niet horen tussen BOE of YEAH.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:23

Jammer dat de gouden combinatie Edward en Totilas uit elkaar zijn, maar dat is nu eenmaal zo. Ik ben benieuwd hoe Matthias en Totilas het gaan doen samen. (Ik denk alleen dat ik het stiekem niet kan laten om de prestaties toch ook een beetje als Nederlandse prestaties te zien :o)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:24

Girassol: Dat is toch ook normaal? Totilas ís een NL paard in mijn ogen, dus de medaille zal gedeeld zijn :P

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:24

@marjoow. ik denk dat de mensen die er niks vanaf weten het ook niet echt heel veel interesseerd. t zou me eerder verbazen als ze totilas uberhaubt herkennen :+

daarbij neem ik aan dat het grootste deel van volwassen paardrijdend nederland wel ongeveer weet wat paardrijden inhoud en dat succes nooit gegarandeerd is. zelfs niet met zo een paard.

GaitMonster

Re: Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:26

Ik hoop dat ze veel plezier met elkaar beleven en dat ze veel kunnen leren van elkaar en hopelijk succesvol zijn :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:27

Het zou alleen maar een bevestiging zijn als hij met totilas zulke hoge scores als dat edje met hem deed ;)
Dan bewijst Totilas alleen maar dat met alle soorten ruiters op het hoogste niveau kan presteren en dat HIJ het beste paard ter wereld is (in de dressuur dan)