Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
s0173957 schreef:Nu hoop ik alleen maar dat het publiek op wedstrijden zich sportief gaat gedragen!
Ik zie hem bv niet naar Nederlandse wedstrijden komen uit schrik om uitgejouwd te worden, iets wat sowieso gaat gebeuren door enkele idioten...
Als e rnu een ruiter is die ik het gun dan is het Matthias Alexander Rath, oké, de jongen heeft alles gekregen om zich zo te ontwikkelen maar hij is een van de meest getalenteerde en hardwerkende jonge ruiters op het dressuurlandschap!
ZarcoTje schreef:Dat hoop ik dus ook, het publiek dat onsportief gaat doen.
Wanneer Edward en Toot in de ring verschenen was iedereen zó uitbundig, stel je nu voor als Rath met Toot in de ring verschijnt iedereen stil zal zijn en jaloerse blikken ofzo, ik zie het nog gebeuren !
s0173957 schreef:ZarcoTje schreef:Dat hoop ik dus ook, het publiek dat onsportief gaat doen.
Wanneer Edward en Toot in de ring verschenen was iedereen zó uitbundig, stel je nu voor als Rath met Toot in de ring verschijnt iedereen stil zal zijn en jaloerse blikken ofzo, ik zie het nog gebeuren !
Stil zijn zou nog het minste zijn, maar hij gaat sowieso door enkele idioten uitgefloten worden en boe-geroep naar z'n hoofd krijgen!
Ayasha schreef:easygoing schreef:Ho ho ik heb alleen gevraagd of ze met het verkeerde been uit bed gestapt is, dat is geen aanval maar een vraag. En verder heb ik me in dit topic keurig gedragen.
En waar was dat voor nodig?Gewoon omdat ze haar mening gaf? Die moet toch iedereen respecteren? Of geldt dat ineens niet meer als je je aangesproken voelt?
Dan zouden een boel mensen in dit topic zich heel diep moeten gaan schamen (IMO zouden ze dat sowieso al mogen gaan doen maar goed)
s0173957 schreef:ZarcoTje schreef:Dat hoop ik dus ook, het publiek dat onsportief gaat doen.
Stil zijn zou nog het minste zijn, maar hij gaat sowieso door enkele idioten uitgefloten worden en boe-geroep naar z'n hoofd krijgen!
ZarcoTje schreef:Triest zou dat gewoon zijn, sommige mensen kunnen niet begrijpen dat de paardensport nu ook eenmaal iets zakelijks is, hier in België zijn we er ook niet blij mee dat veel van de top springpaarden worden verkocht, maar wat doe je eraan ?
Snel genoeg wordt er een nieuw topveulen geboren worden, of start er een nieuw topduo.
Omdat Toot nu verkocht is naar Duitsland lijkt voor sommigen de hele wereld te vergaan =s
easygoing schreef:Ehmm het was geen aanval op mij dus nee ik voel me niet aangesproken.
Dit topic gaat toch niet over hoe je mening is over iemand anders z'n mening? Of zit ik op een verkeerd forum? Kijk en als je dan toch je mening wil geven over iemand anders z'n mening dan hoef je daarmee niet in de aanval te gaan. En zover ik zojuist zag is Sonja niet de enigste (bedoel jou hier niet mee trouwens).Dus misschien zijn er meer mensen met het verkeerde been uit bed gestapt.
Marjoow schreef:Maargoed, daar kiest hij zelf dan voor toch?
Ik ben meer benieuwd naar de nieuwe ster van Edward, dan naar deze combinatie.
Zoals al eerder is gezegd, ze kunnen het nooit goed doen. Want, een goed resultaat halen, is normaal. Totilas is nou eenmaal een toppaard, en dat kon Edward ook.
En slecht presteren, is al helemaal slecht, want met Totilas ben je verzekerd van een eerste prijs.
Ben benieuwd wat Edward hiervan vind
carolalisa schreef:Marjoow schreef:Maargoed, daar kiest hij zelf dan voor toch?
Ik ben meer benieuwd naar de nieuwe ster van Edward, dan naar deze combinatie.
Zoals al eerder is gezegd, ze kunnen het nooit goed doen. Want, een goed resultaat halen, is normaal. Totilas is nou eenmaal een toppaard, en dat kon Edward ook.
En slecht presteren, is al helemaal slecht, want met Totilas ben je verzekerd van een eerste prijs.
Ben benieuwd wat Edward hiervan vind
slaat ook weer nergens op. daar moet je echt wel voor kunnen rijden hoor. hij mag dan geweldig kunnen lopen, dat betekend niet dat ie t uit zichzelf doet. ik zag gerard joling op JA nog geen galopwissels maken