Edward Gal sluit een nationaliteitswissel niet uit *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:47

WinBinChes schreef:
Ja hoor! Go Edje! Ik geniet toch wel van jullie, duits of nederlands :D

precies! :D
al zie ik hem het liefst voor Nederland verschijnen natuurlijk :Y) haha

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:48

Misschien ook omdat het KWPN nog lang niet zo lang bestaat als alle duitse stamboeken.

Ik vind dat dus echt pure onzin. Dan zou ik kunnen zeggen dat ik Indische ben (blond, blank en blauwe ogen) omdat ik naast nederlands en duits bloed ook indisch bloed heb. Slaat toch nergens op.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 22-11-10 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

yfande

Kaja, dit slaat kant nog wal !

Franke Sloothaak heeft destijds de duitse nationaliteit aangenomen en
dat heeft hij met volle overtuiging voor zijn carriere gedaan, net als
Jos Lansink.........en ik kan mij herinneren dat de meningen over zijn
nationaliteiten-switch ook niet door iedereen "goedgekeurd" werd, er
zijn destijds ook een aantal lelijke dingen naar zijn hoofd geslingerd.

Ik kan mij niet voorstellen dat Edward Gal hier een spur of the moment
beslissing genomen heeft, hij zal er goed over nagedacht hebben en dit
ook met zijn partner en zakenpartner overlegd hebben.

xMarianne

idd jammer, maar wel begrijpelijk!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:49

tuurlijk moet hij die kans nemen!
dan maar voor duitsland.
ik wil weer moeten huilen wanneer edje er op zit!

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:50

Adil18 schreef:
Asyaa schreef:
Dus na paarden van de concurrent kopen gaan we nu ook de concurrent zelf kopen?

Ik wil niet gemeen doen maar Totilas stamt overwegend uit de Duitse fokkerij ;)

Meer dan overwegend ;), maar dat doet er verder niet toe, hij is een ingeschreven KWPN'er

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:50

Adil18 schreef:
....Bedenk je dan wel dat al dat goeds blijkbaar uit Duitsland stamt en de fundering voor die medaille in Duitsland ligt.

Zozo, dat vind ik nog 's een behoorlijk patriotistische opmerking.. :+ Duitsland's "claim to fame".. haha.
Hier past de uitdrukking "het succes heeft vele moeders en vaders"..!
Jammer alleen dat de Duitsers dat dan al een tijdje lang niet waar hebben kunnen maken.
Maar afgezien daarvan: hij is in Nederland gefokt, met Nederlandse kennis van zaken en door Nederlanders getraind en in de medailles gereden.
En zullen we nu dan maar de Duitsland-Nederland controverse verder laten voor wat-ie is?
Laatst bijgewerkt door Jannepauli op 22-11-10 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:51

ansje325 schreef:
draai het eens om. Isabella Werth komt voor Nederland rijden........ ik zou bij winst niet het gevoel hebben dat Nederland gewonnen zou hebben.

Bij mij gaat het om de sport....al kom je recht uit de rimboe maakt mij niet uit!

Vind het allemaal ver gezocht ...kan nog verder gaan! Coby v Baalen word getraind door Johan Hinneman,
dus alles wat ze verdiend heeft met de prachtige Ferro is dus aan Duitsland te danken! :D ;) :+

Als ik in Edward zijn schoenen stond en het werd mij gevraagd, natuurlijk doe ik het.
Het is wel je sportcarriere en nog veel meer! Een echte sportman!
Maar ook ik denk dat PS een cadeautje uit eigen zak gaat toveren <:) :){
Laatst bijgewerkt door denbine op 22-11-10 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:53

Is het voor de sport niet zo dat je eerst 5 jaar in een land moet wonen (aantoonbaar!) voordat je van nationaliteit mag wisselen? :+
Schiet je nog niet veel mee op volgens mij...

Komt wel flink wanhopig over dit hoor....

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:53

Het gaat eerdaags een hele Edward soap worden :+

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:54

Janine1990 schreef:
Is het voor de sport niet zo dat je eerst 5 jaar in een land moet wonen (aantoonbaar!) voordat je van nationaliteit mag wisselen? :+
Schiet je nog niet veel mee op volgens mij...

Komt wel flink wanhopig over dit hoor....

Of je moet een speciaal talent hebben zoals Topsporter!

Ach we zullen zien.......

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:54

Jannepauli schreef:
Adil18 schreef:
....Bedenk je dan wel dat al dat goeds blijkbaar uit Duitsland stamt en de fundering voor die medaille in Duitsland ligt.

Zozo, dat vind ik nog 's een behoorlijk patriotistische opmerking.. :+ Duitsland's "claim to fame".. haha.
Jammer alleen dat de Duitsers dat dan al een tijdje lang niet waar hebben kunnen maken.
Maar afgezien daarvan: hij is in Nederland gefokt, met Nederlandse kennis van zaken en door Nederlanders getraind en in de medailles gereden.
En zullen we nu dan maar de Duitsland-Nederland controverse verder laten voor wat-ie is?

Niks patriottistisch, maar even de rollen omdraaien. De opmerkingen die hier en in andere topics gemaakt worden zijn om te huilen. Ik wist niet dat de Nederlanders de Duitsers nog steeds zo uitkotsen.

Ik denk: Kom, ik draai de rollen eens even om! :D

We kunnen het voor de rest inderdaad laten voor wat het is...Ik ga weer eens gruwelijk off-topic :')

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:56

Wat een onzin... en over een jaar of 6/7/8 (of eerder) als totilas met pensioen is komt hij weer op hangende pootjes terug? Ik snap best dat hij liever totilas rijdt, maar dan ga je toch niet voor duitsland rijden.

Word een beetje edward en totilas moe, zeker van al die ''roddels''

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:56

Adil18 schreef:
Jannepauli schreef:

Niks patriottistisch, maar even de rollen omdraaien. De opmerkingen die hier en in andere topics gemaakt worden zijn om te huilen. Ik wist niet dat de Nederlanders de Duitsers nog steeds zo uitkotsen.

Ik denk: Kom, ik draai de rollen eens even om! :D

We kunnen het voor de rest inderdaad laten voor wat het is...Ik ga weer eens gruwelijk off-topic :')

En nou hebben wij het nog gedaan ook!!! >;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:58

easygoing schreef:

Kijk even hier en in de andere topics...

"Beter naar België dan naar Duitsland" :? En dat is nog maar een van de vrij neutrale opmerkingen....

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:58

Edward Gal moet lekker doen waar hij zich goed bij voelt.

Ik moet alleen wel eventjes glimlachen: veel mensen in de maatschappij maken zo'n drukte over nationaliteiten, dubbele nationaliteiten en loyaliteit.......

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:59

Ik had net mijn eerdere tekst aangepast met de opmerking "het succes kent vele moeders en vaders" , Adil.
Kennelijk ligt het bij jou allemaal erg gevoelig - ik zie niemand Duitsers "uitkotsen" - je hoeft ze dus ook niet zo fervent te verdedigen.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:01

Helemaal mee eens.
Duits of Nederlands, ik blijf fan!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:02

Jannepauli schreef:
Ik had net mijn eerdere tekst aangepast met de opmerking "het succes kent vele moeders en vaders" , Adil.
Kennelijk ligt het bij jou allemaal erg gevoelig - ik zie niemand Duitsers "uitkotsen" - je hoeft ze dus ook niet zo fervent te verdedigen.

Zie reacties boven je...Ik ga niet alle negatieve posts uitzoeken, maar er zijn er in dit topis en in de andere topics omtrent Totilas genoeg gemaakt....

annelotten

Geef hem groot gelijk,

mij maakt het niet veel uit of hij voor NL of DU uitkomt (Al liever NL natuurlijk :+) maar zou allang blij zijn dat combinatie bij elkaar blijft

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Jannepauli schreef:

Nou, het tegendeel is uit eerdere topics wel gebleken hoor :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:03

ansje325 schreef:
draai het eens om. Isabella Werth komt voor Nederland rijden........ ik zou bij winst niet het gevoel hebben dat Nederland gewonnen zou hebben.

Haha indd heb je helemaal gelijk in, daarom zou het bij mij ook echt niet uitmaken als hij voor duitsland gaat uitkomen.. Blijft in mijn ogen op en top een nederlandse combinatie ! :D

Weet je waar ik gek van word?? Die mensen die hier komen zeuren dat ze wel klaar zijn met het nieuws rondom totilas.. Klik lekker NIET op de link, lees het topic niet en reageer dan niet
Dat je totilas moe bent.. Ben ik nou zo blond ? _O- :))

HannahFrouk

Tsja, het zou mij niet uitmaken of hij nou voor Duitsland uit zou komen of niet. Gewoon pech voor nederland dat wel.

Als je naar een Nederlands voetbalteam kijkt, dan zit er toch ook van alles in, van Swahiliaan tot Timboektoenees ... als er maar een Nederlandse kaas etiketje opzit, dan maakt dat toch verder blijkbaar ook niet uit? Dan moet dit ook kunnen.

Ik kan me goed voorstellen dat het Edward Gal meer gaat om de kans om weer op Totilas te rijden. En ik kan me helemaaaal voorstellen dat hij die gouden medaille gewoon kostte wat het kost WIL. GEwoon HEBBEN! Duits of Nederlands.
Laatst bijgewerkt door HannahFrouk op 22-11-10 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Adil18 schreef:
easygoing schreef:

Kijk even hier en in de andere topics...

"Beter naar België dan naar Duitsland" :? En dat is nog maar een van de vrij neutrale opmerkingen....

Ik ben nog steeds van mening dat Duitsland Totilas minder hard nodig heeft dan bv Belgie, Frankrijk enz enz. En dat ik dus idd liever had gehad dat hij daar heen gegaan zou zijn dan naar Duitsland.

Ja dat kan je zien als uitkosten, niet gunnen, onsportief of wat ook maar ook als compliment.

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:04

We moeten het hem gewoon gunnen!
Eerst lopen we een beetje te zeuren dat Totilas weggaat en dat het zo jammer is voor Edward, dat ze een top combi zijn en dat die bij elkaar horen en de een na de ander zou het liefste wensen dat die weer bij elkaar komen. Maar nu kunnnen ze heeeeeeeeeel misschien weer bij elkaar komen en dan lopen we weer te zeuren dat hij naar de Duitse kant gaat.

Maar Alsnog Ik hoop het zo erg voor Edward!!!