WinBinChes schreef:Ja hoor! Go Edje! Ik geniet toch wel van jullie, duits of nederlands
precies!

al zie ik hem het liefst voor Nederland verschijnen natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:....Bedenk je dan wel dat al dat goeds blijkbaar uit Duitsland stamt en de fundering voor die medaille in Duitsland ligt.
ansje325 schreef:draai het eens om. Isabella Werth komt voor Nederland rijden........ ik zou bij winst niet het gevoel hebben dat Nederland gewonnen zou hebben.
Janine1990 schreef:Is het voor de sport niet zo dat je eerst 5 jaar in een land moet wonen (aantoonbaar!) voordat je van nationaliteit mag wisselen?![]()
Schiet je nog niet veel mee op volgens mij...
Komt wel flink wanhopig over dit hoor....
Jannepauli schreef:Adil18 schreef:....Bedenk je dan wel dat al dat goeds blijkbaar uit Duitsland stamt en de fundering voor die medaille in Duitsland ligt.
Zozo, dat vind ik nog 's een behoorlijk patriotistische opmerking..Duitsland's "claim to fame".. haha.
Jammer alleen dat de Duitsers dat dan al een tijdje lang niet waar hebben kunnen maken.
Maar afgezien daarvan: hij is in Nederland gefokt, met Nederlandse kennis van zaken en door Nederlanders getraind en in de medailles gereden.
En zullen we nu dan maar de Duitsland-Nederland controverse verder laten voor wat-ie is?
Adil18 schreef:Jannepauli schreef:
Zozo, dat vind ik nog 's een behoorlijk patriotistische opmerking..Duitsland's "claim to fame".. haha.
Jammer alleen dat de Duitsers dat dan al een tijdje lang niet waar hebben kunnen maken.
Maar afgezien daarvan: hij is in Nederland gefokt, met Nederlandse kennis van zaken en door Nederlanders getraind en in de medailles gereden.
En zullen we nu dan maar de Duitsland-Nederland controverse verder laten voor wat-ie is?
Niks patriottistisch, maar even de rollen omdraaien. De opmerkingen die hier en in andere topics gemaakt worden zijn om te huilen. Ik wist niet dat de Nederlanders de Duitsers nog steeds zo uitkotsen.
Ik denk: Kom, ik draai de rollen eens even om!![]()
We kunnen het voor de rest inderdaad laten voor wat het is...Ik ga weer eens gruwelijk off-topic
Jannepauli schreef:Ik had net mijn eerdere tekst aangepast met de opmerking "het succes kent vele moeders en vaders" , Adil.
Kennelijk ligt het bij jou allemaal erg gevoelig - ik zie niemand Duitsers "uitkotsen" - je hoeft ze dus ook niet zo fervent te verdedigen.
Jannepauli schreef:Ik had net mijn eerdere tekst aangepast met de opmerking "het succes kent vele moeders en vaders" , Adil.
Kennelijk ligt het bij jou allemaal erg gevoelig - ik zie niemand Duitsers "uitkotsen" - je hoeft ze dus ook niet zo fervent te verdedigen.
ansje325 schreef:draai het eens om. Isabella Werth komt voor Nederland rijden........ ik zou bij winst niet het gevoel hebben dat Nederland gewonnen zou hebben.
Adil18 schreef:easygoing schreef:En nou hebben wij het nog gedaan ook!!!
Kijk even hier en in de andere topics...
"Beter naar België dan naar Duitsland"En dat is nog maar een van de vrij neutrale opmerkingen....