Legende van Zenyatta eindigt met nipt verlies **update**

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:32

Wat jammer!!! Ze was de beste want zo'n achterstand inhalen is top!
Heb t filmpje bekeken en gek genoeg hoop je dan toch dat ze er nog voorbij schiet :o .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:34

Ik zal wel een aansteller zijn maar ik wil het filmpje niet kijken, ook de persconferentie niet. Ik voel nu al dat ik ga janken....

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:34

petraaken schreef:
Ik noem dat niet meer verliezen op amper een neuslengte afstand. :) Zeker niet gezien haar plaats in de groep op het eind. Als je zo'n afstand in zo'n korte tijd kunt overbruggen om dan heel erg nipt te verliezen. Nee dat noem ik geen verloren wedstrijd. Zonde natuurlijk voor de statistieken dat het geen 20 op 20 is geworden maar wees gerust als die de fokkerij in gaat (misschien met Blame wel als hij hengst is tenminste :+ ) dan gaan haar veulens als zoete broodjes over de toonbank. Nu eerst aftrainen en dan nog rust zodat haar eierstokken zich kunnen herstellen en dan hup onder de hengst. :D (je zou trouwens erg stom moeten zijn om niet met deze merrie te fokken).

Amen!

En ik heb net de persconferentie gekeken, Arme Mike :(:)

Wat ik alleen niet zo goed snap (leek op racegebied :+ ) ze wisten toch dat ze op zo'n soort terrein moest gaan racen? Waarom daar niet een paar keer op getrained? Je gaat toch ook geen crosswedstrijd in het bos doen als je paard alleen maar in de bak heeft gesprongen? :+ (even een enorme cru vergelijking, maar het is om aan te geven hoe ik zoiets 'zie' )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 10:37

Suzanne F. schreef:
Ik zal wel een aansteller zijn maar ik wil het filmpje niet kijken, ook de persconferentie niet. Ik voel nu al dat ik ga janken....

Dat had ik ook, maar aan de andere kant: wat een enorme prestatie zet ze daar neer.
Daar kun je alleen maar trots op zijn!

Maar arme Mike tijdens de persconferentie. Hij had het haar zo gegund om met pensioen te gaan zonder te zijn verslagen :(:)

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:41

Goh zit ik hier toch weer ff te janken om de persconferentie van Mike :+ En ik ben net wakker... :Y)

Arme man, arm paard. Wat een teleurstelling.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:46

ehm janken deed ik al bij de race. dus de persconferentie ga ik maar niet bekijken want dan hou ik het zeker niet droog. :o

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:48

ach wat zonde! ;(
dit is niet haar welverdiende afscheid geweest

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:50

petraaken schreef:
ehm janken deed ik al bij de race. dus de persconferentie ga ik maar niet bekijken want dan hou ik het zeker niet droog. :o

Ik ook hoor :)) Maar, dat was gisteravond terwijl ik alle buren wakker schreeuwde en m'n hart in m'n keel zat. Nu dacht ik, ach kan wel :)) Maar Mike gaat zitten huilen :(:) Echt vreselijk.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:50

Zo jammer, maar voor mij is ze de onbetwiste winnaar. Had al zo'n voorgevoel. Gewoon een topmerrie met een top instelling.

VonDutch

Re: Legende van Zenyatta eindigt met nipt verlies **update**

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 10:56

zoooo jammer inderdaad, potverdomme dit had ze niet verdiend
Maar zenyatta is & blijft de aller-beste!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:00

Ik vind het wel jammer dat ze niet weer heeft gewonnen. Maar ze is nog steeds geweldig. Zo ver als ze achterop liep en dan toch weer zo ver naar voren komen.
Diep respect voor die merrie.

Ze is en blijft een legendarisch renpaard

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:03

die merrie verliest niet. de baan was 5 meter te kort.......

Benazir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:05

Dit had ze zeker niet verdiend :n
Ze blijft wel de beste, als je ziet wat een achterstand ze ingehaald heeft _/-\o_

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:06

-O- That I did not expect... Ik heb het filmpje van de race voor de zekerheid ook twee keer bekeken maar het veranderd niet..... :o

Maar wat een waaaaaanzinnige prestatie!!!! Deze dame heeft meer karakter in één hoef dan al die hengsten bij elkaar in hun hele lijf!!!

Lieve Mike Smith, :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

ZENYATTA forever *\o/* *\o/* *\o/*

pojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:07

Ooh wat vind ik dit jammer zeg -O- . Maar wat al eerder gezegt werd is dat deze race toch ook weer een ENORME prestatie was.
Vecht je maar eens terug vanuit achter in zo'n kort stuk. Ze heeft het toch maar wel mooi gedaan +:)+ .
Jammer dat de baan net niet die twee galopsprongen langer was.................want dan.........................

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:14

Echt jammer, ik ws helemaal verdrietig toen ik het zag, want ik opende even een nieuwe pagina, en toen klikte ik er weer op en toen zag ik zenyatta net voorbij de finish lijn en ze juigde helemaal niet, ik dacht o dat is niet goed.

Je zag dat de echte winnaar ook niet zo goed wist wat die moest doen.
Maar nu staat ze toch samen met een ander paard op nummer 1 beste renpaarden van de wereld?

Ik dacht nog, nu weten ze meteen welke gelijkwaardige hengst ze haar kunnen dekken XD.

Zenyatta je blijft altijd de beste!

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:24

HorseTimeXL schreef:
Echt jammer, ik ws helemaal verdrietig toen ik het zag, want ik opende even een nieuwe pagina, en toen klikte ik er weer op en toen zag ik zenyatta net voorbij de finish lijn en ze juigde helemaal niet, ik dacht o dat is niet goed.

Je zag dat de echte winnaar ook niet zo goed wist wat die moest doen.
Maar nu staat ze toch siamen met een ander paard op nummer 1 beste renpaarden van de wereld?

Ik dacht nog, nu weten ze meteen welke gelijkwaardige hengst ze haar kunnen dekken XD.

Zenyatta je blijft altijd de beste!

Dat van die hengst is ergens wel waar.. Ik dacht er ook nog aan.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:30

Jammer voor de statistieken, maar ik noem dit geen verliezen :n
Wat een afstand... En wat een merrie, heb er geen andere woorden voor :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:31

Goh, wat sneu voor ze :(:) Maar ik vind het echt heel knap gedaan toch hoor, die 2e plek! Zo'n achterstand inhalen, wat een prestatie *\o/* ! Zenyatta is en blijft de beste!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:36

Wow... kippenvel... En met de persconferentie hield ik het ook niet droog hoor.

Moet me denken aan Seabiscuit...

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:38

ook hier kippenvel
vreslijk jammer dat het zo moest eindigen

Boender123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:40

wat een mooi paard <3
wat een vreselijk afschijd
Voor mike en zenyatta RESPECT!!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:46

alleen van jullie berichten ga ik al janken....jeetje wat erg, wat een verlies voor zo'n verschrikkelijk machtig paard....zenyetta forever!...heb totaal niets maar ook niets met de rensport maar zij heet het echt voor elkaar gekregen dat ik echt kippevel en traantjes krijgt van het zien van een race met haar....dus ga haar zeker missen en hopelijk kan ze nog heerlijk lang genieten van haar pensioen

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:48

Wat ontzettend jammer zeg :(:)
Maar ze heeft een geweldige race gelopen! Hoe ze die achterstand heeft ingehaald, ongeloofelijk :+:

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 12:00

Jasmijn76 schreef:
heb totaal niets maar ook niets met de rensport maar zij heet het echt voor elkaar gekregen dat ik echt kippevel en traantjes krijgt van het zien van een race met haar....

Hier net zo... ik keek nooit naar rensport maar Zenyatta was zo bijzonder, zelfs al vind je niks aan dat racen, als paardenliefhebber kun je volgens mij niet anders dan bewondering hebben voor dat paard.

Gats, net de persconferentie zitten kijken en de tranen biggelen over m'n wangen. Ik vind het vooral voor Mike ZO sneu... die is ZO gek met dat paard en gaat zichzelf dit volgens mij nooit meer vergeven. Terwijl dat toch helemaal niet nodig is, volgens mij heeft' ie toch gewoon echt z'n best gedaan, achteraf is het altijd makkelijk kijken van 'ik had dit of dat moeten doen'.