Heb t filmpje bekeken en gek genoeg hoop je dan toch dat ze er nog voorbij schiet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petraaken schreef:Ik noem dat niet meer verliezen op amper een neuslengte afstand.Zeker niet gezien haar plaats in de groep op het eind. Als je zo'n afstand in zo'n korte tijd kunt overbruggen om dan heel erg nipt te verliezen. Nee dat noem ik geen verloren wedstrijd. Zonde natuurlijk voor de statistieken dat het geen 20 op 20 is geworden maar wees gerust als die de fokkerij in gaat (misschien met Blame wel als hij hengst is tenminste
) dan gaan haar veulens als zoete broodjes over de toonbank. Nu eerst aftrainen en dan nog rust zodat haar eierstokken zich kunnen herstellen en dan hup onder de hengst.
(je zou trouwens erg stom moeten zijn om niet met deze merrie te fokken).
Suzanne F. schreef:Ik zal wel een aansteller zijn maar ik wil het filmpje niet kijken, ook de persconferentie niet. Ik voel nu al dat ik ga janken....
petraaken schreef:ehm janken deed ik al bij de race. dus de persconferentie ga ik maar niet bekijken want dan hou ik het zeker niet droog.
HorseTimeXL schreef:Echt jammer, ik ws helemaal verdrietig toen ik het zag, want ik opende even een nieuwe pagina, en toen klikte ik er weer op en toen zag ik zenyatta net voorbij de finish lijn en ze juigde helemaal niet, ik dacht o dat is niet goed.
Je zag dat de echte winnaar ook niet zo goed wist wat die moest doen.
Maar nu staat ze toch siamen met een ander paard op nummer 1 beste renpaarden van de wereld?
Ik dacht nog, nu weten ze meteen welke gelijkwaardige hengst ze haar kunnen dekken XD.
Zenyatta je blijft altijd de beste!
Jasmijn76 schreef:heb totaal niets maar ook niets met de rensport maar zij heet het echt voor elkaar gekregen dat ik echt kippevel en traantjes krijgt van het zien van een race met haar....