Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trekpaardluf schreef:Maar de vraag is ook nog of Edward zelf hem nog wel wil rijden. tuurlijk wil die dat, maar ik kan me ook wel voorstellen dat als hij word gevraagt dat hij zo iets heeft van, oh je hebt in je land niks kunnen vinden en nu mag ik als nog op draven? nou uhm dikke veter bekijk het maar...
Wilawander schreef:Ben een rasechte nederlander en ben het wel met ze eens, er loopt genoeg kwaliteit hier rond daar is Totilas niet voor nodig. Daarbij is hij ja deels Duits gefokt. Dus daar hoeft het ook niet voor. (even voor de duidelijkheid woon in D)
Ayasha schreef:dejavu: nah, dat waren ze al niet, ze zijn aardig bijgedraaid al zelfs.Sja, ik denk dat duitsers gewoon wat minder ehm... Zonder het slecht te bedoelen, hysterisch reageren... Nederlanders zijn nu eenmaal van nature een stuk meer open en meer van "dit is wat ik er van denk/bij voel, doe het er maar mee" vergeleken met hun "geburen".
easygoing schreef:Janine1990 schreef:dejavu: Dat 'ze' er geen heil in zien, betekent niet dat PS Totilas doelloos en ondoordacht heeft gekocht....
Klopt maar ik krijg wel steeds meer het gevoel dat het ondanks het grote plan toch allemaal tegen valt voor PS.
Janine1990 schreef:trekpaardluf schreef:Maar de vraag is ook nog of Edward zelf hem nog wel wil rijden. tuurlijk wil die dat, maar ik kan me ook wel voorstellen dat als hij word gevraagt dat hij zo iets heeft van, oh je hebt in je land niks kunnen vinden en nu mag ik als nog op draven? nou uhm dikke veter bekijk het maar...
Hij heeft er nooit voor betaald, PS wil wel geld zien voor het berijden van dat paard
dejavu schreef:Janine1990 schreef:dejavu: Dat 'ze' er geen heil in zien, betekent niet dat PS Totilas doelloos en ondoordacht heeft gekocht....
Ik mis even je punt. Wat bedoel je precies?
dejavu schreef:Als ze totaal geen heil in Totilas hadden gezien, was ie nu niet verkocht voor een dik bedrag. Er loopt hier (NL) ook genoeg kwaliteit, maar Totilas is toch een klasse apart.
chaatje16 schreef:Idd gewoon edward er weer op
Citaat:Edward er weer op.
Citaat:Ik ga Toot wel rijden!
Janine1990 schreef:kissmeB schreef:vindt het ook mooi belachelijk dat de ruiters ervoor moeten betalen!
Komt hij denk nog wel van terug want zo te lezen wil niemand zijn/haar handen eraan branden!
Zijn genoeg mensen hier in Nederland die voor hun verzorg/bijrijpaard betalen... Is dat ook belachelijk??
ruiter1992 schreef:Iemand die een paard bijrijdt zorgt niet voor geld in het laatje van de eigenaar. Hij/zij betaalt om plezier te beleven aan het paard en om er hooguit wat mee te leren. De ruiter van Totilas moet geld op gaan brengen voor de eigenaar. Dat vind ik wel een verschil
Janine1990 schreef:kissmeB schreef:vindt het ook mooi belachelijk dat de ruiters ervoor moeten betalen!
Komt hij denk nog wel van terug want zo te lezen wil niemand zijn/haar handen eraan branden!
Zijn genoeg mensen hier in Nederland die voor hun verzorg/bijrijpaard betalen... Is dat ook belachelijk??
Wilawander schreef:Ja vindt ik wel. De eigenaar profiteert er ook van door af en toe vrij van zijn paard te hebben, op vakantie te kunnen of omdat het paard meer leert. Voor wat hoort wat. Heb veel bijrijdpaarden gehad en er nog nooit voor betaald, zou ik ook absoluut niet doen. kreeg er eerder altijd wat voor terug omat de eigenaren dankbaar waren hiervoor.
easygoing schreef:Janine1990 schreef:Floor_x: Ik heb begrepen dat het gezinsleven van de familie Visser ook leed onder het succes van Totilas, in een eerder topic... Het is de vraag, zou de familie Visser hem terug willen? Of genieten ze van hun rust?
Hoezo zou het gezinsleven er onder geleden hebben? Dat heb ik gemist.