Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nezzie schreef:Wat ik dan weer een beetje jammer vind, is dat billboard. Er staat Gemeente Ede feliciteerd Edward en Hans-Peter, maar alleen een foto van Ed en Totilas. Had er dan ook een foto van Hans-Peter op gezet.
Citaat:Volgens een gemeentewoordvoerder was het enthousiasme van Gal voor een huldiging verminderd door de verkoop van Totilas en het veranderde toekomstbeeld voor zijn sportcarrière.
Miepie1980 schreef:Dames, er staat toch in de titel: NA OVERLEG MET EDWARD!
Snap niet dat alles in de schoenen van de gemeente wordt geschoven.
Als hij het niet wil dan wil hij het niet. Vind het van Edwards kant jammer dat hij dit niet door laat gaan. Heb meer het idee dat het daar ligt dan bij de gemeente als ik eerlijk ben.
Elisa2 schreef:Dit lees ik nu pas. Dan wordt het inderdaad een ander verhaal, misschien is het dan wel ovv Edward zelf afgeblazen.Het staat hier ook in de krant en het is inderdaad in overleg met Edward zelf gegaan.Mischien handig om het begin bericht even aan te passen,ik kan me ook goed voorstellen dat hij er geen zin in heeft hoewel het niets af doet aan z'n prestaties met Toot.
Miepie1980 schreef:Nee dat staat er niet. Er staat "na overleg" maar er staat niet met wie er is overlegd.Dames, er staat toch in de titel: NA OVERLEG MET EDWARD!
Als hij het niet wil dan wil hij het niet. Vind het van Edwards kant jammer dat hij dit niet door laat gaan. Heb meer het idee dat het daar ligt dan bij de gemeente als ik eerlijk ben.
Pebblesther schreef:Belachelijk hoor!
Edward heeft een geweldige prestatie geleverd en hij verdient die huldiging gewoon!
Het Nederlandse elftal werd zelfs gehuldigd terwijl ze 2e waren geworden op het WK.
En of Totilas nou verkocht is of niet, hij heeft toch Olypmisch goud met dat paard gewonnen.
En het was niet eens Edwards keuze dat hij verkocht werd dus wat kan hij er nou aan doen?
Edit:Elisa2 schreef:Dit lees ik nu pas. Dan wordt het inderdaad een ander verhaal, misschien is het dan wel ovv Edward zelf afgeblazen.Het staat hier ook in de krant en het is inderdaad in overleg met Edward zelf gegaan.Mischien handig om het begin bericht even aan te passen,ik kan me ook goed voorstellen dat hij er geen zin in heeft hoewel het niets af doet aan z'n prestaties met Toot.Miepie1980 schreef:Nee dat staat er niet. Er staat "na overleg" maar er staat niet met wie er is overlegd.Dames, er staat toch in de titel: NA OVERLEG MET EDWARD!
Nezzie schreef:Wat ik dan weer een beetje jammer vind, is dat billboard. Er staat Gemeente Ede feliciteerd Edward en Hans-Peter, maar alleen een foto van Ed en Totilas. Had er dan ook een foto van Hans-Peter op gezet.
Ophelia schreef:Daar heb je misschien wel gelijk in maar wat Miepie1980 zegt klopt gewoon niet. Ze zegt dat er in de titel staat "na overleg met Edward Gal" maar dat staat er niet.Lees even verder op de eerste en tweede pagina![]()
Als mensen de moeite nou eens zouden nemen om even verder in het topic te lezen, dan zou iedereen hebben geweten dat het in overleg is gegaan met Edward en HP. Meestal staat er in topic's als deze verderop meer uitleg door mensen die uit die omgeving komen...Questi van een minuutje extra de tijd nemen om een topic door te nemen