Gemeente Ede besluit na overleg Edward Gal niet te huldigen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:21

Heel terecht dat ze even geen zin hebben in een feestje.

Wat ik dan weer een beetje jammer vind, is dat billboard. Er staat Gemeente Ede feliciteerd Edward en Hans-Peter, maar alleen een foto van Ed en Totilas. Had er dan ook een foto van Hans-Peter op gezet.

vito05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:35

Het zit hem niet echt mee op dit moment, wat kan hij er nu aan doen dat totilas verkocht is.
Desondanks heeft hij een mooie prestatie neergezet.
Ik vind dit echt belachelijk.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:50

Nezzie schreef:
Wat ik dan weer een beetje jammer vind, is dat billboard. Er staat Gemeente Ede feliciteerd Edward en Hans-Peter, maar alleen een foto van Ed en Totilas. Had er dan ook een foto van Hans-Peter op gezet.

Ja dat vind ik ook erg jammer, ik zag hem laatst hangen en ik las wat d'r onder stond, toen dacht ik wel even; Nah... ;(

pink_gerbera

Re: Gemeente Ede besluit na overleg Edward Gal niet te huldigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:06

Jammer, maar vind het wel begrijpelijk.
Bij zo'n huldiging wordt er dan alleen maar over jou en je paard gepraat en dan moet hij zo'n hele avond uit gaan leggen hoe hij zich voelt, voor hoeveel hij nou echt verkocht is, etc. etc.
Daar zou ik ook niet zoveel zin in hebben....

KisszZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:24

nah!
goed genoeg voor de koning.....en niet voor simpele gemeente!! WTF

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:33

Ik vind dit een heel aparte beslissing, de prestaties van Edward worden niet minder doordat Toot is verkocht toch?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:37

Dames, er staat toch in de titel: NA OVERLEG MET EDWARD!

Snap niet dat alles in de schoenen van de gemeente wordt geschoven.

Als hij het niet wil dan wil hij het niet. Vind het van Edwards kant jammer dat hij dit niet door laat gaan. Heb meer het idee dat het daar ligt dan bij de gemeente als ik eerlijk ben.

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:50

Het is jammer, maar Edward had dit zelf beslist. Toch vind ik dat je niet eeuwig kan blijven treuren.

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:02

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:24

Toch vind ik het ook onsportief van Edward al begrijp ik zijn gedachte.
De gemeente heeft blijkbaar aardig meegeleeft met hem en kunnen er niets aan doen dat Totilas onder zn kont weg is!
Hij heeft aardig wat supporters daar!

Karly123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:35

Het doet vast (nog) teveel pijn, en dat kan ik me best voorstellen... het ligt allemaal nog erg gevoelig en dat heeft tijd nodig!

Er komt een tijd dat ook hij -met een grote smile- aan deze prestaties kan terugdenken. Gun hem die tijd en heb er respect voor.

gelukzoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:40

Eddy wij zijn heellll trots :D

En hij kan het met zijn volgende paard ook, Totilas was een goed paard maar der zijn er nog meer..
Een ruiter maakt een goed paard een super paard.. En volgens mij heeft ie nog wel wat goudklompjes staan!!

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:48

jammer maar ja. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 10:51

Ja ik snap dat het pijnlijk voor Edje is ...
Ik respecteer zijn keuze 100%

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:00

dowie schreef:
Ja ik snap dat het pijnlijk voor Edje is ...
Ik respecteer zijn keuze 100%

Amen!

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:02

wel een erg mooi billboard hoor :Y) mag ie best trots op zijn, wowww..

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:43

Miepie1980 schreef:

Als hij het niet wil dan wil hij het niet. Vind het van Edwards kant jammer dat hij dit niet door laat gaan. Heb meer het idee dat het daar ligt dan bij de gemeente als ik eerlijk ben.

Dat klopt niet! Er staat

Gemeente Ede besluit na overleg Edward Gal niet te huldigen.

Als het woordje MET, zoals Miepie1980 dacht, erbij stond had het inderdaad duidelijk geweest, maar nu dus niet....

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:55

Wat belachelijk omdat het paard verkocht is huldigen ze hem niet meer beetje krom hoor!!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:50

Het staat hier ook in de krant en het is inderdaad in overleg met Edward zelf gegaan.Mischien handig om het begin bericht even aan te passen,ik kan me ook goed voorstellen dat hij er geen zin in heeft hoewel het niets af doet aan z'n prestaties met Toot.

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:52

Hoe het ook zij, of de gemeente wel of niet in overleg dit heeft besloten, kan me voorstellen dat Edward er zelf even geen zin in heeft. Zou er ook goed ziek van zijn, als het paard met wie je zoveel successen hebt behaald en een team bent, ineens verkocht wordt.
Heb het Billboard gezien, mooi plaatje, vond het idd apart dat er 2 namen staan en alleen Edward erop afgebeeld staat, maar misschien is dit ook wel in overleg gegaan met Hans Peter ;) .

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 12:54

Tof billboard! Zou hij die ook thuis krijgen als hij eraf gaat? :))

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:04

Belachelijk hoor!
Edward heeft een geweldige prestatie geleverd en hij verdient die huldiging gewoon!
Het Nederlandse elftal werd zelfs gehuldigd terwijl ze 2e waren geworden op het WK.

En of Totilas nou verkocht is of niet, hij heeft toch Olypmisch goud met dat paard gewonnen.
En het was niet eens Edwards keuze dat hij verkocht werd dus wat kan hij er nou aan doen?

Edit:
Elisa2 schreef:
Het staat hier ook in de krant en het is inderdaad in overleg met Edward zelf gegaan.Mischien handig om het begin bericht even aan te passen,ik kan me ook goed voorstellen dat hij er geen zin in heeft hoewel het niets af doet aan z'n prestaties met Toot.
Dit lees ik nu pas. Dan wordt het inderdaad een ander verhaal, misschien is het dan wel ovv Edward zelf afgeblazen.

Miepie1980 schreef:

Nee dat staat er niet. Er staat "na overleg" maar er staat niet met wie er is overlegd.

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:14

Pebblesther schreef:
Belachelijk hoor!
Edward heeft een geweldige prestatie geleverd en hij verdient die huldiging gewoon!
Het Nederlandse elftal werd zelfs gehuldigd terwijl ze 2e waren geworden op het WK.

En of Totilas nou verkocht is of niet, hij heeft toch Olypmisch goud met dat paard gewonnen.
En het was niet eens Edwards keuze dat hij verkocht werd dus wat kan hij er nou aan doen?

Edit:
Elisa2 schreef:
Dit lees ik nu pas. Dan wordt het inderdaad een ander verhaal, misschien is het dan wel ovv Edward zelf afgeblazen.

Miepie1980 schreef:

Nee dat staat er niet. Er staat "na overleg" maar er staat niet met wie er is overlegd.

Lees even verder op de eerste en tweede pagina B-)

Als mensen de moeite nou eens zouden nemen om even verder in het topic te lezen, dan zou iedereen hebben geweten dat het in overleg is gegaan met Edward en HP. Meestal staat er in topic's als deze verderop meer uitleg door mensen die uit die omgeving komen...Questi van een minuutje extra de tijd nemen om een topic door te nemen ;)

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:14

Nezzie schreef:

Ik heb hier niet zo'n probleem mee eigenlijk....
Hans Peter word benoemd als partner dus mag in dat opzicht gefeliciteerd worden maar het uiteindelijke resultaat is behaad door Edward...

Als er een billboard van Anky zou komen en ze feliciteren Sjef dan ook als haar partner zijnde dan hoeft zijn foto er toch ook niet bij? Kan zelfs zo zijn dat hij niet eens genoemd zou worden....

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:21

Ophelia schreef:
Lees even verder op de eerste en tweede pagina B-)

Als mensen de moeite nou eens zouden nemen om even verder in het topic te lezen, dan zou iedereen hebben geweten dat het in overleg is gegaan met Edward en HP. Meestal staat er in topic's als deze verderop meer uitleg door mensen die uit die omgeving komen...Questi van een minuutje extra de tijd nemen om een topic door te nemen ;)
Daar heb je misschien wel gelijk in maar wat Miepie1980 zegt klopt gewoon niet. Ze zegt dat er in de titel staat "na overleg met Edward Gal" maar dat staat er niet.