'Totilas onder Duitse ruiter tijdens EK 2011 in Rotterdam'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:31

easygoing schreef:
Janine1990 schreef:

PLEASE!!!
Als Totilas een dag na de WEG dood in z'n stal had gelegen, was de gouden combinatie ook weg....

Ja en als hij morgen dood in zijn stal ligt dan is de 15 mil voor PS ook weg

Who cares! Het zijn toch niet jouw 15 miljoen...Ik snap niet dat mensen hier zo'n heisa van kunnen maken :+

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:32

Janine1990 schreef:
Champie_Me schreef:
ik weet ook zeker dat ze hadden moeten wachten tot na de OS, als deze combinatie olympisch kampioen was geworden was toot veel meer waard geworden... dan had edward de olympische spelen gereden met toot en had dat een mooie afscheidswedstrijd kunnen zijn, nu is het patsboem toot weg... en idd, deze gouden COMBINATIE(!) had niet uit elkaar gehaald mogen worden! met de goede afspraken had PS veel geld kunnen verdienen aan deze combinatie, als hij bij edward op stal staat kost het PS niks maar het geld rolt wel binnen, ideaal toch?! (als we het nu toch hebben over PS, die alleen maar geld wil verdienen aan toot) hij komt er wel achter als toot onder een andere ruiter niet zo blijkt te presteren als hij met edward gal als de gouden combinatie deed... ik wacht met smart af of hij ook echt minder gaat presteren!!

PLEASE!!!
Als Totilas een dag na de WEG dood in z'n stal had gelegen, was de gouden combinatie ook weg....

Ja en als hij morgen dood in zijn stal ligt dan is de 15 mil voor PS ook weg[/quote]

dat is ook waar..

Janine1990

easygoing schreef:

Euh, ja... Das vrij logisch...

X_Michelle_X schreef:
Dan was t ook vreselijk, maar geen boze mensen, omdat ps ze uitelkaar gehaald zou hebben.
begrijp me niet verkeerd, ik ben onpartijdig :')

Nou, schijt aan die kwaaie koppen toch??? PS heeft dat paard voor zijn bedrijf gekocht, niet voor de mensen uit Nederland of Duitsland?

frisiangirl

Ik ben wel erg benieuwd wie nu Toot gaat rijden hoor! Hier in de duitse krant worden ook constant artikelen geschreven over wie het is geworden....om het de volgende dag terug te draaien.... :roll:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:33

frisiangirl schreef:
Ik ben wel erg benieuwd wie nu Toot gaat rijden hoor! Hier in de duitse krant worden ook constant artikelen geschreven over wie het is geworden....om het de volgende dag terug te draaien.... :roll:

Geweldig, geef eens een verslagje van de dames en heren ruiters en amazones die de revue reeds gepasseerd zijn???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:35

Lieve fanatieke hollanders; is het niet tijd om jullie neer te leggen bij het feit dat meneer Gal en Totilas niet meer een combinatie zijn... ?? Dat was wat ik wilde zeggen in mijn eerste post. Wat willen jullie bereiken??

easygoing

Adil18 schreef:
Who cares! Het zijn toch niet jouw 15 miljoen...Ik snap niet dat mensen hier zo'n heisa van kunnen maken :+

Nee gelukkig niet nee, de eventuele gouden medaille overigens ook niet.
Snap het nut van zulke berichten niet.

Jola

De opmerking "gouden combinatie" was van mij en ik vind dat ook echt en dat is niet omdat zij op topniveau presteerden. Ik durf het namelijk ook te zeggen van een combinatie die geen wedstrijden rijdt. Naar mijn gevoel horen Edward en Totilas gewoon bij elkaar en ik vind het ontzettend jammer dat geld daar tussen is gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:36

Desbetreffende ruiter zal bij de eerste beste wedstrijd toch hoogstwaarschijnlijk de ring 'uitgeboeeeeeeed' worden. Ben iig wel benieuwd wie het lef gaat hebben :j

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:36

tsjah maar toch,,, hij had er veel meer geld uit kunnen halen als hij geprofiteerd van de prestaties van deze combinatie!!! en de chemie die er tussen edward en toot bestond zal zeker niet/niet snel weer ontstaan... een andere combinatie zal wel heuull erg goed zijn best moeten doen om de prestaties van deze combinatie te verbreken... dan zal deze combinatie op het EK gelijk een wereldrecord moeten zetten want anders is deze combinatie toch nooit goed genoeg!! t is de vraag of er überhaupt een combinatie is die met deze druk om kan gaan... ik denk het niet!! zet edward er weer op en laat hem zijn ding doen waarmee hij zooooo succesvol was!! dan is het hele verhaal weer goed :+

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:38

Isabell kwam als eerste, alleen gaf die in een interview duidelijk aan dit niet te willen (eerste foute gok...) Als tweede natuurlijk Rath, nadat zijn moeder de sportrechten had gekocht en dit ook bevestigde...nouja, toch niet dus. Toen werd een engelse aangedragen, maar dat werd snel verworpen, want dat kan gewoon niet. Klimke werd ook nog aangedragen, maar daar toot geen military paard is, lijkt dit een beetje heel erg onwaarschijnlijk.... :+ . En momenteel wordt vermeld dat PS al iemand heeft en heel binnenkort ermee naar buiten komt...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:38

Picasso schreef:
Lieve fanatieke hollanders; is het niet tijd om jullie neer te leggen bij het feit dat meneer Gal en Totilas niet meer een combinatie zijn... ?? Dat was wat ik wilde zeggen in mijn eerste post. Wat willen jullie bereiken??

Tja wat wil je bereiken als je je aanmeld op een discussieforum ehmmm je mening kenbaar maken en daarover discussie voeren :o?

En het lijkt me toch niet omdat jij het tijd vind dat iedereen zich er maar bij neer moet leggen wij allemaal aan jouw wensen moeten voldoen.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:39

Bizzybijtje schreef:
Desbetreffende ruiter zal bij de eerste beste wedstrijd toch hoogstwaarschijnlijk de ring 'uitgeboeeeeeeed' worden. Ben iig wel benieuwd wie het lef gaat hebben :j

Lef? Dat zou ik zeeer onsportief vinden! Tenslotte durft diegene toot voor te stellen in nederland, waar al die fans van Gal-toot zitten!
Laatst bijgewerkt door frisiangirl op 02-11-10 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:40

easygoing schreef:
Adil18 schreef:

Nee gelukkig niet nee, de eventuele gouden medaille overigens ook niet.
Snap het nut van zulke berichten niet.

Nee, maar dit:

Citaat:

zijn zeeeeeer zinvolle opmerkingen :roll:

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:40

frisiangirl schreef:
Bizzybijtje schreef:

Dat zou ik zeeer onsportief vinden! Tenslotte durft diegene het wel!

ik zou er misschien met tegenzin naar kijken, maar goed, vind het wel weer knap als die dat lef heeft om in toots zadel te zitten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:41

frisiangirl schreef:
Isabell kwam als eerste, alleen gaf die in een interview duidelijk aan dit niet te willen (eerste foute gok...) Als tweede natuurlijk Rath, nadat zijn moeder de sportrechten had gekocht en dit ook bevestigde...nouja, toch niet dus. Toen werd een engelse aangedragen, maar dat werd snel verworpen, want dat kan gewoon niet. Klimke werd ook nog aangedragen, maar daar toot geen military paard is, lijkt dit een beetje heel erg onwaarschijnlijk.... :+ . En momenteel wordt vermeld dat PS al iemand heeft en heel binnenkort ermee naar buiten komt...

Hmm, dus niet veel meer dan hier in Nederland bekend is...
Ben heel erg benieuwd wie het gaat worden! Heb zelf vandaag nog gedacht aan Ulla, maar die heeft er ook weer eentje Grand Prix lopen... Dus dat leek me ook wel weer onwaarschijnlijk.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:41

Jola en Champie_Me ben het helemaal met jullie eens.

Zoals ik vele malen gezegd heb zou ik liever ed en toot samen voor duitsland zien rijden dan een andere ruiter op toot voor welk land dan ook.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:42

easygoing schreef:

Zoals ik vele malen gezegd heb zou ik liever ed en toot samen voor duitsland zien rijden dan een andere ruiter op toot voor welk land dan ook.

Edward zou sowieso niet namens een land uit kunnen komen, in ieder geval niet op EK's en WK's en OS'jes...

HorseTimeXL

Uiteindelijk is het toch edje die Totilas zo goed heeft gemaakt.
Ik vind het zonde dat totilas nu voor duitsland rijd, die winnen dan de komende
8 jaar elke keer? Maarja aan de andere kant, als ze alleen door totilas winnen,
zijn ze zowizo niet goed.

frisiangirl

Ik had Isabelle best wel eens op toot willen zien, maar denk dat hij haar te sensibel zou zijn.

Anoniem

easygoing schreef:
Picasso schreef:

Tja wat wil je bereiken als je je aanmeld op een discussieforum ehmmm je mening kenbaar maken en daarover discussie voeren :o?

En het lijkt me toch niet omdat jij het tijd vind dat iedereen zich er maar bij neer moet leggen wij allemaal aan jouw wensen moeten voldoen.

Neemt u mij vooral niet kwalijk....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:43

easygoing schreef:

Tja, maar het peerd is nu eenmaal van Paul en die wil Edward er niet op zien....En dat is dan toch ook al zo behoorlijk het einde van de discussie :')

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:43

Nee, maar dit:

Citaat:

zijn zeeeeeer zinvolle opmerkingen :roll:[/quote]

Als je quote quote dan wel volledig he.
Dat was een reactie op een andere zinloze reactie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:44

@ frisiangirl; ik denk dat dat wel meevalt, Satchmo is ook heel sensibel

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:44

frisiangirl schreef:
Ik had Isabelle best wel eens op toot willen zien, maar denk dat hij haar te sensibel zou zijn.

Sjah, ik weet het niet, vind Isabelle na haar zwangerschap nog minder gaan zitten. Nouja, dat is iets in het algehele beeld dat me stoort. Verder een hele beste amazone... Petje af voor wat ze heeft bereikt, so far!