Adil18 schreef:moniquelucky schreef:Ja dat kan maar ik kan hier nog heel veel vertellen, jammer dat je mijn mening naar mijn idee niet respecteerd.
Misschien is afschieten de beste oplossing, daar weet ik te weinig van om daar een uitspraak over te doen, maar ik vind het gewoon jammer dat er naar mijn idee zo dieronvriendelijk door een enkeling word gesproken?
Kijk, even opletten: Ik respecteer je mening wel, anders was ik er serieus op in gegaan. Echter respecteer JIJ misschien onbewust de mening van een ander niet, aangezien je meteen je stempel erop drukt (hard, dieronvriendelijk). Alleen omdat sommige mensen anders denken, is het niet meteen slechter of beter.
Ik vind het eerlijk dat je toegeeft er te weinig verstand van te hebben om te zeggen of afschieten wel of niet de beste oplossing is, maar als je er nu even heel serieus over nadenkt (recente overschot aan dieren met een harde winter zonder (genoeg) voedsel voor de deur), wat is dan het makkelijkst, snelst, efficiëntst en vriendelijkst...?
Ik respecteer wel andere meningen naar mijjn idee ik vind het alleen jammer hoe er soms gereageerd word. Iedereen mag denken zoals hij wil maar dan kan het nog wel jammer zijn?
Ik had niet het idee dat ik ergens een stempel opdrukte, maar wat ik hard vind: dieren afschieten voor de lol, dieren in te kleine hokjes, dierenmishandeling enz.