lucca schreef:Ik vind het om te janken dat die zogenaamde natuur instantie die het gebied daar beheert niet op het matje is geroepen! Je gaat niet toe staan kijken hoe een dier omkomt van de honger. Daar is geen goed woord voor over!
Natuur bestaat niet meer in nederland, het is inderdaad door ons mensen gecreerd door wat "wilde Kuddes" in een gebied te gooien, vergetend wat de gevolgen daar van zijn. En dan lees ik hier ook nog ergens dat die natuur instanties mensen hebben die weten waar ze over praten. Ik twijfel daar anders behoorlijk aan, dat hebben ze wel laten zien afgelopen winter.
Er moet inderdaad een oplossing komen, maar onderstussen zorg je wel dat alle dieren te eten hebben! En anders ben je de natuur niet waardig, en zit je niet op de juiste plek wat baan betreft lijkt mij. Ik snap echt niet dat ze er niet verantwoordelijk voor worden gehouden!
Mee eens, heb het filmpje vorig jaar gezien en schandalig dat die dieren verhongerden... Zorg er dan voor dat er niet zoveel zitten, zodat het evenredig verdeeld kan worden wat er aan voedsel is..
In en in triest, en had met dierwelzijn niets te maken..