Ik vind de koningin al heel ver gaan.

Ik had me uit sympathie fan gemakat van die fb pagina, ik geloof nooit dat ze nog maar iets kunnen veranderen.
Die verkoop wordt boven ons hoofd geregeld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Niniane schreef:Dat begrijp ik heel goed, maar de ''oprichters'' reageren vanuit emotie. Dan is bepaalde vormen van tact niet altijd van sprake, helaas.
En juist in deze situatie, moet je niet ge-emotioneerd zijn, en zeer tactisch... Anders is de kans dat je in je gezicht uitgelachen wordt, behoorlijk aanwezig...
Anne200 schreef:Jammer dat er hier veelal negatief wordt uitgelaten over het giro 555 verhaal terwijl de gedachte erachter toch is om Totilas te behouden voor de Nederlandse sport en daar lijkt me toch helemaal niks mis mee!
Quellian schreef:Anne200 schreef:Jammer dat er hier veelal negatief wordt uitgelaten over het giro 555 verhaal terwijl de gedachte erachter toch is om Totilas te behouden voor de Nederlandse sport en daar lijkt me toch helemaal niks mis mee!
Er zijn meer kwaliteitspaardenEn de wereld vergaat echt niet zonder die combinatie.
Anne200 schreef:Jammer dat er hier veelal negatief wordt uitgelaten over het giro 555 verhaal terwijl de gedachte erachter toch is om Totilas te behouden voor de Nederlandse sport en daar lijkt me toch helemaal niks mis mee!
imd schreef:Anne200 schreef:Jammer dat er hier veelal negatief wordt uitgelaten over het giro 555 verhaal terwijl de gedachte erachter toch is om Totilas te behouden voor de Nederlandse sport en daar lijkt me toch helemaal niks mis mee!
Zeker weten wel. Giro 555 wordt egbruikt voor rampen. Rampen!! Waarbij honderdduizenden mensen doodgaan, hele bevolkingen geen huizen/eten meer hebben etc. Ik vind het echt belachelijk om zoiets te gaan benaderen ivm zoiets onbelangrijks als de verkoop van een paard.
Begrijp me niet verkeerd, actie voeren om te zorgen dat edward totilas mag blijven rijden vind ik heel goed hoor. Maar dat ze giro 555 hebben benaderd schoot bij mij echt even in het verkeerde keelgat (net als diegene die zei de verkoop belangrijker te vinden dan een natuurramp in pakistan..)
Anne200 schreef:imd schreef:Zeker weten wel. Giro 555 wordt egbruikt voor rampen. Rampen!! Waarbij honderdduizenden mensen doodgaan, hele bevolkingen geen huizen/eten meer hebben etc. Ik vind het echt belachelijk om zoiets te gaan benaderen ivm zoiets onbelangrijks als de verkoop van een paard.
Begrijp me niet verkeerd, actie voeren om te zorgen dat edward totilas mag blijven rijden vind ik heel goed hoor. Maar dat ze giro 555 hebben benaderd schoot bij mij echt even in het verkeerde keelgat (net als diegene die zei de verkoop belangrijker te vinden dan een natuurramp in pakistan..)
Daar ben ik het ook wel mee eens maar ik vind het zonde dat het nu vooral daarover gaat... en niet over de gedachte erachter..
Anne200 schreef:Nee die vergaat zeker niet en de verkoop voor 15 miljoen is ook logisch maar toch vind ik het mooi om te zien wat een emoties zo'n paard, en combinatie losmaakt en voorlopig zijn er niet zulke kwaliteitspaarden als Totilas...
Vala schreef:Wat ik wel apart vind is dat menigeen zich enorm geroert heeft in het eerste topic over de verkoop en dat elke vorm van tegenactie, ook al is het wrs tevergeefs, nu de grond in geboord wordt. En om nou zo'n ophef te maken over 555 en de koningin...
Er zijn genoeg rijke mensen in dit land en het zou me niet verbazen als er achter de schermen al wat gaande is.
Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit eerlijk gezegd maar ik vind dat paardensportief Nederland zich best wel mag laten horen in deze! Wie weet wat er uit voortkomt. Tenslotte betalen de fans de kaartjes op de wedstrijden.