Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denbine schreef:Wat ik me afvraag is... als edward hem nu nog rijdt tot hij daadwerkelijk de grens over gaat, of en met wat voor gevoel hij dat doet.
Kan hij de motivatie nog vinden om hem op en top te trainen ondanks dat het zijn werk is?
Het idee dat er straks een ander op jouw toppaard zit is toch vreemd!
Myukii schreef:Tja, inderdaad mooi verwoord door Edward, maar wat had hij anders moeten zetten: "Wat een poedersuiker van Moorlands Investments! Ik haat ze en wil ze nooit meer zien. Ik vond Totilas toch al niet meer leuk. Joh."
Wat anders kan hij doen dan een professioneel persbericht afgeven?
VivaLasDivas schreef:Teleurgesteld in de mensheid, totilas en edward horen bij elkaar!! het is een droompaar!! Snap er tot op de dag van vandaag nog helemaal niets van dat het zo moet lopen..
Gaat het dan echt alleen maar omdat stomme geld!! Eer, Roem en geluk is toch veel meer waard. Edward ik leef met je mee.
Stel jullie eens voor meiden/dames dat jullie zoeen top-paard zouden rijden, en hij ineens verkocht werd!! Pfffff ik zou het niet willen meemaken. Bedoel hoe je het went of keert je hebt er toch een band mee!!
PERENBOOMPIE schreef:Maar wat ik wel vreemd vind is dat men in Duitsland als eerste begon over het feit dat het Nederlands team hun paarden op een verkeerde dieronvriendelijke manier trainen d.m.v."Rollkur"en daar is nogal wat ophef over geweest geprobeerd Sjef en Anky hiervoor onderuit te halen,alles werd uit de kast getrokken,hele mediarellen,uitspraken,de Bond erbij,nog meer uitspraken,en nu kopen ze zo'n paard wat helemaal verkeerd getraind is voor miljoenen weg!
Ik snap het niet meer hoor!
Bandida schreef:PERENBOOMPIE schreef:Maar wat ik wel vreemd vind is dat men in Duitsland als eerste begon over het feit dat het Nederlands team hun paarden op een verkeerde dieronvriendelijke manier trainen d.m.v."Rollkur"en daar is nogal wat ophef over geweest geprobeerd Sjef en Anky hiervoor onderuit te halen,alles werd uit de kast getrokken,hele mediarellen,uitspraken,de Bond erbij,nog meer uitspraken,en nu kopen ze zo'n paard wat helemaal verkeerd getraind is voor miljoenen weg!
Ik snap het niet meer hoor!
Nee? Het gaat in paardensport aan de top niet over sportiviteit, of trainen of dressuur, en al helemaal niet over de band tussen paard en ruiter. Het gaat over investeren en terug verdienen, genen, papieren, zaad, jonge paarden produceren.. Deze sport bestaat alleen nog bij gratie van de handel. Het zal de nieuwe eigenaar worst wezen hoe dat paard gereden is, hij heeft alles bewezen, hij hoeft zich nu voor de investering alleen maar succesvol voort te planten. Zo snel mogelijk nafok in de baan. OS enz... dat is bijzaak.