Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Juut: Denk dat juist Nicole dat spelletje even moet doen, in plaats van Anky. Anky twittert iets dat een uur eerder hier al op bokt stond, maar heeft gewacht op een officieel persbericht.
Juut schreef:Janine1990 schreef:Juut: Denk dat juist Nicole dat spelletje even moet doen, in plaats van Anky. Anky twittert iets dat een uur eerder hier al op bokt stond, maar heeft gewacht op een officieel persbericht.
...maar heeft er niet aan gedacht eerst even contact te zoeken met haar collega's, met wie ze vast de nodige uren heeft doorgebracht in aanloop naar de WEG, en die ze gegarandeerd goed genoeg kent om telefoonnr en email en meer te kennen. Dan komt zoiets heel onprettig over.
Voorbeeld zelfde situatie, ander jasje, fictief;
Mijn collega K is ontslagen
Ik twitter; K fired!
Ik neem verder géén contact op met K zelf
Resutaat; géén blije K
Gulpje schreef:mar10tje schreef:Tja, als je zo'n persbericht ontvangt, met daarin wereldnieuws.
Waarom zou je dat nieuws dan niet verspreiden?
Team de Harskamp neemt ook wel maximaal de slachtofferrol aan.
Zo verbaasd en teleurgesteld doen bij de bekendmaking van het nieuws.Je kunt er ook r*te-trots op zijn dat je Totilas naar dit grote succes hebt mogen trainen, en je positief opstellen.
Dan maak je imo meer kans dat iemand zich inspant om je er alsnog op te houden, dan dat je gaat zitten huilen in de media, en erna gelijk even een andere dressuur-grootheid aanvallen.
Komt op mij weinig proffesioneel over...
ben benieuwd hoe jij zou reageren als het once in a lifetime paard zo onder je kont vandaan wordt verkocht. Lekker makkelijk oordelen!
Citaat:Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden
Sabine schreef:Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waar de ophef over is, Anky heeft toch gewacht totdat het bericht officieel naar buiten is gebracht? Wat heeft ze verkeerd gedaan? Ze heeft toch alle recht om te twitteren over de verkoop van Totilas als het al via de media naar buiten is gebracht?
Rhendera schreef:Juut schreef:...maar heeft er niet aan gedacht eerst even contact te zoeken met haar collega's, met wie ze vast de nodige uren heeft doorgebracht in aanloop naar de WEG, en die ze gegarandeerd goed genoeg kent om telefoonnr en email en meer te kennen. Dan komt zoiets heel onprettig over.
Ik twitter; K fired!
Resutaat; géén blije K
Ja maar de grote hamvraag; hoe WEET je dat anky nog geen contact op heeft genomen? Misschien is dat al lang gebeurd en heeft Werner er gewoon geen weet van.
Juut schreef:Janine1990 schreef:Juut: Denk dat juist Nicole dat spelletje even moet doen, in plaats van Anky. Anky twittert iets dat een uur eerder hier al op bokt stond, maar heeft gewacht op een officieel persbericht.
...maar heeft er niet aan gedacht eerst even contact te zoeken met haar collega's, met wie ze vast de nodige uren heeft doorgebracht in aanloop naar de WEG, en die ze gegarandeerd goed genoeg kent om telefoonnr en email en meer te kennen. Dan komt zoiets heel onprettig over.
Ik twitter; K fired!
Resutaat; géén blije K
vossie schreef:Citaat:Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden
Waarom moet Anky wat laten horen aan Werner, die wist toch al lange tijd dat Anky een slechte collega is, waarom verwacht je dan wel een bericht ???![]()
Ik vind de reactie van Werner echt heel onzinnig, Anky heeft niks raars getwitterd, het nieuws was al lang op alle websites bekend toen zij het twitterde.
Janine1990 schreef:x_Marr schreef:Ik begrijp de reactie van Nicole heel goed.
Het gaat er niet om dat Anky dat nieuwsbericht op dr site heeft geplaatst en ze getwittert heeft, het gaat erom dat ze dat blijkbaar belangrijker vond dan haar collega te steunen met een smsje of wat dan ook met het slechte nieuws..
En ja als je dan al geemotioneerd bent flap je er dingen uit die je er liever niet uitflapte.
En Anky was niet geëmotioneerd????
Dat vind ik zo grappig, Nicole wordt verdedigd omdat ze geëmotioneerd zou zijn...
En Anky is gewoon lomp bezig, maar die heeft geen gevoelens bij de verkoop...
Heeeeeul bijzonder.
Air schreef:Zeg ik dat ergens dan? Als je geëmotioneerd bent over iets wat anderen gebeurt dan steun je toch juist die mensen of ben ik nou gek?
Air schreef:Maar Nicole's reactie gaat er niet omdat Anky het op twitter neer heeft gezet. Ik denk niet dat ze dat erg vind. Ik denk dat ze het erg vind dat Anky dat blijkbaar belangrijker vind dan om eerst zelf even hun een smsje ofzo te sturen.
Vrienden/collega's zijn toch wel even wat belangrijker dan de rest van de wereld iets mede te delen.
Air schreef:Maar Nicole's reactie gaat er niet omdat Anky het op twitter neer heeft gezet. Ik denk niet dat ze dat erg vind. Ik denk dat ze het erg vind dat Anky dat blijkbaar belangrijker vind dan om eerst zelf even hun een smsje ofzo te sturen.
Vrienden/collega's zijn toch wel even wat belangrijker dan de rest van de wereld iets mede te delen.
Sannnn schreef:Air schreef:Maar Nicole's reactie gaat er niet omdat Anky het op twitter neer heeft gezet. Ik denk niet dat ze dat erg vind. Ik denk dat ze het erg vind dat Anky dat blijkbaar belangrijker vind dan om eerst zelf even hun een smsje ofzo te sturen.
Voor de zoveelste keer hoe weten wij of Anky nou wel of geen contact heeft gehad met Edward, die zit in Oslo. Hoe weet Nicole dat? Daarbij komt Anky kan ook om verschillende redenen nog niet gereageerd hebben. Als Nicole toch al zegt dat het een slechte collega is dan zal die band tussen die 2 niet heel denderend zijn. Waarom moet ze dan reageren op Nicole?
Je kan ook van een mug een olifant maken hoor..edit: dan doel ik op Nicole, niet op jou Air. Voordat dit ook weer verkeerd begrepen wordt.
Janine1990 schreef:Air schreef:Maar Nicole's reactie gaat er niet omdat Anky het op twitter neer heeft gezet. Ik denk niet dat ze dat erg vind. Ik denk dat ze het erg vind dat Anky dat blijkbaar belangrijker vind dan om eerst zelf even hun een smsje ofzo te sturen.
Maar what's the use, als je toch al weet dat het 'geen goede collega' is.
Air schreef:De druppel die de emmer doet overlopen.
The_Stig schreef:Misschien heeft Anky het bericht zelf niet op twitter geplaatst. Kan mij zomaar voorstellen dat een medewerk(st)er de digitale diensten onder zijn/haar hoede heeft.....