Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rhendera

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:51

Waar bemoeit werner zich uberhaupt mee? Edward was toch niet eens in nederland? Misschien heeft anky edward al lang beld, gesmst, gemaild, iets op zn prive hyves gezet of weet ik et wel niet 8)7 ik denk dat madam werner gewoon haar emoties en frustraties moet uiten en dat doet ze dan maar op iemand die ze toch al niet mocht. Zielig hoor.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:51

Janine1990 schreef:
Juut: Denk dat juist Nicole dat spelletje even moet doen, in plaats van Anky. Anky twittert iets dat een uur eerder hier al op bokt stond, maar heeft gewacht op een officieel persbericht.

...maar heeft er niet aan gedacht eerst even contact te zoeken met haar collega's, met wie ze vast de nodige uren heeft doorgebracht in aanloop naar de WEG, en die ze gegarandeerd goed genoeg kent om telefoonnr en email en meer te kennen. Dan komt zoiets heel onprettig over.

Voorbeeld zelfde situatie, ander jasje, fictief;
Mijn collega K is ontslagen
Ik twitter; K fired!
Ik neem verder géén contact op met K zelf
Resutaat; géén blije K

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:54

Juut schreef:
Janine1990 schreef:
Juut: Denk dat juist Nicole dat spelletje even moet doen, in plaats van Anky. Anky twittert iets dat een uur eerder hier al op bokt stond, maar heeft gewacht op een officieel persbericht.

...maar heeft er niet aan gedacht eerst even contact te zoeken met haar collega's, met wie ze vast de nodige uren heeft doorgebracht in aanloop naar de WEG, en die ze gegarandeerd goed genoeg kent om telefoonnr en email en meer te kennen. Dan komt zoiets heel onprettig over.

Ik twitter; K fired!
Resutaat; géén blije K

Ja maar de grote hamvraag; hoe WEET je dat anky nog geen contact op heeft genomen? Misschien is dat al lang gebeurd en heeft Werner er gewoon geen weet van.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:54

MissJ schreef:
Ik vind het nogal kansloos van beide dames, om dit in de openbaarheid uit te vechten. Komt op mij niet erg professioneel over. :n

hier ben ik het helemaal mee eens.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:59

Geëmotioneerde mensen doen of zeggen wel eens iets wat ze niet zo bedoelen. En ik denk dat beiden op hun eigen manier emotioneel getroffen waren door de verkoop van Totilas.
Dus als ze nu weer een beetje bij zinnen komen dan hoop ik dat ze dat van elkaar ook beseffen en weer een beetje normaal kunnen doen. Het leven is veel te kort om ruzie te maken, leven en laten leven!

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:07

nieuwe serie van goeie tijden en slechte tijden.
leuk wanneer wordt het uitgezonden :D

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:13

Misschien speelde er wel meer tussen Nicole en Anky.
Who knows?

Ik denk dat we hier weinig over kunnen zeggen..

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:13

Gulpje schreef:
mar10tje schreef:
Tja, als je zo'n persbericht ontvangt, met daarin wereldnieuws.
Waarom zou je dat nieuws dan niet verspreiden?

Team de Harskamp neemt ook wel maximaal de slachtofferrol aan.
Zo verbaasd en teleurgesteld doen bij de bekendmaking van het nieuws.
Je kunt er ook r*te-trots op zijn dat je Totilas naar dit grote succes hebt mogen trainen, en je positief opstellen.
Dan maak je imo meer kans dat iemand zich inspant om je er alsnog op te houden, dan dat je gaat zitten huilen in de media, en erna gelijk even een andere dressuur-grootheid aanvallen.

Komt op mij weinig proffesioneel over...

ben benieuwd hoe jij zou reageren als het once in a lifetime paard zo onder je kont vandaan wordt verkocht. Lekker makkelijk oordelen!

Heuh, ik rijd op een verzorgpaard, dus dat zou nogal makkelijk kunnen ;)
Maar dan nog, naast je persoonlijke gevoel van verdriet en verlies, hebben zij een bedrijf te runnen (in tegenstelling tot mij).
En om je dan zo in het openbaar op te stellen ipv supertrots op de prestatie's tot nu toe, en op de waardevermeerdering van Toot die ook hun succes is...
Dat vind ik niet handig gekozen van ze, en dat heeft verder totaaaal niets met mij of mijn verzorgpaard te maken ;)

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:14

Citaat:
Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden

Waarom moet Anky wat laten horen aan Werner, die wist toch al lange tijd dat Anky een slechte collega is, waarom verwacht je dan wel een bericht ??? :D

Ik vind de reactie van Werner echt heel onzinnig, Anky heeft niks raars getwitterd, het nieuws was al lang op alle websites bekend toen zij het twitterde.

Dees1980

Sabine schreef:
Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waar de ophef over is, Anky heeft toch gewacht totdat het bericht officieel naar buiten is gebracht? Wat heeft ze verkeerd gedaan? Ze heeft toch alle recht om te twitteren over de verkoop van Totilas als het al via de media naar buiten is gebracht?

Hier ben ik het mee eens ! vind dat ze niks verkeerds heeft gedaan !

Noppert

Jeetje, waar gaat dit over?????????? Ik heb gisteren om 12.13 uur al in een topic gezet dat Totilas verkocht is (naar aanleiding van een smsje van een hele goede bekende :D ) heb ik nu ook een probleem met mevrouw Werner??
Om half 1 lag de site van Edward Gal al helemaal plat en dat zal met de telefoon/mail wel hetzelfde zijn gegaan.
ik vind het nog netjes van Anky dat ze gewacht heeft met twitteren totdat het officieel bevestigd was, wie zegt dat ze niet geprobeerd heeft om Edward persoonlijk te spreken?

Anky is een sportvrouw in hart en nieren, die heeft geen leedvermaak als het beste paard van de wereld onder de kont van haar collega wordt verkocht!!!!! Die beseft heus zelf wel dat dit een enorme aderlating is voor de Nederlandse sport. Als Nicole Werner graag een reaktie van Anky had willen hebben, had ze haar beter om 10.00 uur zelf kunnen bellen om te zeggen dat Totilas verkocht is, dan had Anky ook niet op het persbericht van 13.00 uur hoeven te wachten...........................

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:15

Van mij heeft ook iemand in het Openbaar een heel verhaal op Facebook gezet,nadat ik haar om diverse redenen had ontvriend, zo leer je echt iemand haar/hem persoonlijke eigenschappen kennen en waarschijnlijk kicken ze op reacties die er op volgen,waarom zou Anky dit niet moge plaatsen !!!!omdat haar naam Anky is.Alles is Emotie,iedereen heeft op zijn tijd Emotie maar weet wel wat je op Facebook,Twitter ,Hyves enz enz zet want dat is allemaal openbaar!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:29

Rhendera schreef:
Juut schreef:

Ik twitter; K fired!
Resutaat; géén blije K

Ja maar de grote hamvraag; hoe WEET je dat anky nog geen contact op heeft genomen? Misschien is dat al lang gebeurd en heeft Werner er gewoon geen weet van.

Tuurlijk weet ik niet 100 % zeker of er contact is geweest, of Anky poging tot contact heeft gedaan.
Maar het is wat Mija schreef; het is openbaar. Juist daarom moet je heel voorzichtig zijn in wat je post, omdat iedereen het kan lezen, en iedereen het anders kan interprenteren

Ik vind het gewoon absoluut niet handig dit zo op twitter te plaatsen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:39

Juut schreef:
Janine1990 schreef:

Ik twitter; K fired!
Resutaat; géén blije K

En gaat K het op dezelfde manier spelen als jij? Want pas dán hebben we hetzelfde als in dit bericht.... Waarop jij heel volwassen kan reageren: "Sorry, ik bedoelde het niet zo, ik was met stomheid geslagen. Mijn oprechte excuses."
Klokje rond...

Zie ook onderstaande......

vossie schreef:
Citaat:
Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden

Waarom moet Anky wat laten horen aan Werner, die wist toch al lange tijd dat Anky een slechte collega is, waarom verwacht je dan wel een bericht ??? :D

Ik vind de reactie van Werner echt heel onzinnig, Anky heeft niks raars getwitterd, het nieuws was al lang op alle websites bekend toen zij het twitterde.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:41

Janine1990 schreef:
x_Marr schreef:
Ik begrijp de reactie van Nicole heel goed.
Het gaat er niet om dat Anky dat nieuwsbericht op dr site heeft geplaatst en ze getwittert heeft, het gaat erom dat ze dat blijkbaar belangrijker vond dan haar collega te steunen met een smsje of wat dan ook met het slechte nieuws..

En ja als je dan al geemotioneerd bent flap je er dingen uit die je er liever niet uitflapte.

En Anky was niet geëmotioneerd????

Dat vind ik zo grappig, Nicole wordt verdedigd omdat ze geëmotioneerd zou zijn...
En Anky is gewoon lomp bezig, maar die heeft geen gevoelens bij de verkoop...

Heeeeeul bijzonder.

Zeg ik dat ergens dan? Als je geëmotioneerd bent over iets wat anderen gebeurt dan steun je toch juist die mensen of ben ik nou gek? :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:49

Air schreef:
Zeg ik dat ergens dan? Als je geëmotioneerd bent over iets wat anderen gebeurt dan steun je toch juist die mensen of ben ik nou gek? :=

Nee, je zei: Ik begrijp de reactie van Nicole heel goed.
Als ik jouw vetgedrukte stukje even naga, dan zou je Anky ook heel goed moeten begrijpen.... Want Anky 'flapte' er op twitter (eigenlijk was ze op dat moment wel een beetje spuit 11, de media stond er al vol van, maar dat terzijde) uit 'Totilas is sold!' Dat is dan weer onbegrijpelijk om te doen?

Je bent overigens echt niet de enige die Nicole haar reactie begrijpt hoor, mijn stukje was ook vooral naar meerdere mensen toe, naar aanleiding van jouw reactie :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:58

Maar Nicole's reactie gaat er niet omdat Anky het op twitter neer heeft gezet. Ik denk niet dat ze dat erg vind. Ik denk dat ze het erg vind dat Anky dat blijkbaar belangrijker vind dan om eerst zelf even hun een smsje ofzo te sturen.

Vrienden/collega's zijn toch wel even wat belangrijker dan de rest van de wereld iets mede te delen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:17

Air schreef:
Maar Nicole's reactie gaat er niet omdat Anky het op twitter neer heeft gezet. Ik denk niet dat ze dat erg vind. Ik denk dat ze het erg vind dat Anky dat blijkbaar belangrijker vind dan om eerst zelf even hun een smsje ofzo te sturen.

Vrienden/collega's zijn toch wel even wat belangrijker dan de rest van de wereld iets mede te delen.

Voor de zoveelste keer hoe weten wij of Anky nou wel of geen contact heeft gehad met Edward, die zit in Oslo. Hoe weet Nicole dat? Daarbij komt Anky kan ook om verschillende redenen nog niet gereageerd hebben. Als Nicole toch al zegt dat het een slechte collega is dan zal die band tussen die 2 niet heel denderend zijn. Waarom moet ze dan reageren op Nicole?
Je kan ook van een mug een olifant maken hoor.. }:0 edit: dan doel ik op Nicole, niet op jou Air. Voordat dit ook weer verkeerd begrepen wordt. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:18

Air schreef:

Maar what's the use, als je toch al weet dat het 'geen goede collega' is.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:18

klagen via internet is sowieso triest, pak gewoon de telefoon als er iets speelt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:19

Michael1104 schreef:
klagen via internet is sowieso triest, pak gewoon de telefoon als er iets speelt.

Mag klagen over vroeg opstaan wel? Plieeees? :')

Ben het wel met je eens idd, geen stijl.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:21

Sannnn schreef:
Air schreef:

Voor de zoveelste keer hoe weten wij of Anky nou wel of geen contact heeft gehad met Edward, die zit in Oslo. Hoe weet Nicole dat? Daarbij komt Anky kan ook om verschillende redenen nog niet gereageerd hebben. Als Nicole toch al zegt dat het een slechte collega is dan zal die band tussen die 2 niet heel denderend zijn. Waarom moet ze dan reageren op Nicole?
Je kan ook van een mug een olifant maken hoor.. }:0 edit: dan doel ik op Nicole, niet op jou Air. Voordat dit ook weer verkeerd begrepen wordt. :D

Het staat in de openingspost, en nee niemand weet wat er exact is gebeurd, dus dan moet je het doen met de informatie die je krijgt en die verteld dat Anky nog geen contact met Edward of Nicole had gehad voordat ze iets op twitter zette.

Janine1990 schreef:
Air schreef:

Maar what's the use, als je toch al weet dat het 'geen goede collega' is.

De druppel die de emmer doet overlopen.

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:22

Misschien heeft Anky het bericht zelf niet op twitter geplaatst. Kan mij zomaar voorstellen dat een medewerk(st)er de digitale diensten onder zijn/haar hoede heeft.....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:25

Air schreef:
De druppel die de emmer doet overlopen.

Dan zou ik veel uithalen op hyves/facebook/twitter mogen zetten!!!!

Sterker nog, dan zouden de netwerksites daar vol van staan, als iedereen dat mag...
Normen en waarden houden dat denk ik toch veelal tegen. Daarbij, dat soort dingen moet je gewoon boven staan... Zeker als je de essentie van het bericht niet ziet door emotie.

The_Stig schreef:
Misschien heeft Anky het bericht zelf niet op twitter geplaatst. Kan mij zomaar voorstellen dat een medewerk(st)er de digitale diensten onder zijn/haar hoede heeft.....

Anky heeft vast wel een mobieltje die dat kan... :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:29

Het kan dan wel in de openingspost staan, maar daar staat ons. Maar wie daar mee wordt bedoeld is ook speculeren en daar gaat het mij niet echt om.
Vind het gewoon slechte actie van Nicole Werner. Je toont geen ballen als je dat op facebook neerzet, je toont ballen als je het recht in iemands gezicht zet.
Daarbij snap ik niet dat ze zich hier druk over maakt, moet ze Anky onderuit halen voor NL? Ze wist echter toch al dat Anky een slechte collega was, hou het dan voor jezelf. Dan ben je fatsoenlijk bezig.