Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb er gewoon geen woorden voor en begrijp nog steeds niet waarom ze je lieve ultrameisje hebben afgenome je hebt dit niet verdient aja en zeker wens ik dit niemand maar ook niemand toe tis een ongeval dat gebeurde ook zelfs je hetniet verwacht :s!! We gaan ulleke super neig misse en tga raar doen zonder haar in de manege of waar dan ook op jumping lieve meid zelfs voor onsje vrienden is het echt moeilijk om dit een plaats te geven wij waren allemaal zo geschokt en zo van slag dat er geeen woorden voor zijn, Ik denk dat dit echt een horror is voor je en nu je alleen verder moet zonder de lieve ultra :'( maar als er iets is je weet wij zijn der voorje Virtuoso schreef:Quasandra schreef:Veel sterkte.
dees is nog op geen half uur van waar mijn paarden staan.
men maag keerterhier van.
veel sterkte en steun is deze moeilijke momenten.
serieus tis ook ni zo ver van mij maar tis gewoon omdat ines een vriendin is van mij aja en ik ken haar en ultra al zeven jaar dat is het ergste tverdriet dat ze dit moet meemaken en alleen voortgaan is moeilijk ookal ist gwn een ongeluk!
spatter schreef:wat een afschuwlijk ongeluk![]()
ik wil Ines heel veel sterkte en kracht toe wensen om dit te kunnen verwerken![]()
virtuoso kun jij niet zorgen dat ines deze berichtjes te lezen krijgt?