Eigenaresse ontroostbaar na tragisch ongeval met paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:12

Oh erg zeg, sterkte voor de eigenaresse. Je zal maar op zo'n rot manier je paard moeten afstaan aan de eeuwige groene weiden.

noudy

Re: Eigenaresse ontroostbaar na tragisch ongeval met paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:57

Het zal je maar gebeuren, moet er niet aan denken.
Heel veel sterkte met het verlies van ultra.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 00:15

Het zal je maar overkomen....
Heel veel sterkte !

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 00:49

Mijn god wat een horrorverhaal, wat vreselijk voor de eigenaresse. Heel veel sterkte toegewenst...

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 01:29

o wat een drama bij na niet voor te stellen en dan nog gered worden door je eigen paard ook. wat een kracht zeg van deze merrie. en nog recht willen staan ook. hier zijn geen woorden voor als je dit meemaakt. :(:)

Virtuoso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:04

Lieve lieve ines ik ken je nu al zeven jaar en sinds je ullemientje hebt :( ik heb er gewoon geen woorden voor en begrijp nog steeds niet waarom ze je lieve ultrameisje hebben afgenome je hebt dit niet verdient aja en zeker wens ik dit niemand maar ook niemand toe tis een ongeval dat gebeurde ook zelfs je hetniet verwacht :s!! We gaan ulleke super neig misse en tga raar doen zonder haar in de manege of waar dan ook op jumping lieve meid zelfs voor onsje vrienden is het echt moeilijk om dit een plaats te geven wij waren allemaal zo geschokt en zo van slag dat er geeen woorden voor zijn, Ik denk dat dit echt een horror is voor je en nu je alleen verder moet zonder de lieve ultra :'( maar als er iets is je weet wij zijn der voorje

Quasandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:14

Virtuoso schreef:
Quasandra schreef:
Veel sterkte.
dees is nog op geen half uur van waar mijn paarden staan.
men maag keerterhier van.
veel sterkte en steun is deze moeilijke momenten.

serieus tis ook ni zo ver van mij maar tis gewoon omdat ines een vriendin is van mij aja en ik ken haar en ultra al zeven jaar dat is het ergste tverdriet dat ze dit moet meemaken en alleen voortgaan is moeilijk ookal ist gwn een ongeluk!

het is verschrikkelijk om je paard t emoeten afgeven op zo een manier.
ik weet wat het is ik heb ons wandaa niet moeten laten gaan voor een ongeluk maar het was ook heel onverwachts.
Vind het zo jammer voor haar en de omstaanden.
wens haar veel sterkte toe.
heeft ze geen bokt?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:37

wat een afschuwlijk ongeluk |(

ik wil Ines heel veel sterkte en kracht toe wensen om dit te kunnen verwerken :(:)

virtuoso kun jij niet zorgen dat ines deze berichtjes te lezen krijgt?

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 09:33

Verschrikkelijk... Hoop dat het meisje dit wat kan verwerken.

Veel sterkte!

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 10:29

Vreselijk zoiets...wat een nachtmerrie! Heel heel veel sterkte voor Ines! :(:)

Anneke1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 13:47

Oh bah wat vreselijk , heel veel sterkte ;(

nienkexD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:43

Heel erg veel sterkte !~!

Virtuoso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:37

jha ik zou het niet kunnen ik denk dat een deel van mij zou meesterven toch als het op die manier is echt een horror het is een trauma voor je leven. Ik weet het ook hoe het voelt om een paardje moete afgeven ookal was het maar mijn verzorg paard en dit was niet zo super onverwachts... zelfs dat doet pijn en heeft tijd nodig want het is veel verdriet...maar op deze manier verdient niemand zelfs ines'je niet :'( ze heeft wel karakter dat ze zelf kan zeggen dat alle hulp te laat is voor haar paardje ik zou het niet kunnen ze echt ni kzou beginne freake en zo ook als ik mijn paard daar zou ligge :'( het is een ongeluk enjha da gebeurt maja we wensen dit dus niemand ni toe en zelfs die chauffeur denkik da gewoon moet in shock zijn ...pfff het gaat raar doen zo voorbij die lege stal te lopen op de manege waar ultra altijd stond :'( wij zelfs haar vrienden hebben het ook nogaltijd moeilijk tis onbeschrijfelijk hoe kapot wij zijn om ons geliefde duo uitelkaar te zien gaan opdeze lugubere manier pfff kben zelfs mijn wandelmaatje kwijt :'(
en neen ik denk niet da ines bokt heeft ...

Virtuoso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:47

spatter schreef:
wat een afschuwlijk ongeluk |(

ik wil Ines heel veel sterkte en kracht toe wensen om dit te kunnen verwerken :(:)

virtuoso kun jij niet zorgen dat ines deze berichtjes te lezen krijgt?

awel ik wou dat doen maarja had dinsdag avond da dag van het ongeluk al is gebeld omda tik er zo diep inzat wa er gebeurd was maar haar zus nam op en zei da ze ultra haar gerief enzo gaan opbergen was en de stal afsluiten kreeg ik een krop in de keel en durfde vandaag niet goed meer bellen wist niet wat zeggen enzo daarmee denkik dat het beter is nog effe te wachten en haar wat tijd te geven aangezien het net gebeurd is enzo en zeizelf nog wat zal moeten bekomen na deze traumatische shock het was dan ook haar alleer eerste paardje die ik haar indertijd heb zien inrijden en zo dus denkik dat ze miss liever wat alleen is ik weet niet ga haar vantweekend miss toch is bellen als ze gaat opnemen natuurlijk kzit zo met haar in enjha zelfs ik ben een wandelmaatje kwijt :'(

Teegie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 14:58

Met kippevel en een brok in mn keel heb ik het bericht gelezen........Woorden zullen te kort schieten.......Toch wil ik Ines heel veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd.