Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FriesWytske schreef:Hoor ik voor het eerst dat de LC sensatiepers is. Sorry, maar hij had er moeten staan en niet die Claudia. En dit is wel puur omdat hij op een fries rijd. Ben bang dat België over een paar jaar helemaal geen dressuurteam heeft.
mister_m schreef:Voor België rijden er Twee friezen internationaal. Nu eens een vraagje hoeveel friezen rijden er bij jullie in nederland internationaal?????
En als er een zou rijden zouden jullie ook zeggen dat imke of hans peter niet meemag om de fries meemag???? en zo kan je door blijven gaan
vanRijnwoude schreef:mister_m schreef:Voor België rijden er Twee friezen internationaal. Nu eens een vraagje hoeveel friezen rijden er bij jullie in nederland internationaal?????
En als er een zou rijden zouden jullie ook zeggen dat imke of hans peter niet meemag om de fries meemag???? en zo kan je door blijven gaan
Nee, het gaat er simpelweg om welke het beste presteert.
Ik heb de cijfers niet hier liggen, maar ALS het zo is dat Peter beter gereden heeft overall gezien, dan had hij mee gemoeten.
De discussie welk/wat voor paard wie rijdt doet er geloof ik niet toe, het gaat om de prestatie.
mister_m schreef:ik verwacht nog altijd een zinnig antwoord waarom peter het wel verdient heeft en Claudia of een andere ruiter niet.Allen haden zo nog maar één keer de selectiemorm van 68% internationaal gereden.
vanRijnwoude schreef:Daar kan ik mij in vinden.
Wel heb ik sterk het vermoeden dat degene die een pagina terug de resultaten hier gezet heeft niet erg objectief is.
Misschien zijn er wel 20 wedstrijden gereden en heeft Claudia er 'maar' 4 beter gereden... Niet zo moeilijk om dan te doen alsof Claudia beter gereden zou hebben wanneer je enkel die uitslagen hier noteert.
Ik ben pas overtuigd als er van alle wedstrijden tezamen duidelijk naar voren komt wie er theoretisch gezien mee had gemoeten.
Desalniettemin wens ik België veel succes en hoop ik dat Peter keihard door gaat knokken met Anders!
Kirstennn_ schreef:mister_m schreef:ik verwacht nog altijd een zinnig antwoord waarom peter het wel verdient heeft en Claudia of een andere ruiter niet.Allen haden zo nog maar één keer de selectiemorm van 68% internationaal gereden.
Het gaat niet zozeer om dat Claudia het niet verdient.
De oorzaak van deze ophef is, dat Peter niet eerlijk behandeld is.
Als er puntenscore's worden achtergehouden, Als er wordt onderhandeld dat de één stiekem wel mocht.
Dit is blijkbaar al bij voorbaat geregeld. Stel al had Claudia dit gehad, zou er precies hetzelfde gebeurt zijn.
Doordat hij Ander heeft, is eigenlijk niet van belang. De fries wordt nu mede als reden gebruikt.
Het gaat er niet om dat hij die fries rijd hier. Meer dan de helft van Bokt, vind dit oneerlijk door de behandeling ervan.
Althans, zo zie ik!
Precies was vanRijnwoude zegt.
Het gaat om de cijfers, de consantiteit van de prestaties!
Calvin07 schreef:ik houd niet van friezen in de dressuursport.imo horen friezen voor de koets en ook fjorden en hafs horen niet in de sport,maarrrrrrrrrrrrr ALS ze het goed doen en ze hebben een plekje verdient door goed te rijden zul je mij niet horen.
ik heb nog nooit van deze meneer gehoord maar dat zal dan wel komen doordat ik me niet bezighoud met friezen in de dressuursport.
als het verdiend was vind ik het vervelend dat de bond anders beslist.maar als hij inderdaad steeds onder die andere scoort snap ik best dat de bond die andere meeneemt.
met een fries uitkomen op de WEG is best een risico als je team al niet sterk is.
België wil ook goede kansen maken en eerlijk is eerlijk,met een fries daalt de geloofwaardigheid best wel.
dat zal heel lang duren voor ze helemaal geaccepteerd worden.
Citaat:Niet eerlijk, zegt de Belg uit Hemrik. "Want Claudia heeft vaker dan ik meegedaan aan de Grand Prix Special, waarbij een hoge score halen veel gemakkelijker is dan bij de gewone Grand Prix en de kur op muziek, waarvoor ik altijd bewust heb gekozen. Ik kan heel veel verdragen, maar op een gegeven moment is het genoeg."