Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hyppolyte schreef:Citaat:@zipje, OMG LEES!!! Hoe blond was je?
hyppolyte schreef:Tem dan ook op zipje..... Ik maak van meningen ook geen feiten hoor dus waar je dat vandaan haalt?
Wat de discussie betreft heb je inderdaad helemaal gelijk, daar is VN niet voor bedoeld, hoewel dat niemand ervan weerhoudt om zijn/haar gal te spuwen als het hen uitkomt. Ik was trouwens geen gal aan het spuwen en heb ook geen behoefte aan een eigen topic. Ik demonstreerde enkel hoe vervelend het is als mensen een tak van sport veroordelen zodra er iets misgaat.
Citaat:en uit welk hol kom jij???
Citaat:Als je de paardensport zonodig wilt bashen, doe dat dan niet over de rug van een net overleden paard.
hyppolyte schreef:Citaat:en uit welk hol kom jij???
Dit vind jij netjes dan? Kom op zeg, niet op mij gaan lopen zeuren als je het zelf net zo hard doet
En je snapt nog steeds mijn bedoeling niet, ondanks de uitleg.Citaat:Als je de paardensport zonodig wilt bashen, doe dat dan niet over de rug van een net overleden paard.
En dat is nou juist het punt wat ik wil maken, van die hypocriete moraalridders die dus gaan rellen over een tak van sport zodra er een paard overlijdt. En die mensen snappen pas hoe vervelend dat is op het moment dat je het dus in een van hun topics doet. Alle andere takken van sport mogen afgefikt worden maar pas op dat je niet aan de dressuur komt. Koekje van eigen deeg heet dat.
hyppolyte schreef:Citaat:en uit welk hol kom jij???
Dit vind jij netjes dan? Kom op zeg, niet op mij gaan lopen zeuren als je het zelf net zo hard doet
En je snapt nog steeds mijn bedoeling niet, ondanks de uitleg.Citaat:Als je de paardensport zonodig wilt bashen, doe dat dan niet over de rug van een net overleden paard.
En dat is nou juist het punt wat ik wil maken, van die hypocriete moraalridders die dus gaan rellen over een tak van sport zodra er een paard overlijdt. En die mensen snappen pas hoe vervelend dat is op het moment dat je het dus in een van hun topics doet. Alle andere takken van sport mogen afgefikt worden maar pas op dat je niet aan de dressuur komt. Koekje van eigen deeg heet dat.
jasmijn78 schreef:griebels schreef:Jasmijn ik zei ook niet dat hij bij de top hoort, ik zeg dat hij beter loopt dan onze kwpn'ers...
En wie versta jij onder 'onze' kwpn-ers? Want als je daarmee Totilas en Parzival bedoelt.... Dan heb je ECHT geen verstand van dressuur.
En btw: Salinero is geen KWPN-er... En er valt bij dit paard nog genoeg aan te merken op de piaffe en daardaanst: een GP proef bestaat niet alleen uit piaffe. Er moeten ook nog andere onderdelen getoond worden.
griebels schreef:Maar ik kan wel zien hoe een goed dressuurpaard hoort te lopen.
Ik walg bij onze dressuurpaarden/dressuurruiters.
Deze amazone geeft onzichtbare hulpen, dat zie ik 90% van de GP ruiters niet doen.
Dit paard is misschien nog niet GP waardig (meningen verschillen) maar ik zie liever dit paard met zijn foutjes lopen dan de nieuwe dressuur die nu gereden wordt.
griebels schreef:Ik heb het namelijk niet over de oefeningen (zoals jij) maar over de houding en gangen van het paard en de rijkunsten van de ruiter...