Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cristinaa schreef:Eigenlijk zijn we dom......brengen we ons paard naar de slacht en gaan we vlees kopen......als we ons paard nou eens opeten? Dan kunnen we een jaar gratis vlees eten iedere dag. Maar dan moet je wel een grote diepvries hebben
......
......
cristinaa schreef:Eigenlijk zijn we dom......brengen we ons paard naar de slacht en gaan we vlees kopen......als we ons paard nou eens opeten? Dan kunnen we een jaar gratis vlees eten iedere dag. Maar dan moet je wel een grote diepvries hebben
......
......
Kendra schreef:Bravura schreef:Dan zou ik mijn paard liever weggeven aan iemand die het wel zou kunnen bekostigen dan dat ik het liet slachten! Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. Maar goed, ieder zijn mening.Maar je hebt gelijk....
Bijna het ergste wat je iemand aan kunt doen: hem/haar een paard geven.....
Kosten van de paarden waarover we het hier hebben zit écht niet in de aanschaf!
MariekeB schreef:Asyaa schreef:@TheHorseInn
Paarden die ingeslapen worden, worden naar rendac gebracht. Daar op 60 graden tot stukjes van 60 mm gemalen, en via een heel proces omgezet in vloeistoffen voor bijvoorbeeld lijm of drop.
Eet smakelijk.
Nope , dat mag niet. Wel lijm ( dat weet ik niets eens zeker) maar niets voor menselijke consumptie.
Volgens wordt alles gebruikt voor bio energie.
Fivaldi schreef:Zieke mensen, ik kan hier zo boos om worden he, ik zou me niet kunnen voortellen om zo;n mooi dier als een paard op te eten, ik ben ook vegatarisch, Paarden blijven voor mij gewoon mijn passie, en mijn passie valt niet te doden en op te eten.
Straks worden paarden zeker als varken gezien, het is een edel dier! we eten toch ook geen honden en katten in NL? dus waarom een paard als vleesproduct zien, echt belachelijk
Varkens en koeien zijn natuurlijk ook dieren, net zo goed als een paard, maar ik zou echt nooit, maar dan ook nooit een paard kunnen eten![]()