Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minka schreef:Ben ook heel erg benieuwd hoe het met de rest gaat verlopen, heb al behoorlijk veel contact gehad met het team van Annemarie en vindt het erg goed geregeld allemaal
Letizia schreef:Kan alles later op bv You tube terug gevonden worden? Want ik ga zondag Rhoda supporteren, maar ben ook wel heel benieuwd hoe het met de rest gaat verlopen
ArabicQueen schreef:Dus als ik het goed begrijp is diegene die op mijn paard gaan rijden wel verzekerd??
Schangah schreef:[---="Balou_k"]PaysBas schreef:Hoe kan het toch dat er niks op heel Bokt is te vinden over die Akribat?????????????
Hoezo moet er iets over te vinden zijn dan ??
Eline schreef:Aelenderink heeft inderdaad nog geen berichten op Bokt geplaatst, anders dan bij bijvoorbeeld de veulenverkiezing hebben we ervoor gekozen om ook nieuwe gebruikers de kans te geven om mee te doen. En in de stemming is duidelijk geworden dat de meeste mensen vonden dat de hulp van Annemarie het beste bij haar en Akribat terecht kon komen.
Eline schreef:Paysbas, dat heb ik hierboven al aangegeven:Eline schreef:Aelenderink heeft inderdaad nog geen berichten op Bokt geplaatst, anders dan bij bijvoorbeeld de veulenverkiezing hebben we ervoor gekozen om ook nieuwe gebruikers de kans te geven om mee te doen. En in de stemming is duidelijk geworden dat de meeste mensen vonden dat de hulp van Annemarie het beste bij haar en Akribat terecht kon komen.
Citaat:Vrijdag:
11:30-12:00 - Bitpiste - het probleem van Uriana van Mirrrriii
Zaterdag:
11.30-12:00 - Bitpiste - het probleem van AvignonZ van ArabicQueen
16:30-17:00 - NH Cirkels - Trailerladen met Zena van Chance
Zondag:
12:30-13:00 - NH Cirkels - het probleem van Akribat van Aelenderink
16:45-17:15 - Bitpiste - Trailerladen met Rhoda van Minka