Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Cayenne schreef:Janine, dit topic gaat verder niet over het mogelijk naderende einde van de carriere van Anky.
Daar heeft ze het zelf nu ook niet over dus ik snap je weemoedigheid niet helemaal.
Ik begon er ook niet over... Maar iedereen weet wat er is geschreven in de afgelopen jaren.
Fleurtje100 schreef:Jeetje wat zonde dat hij niet onder een Nederlandse ruiter blijft, lijkt me ook een erg leuk paard voor een Lotje Schoots ofzo. Krijg bij zo'n Spaanse junioren amazone niet het idee dat het dier binnenkort nog een GP gaat lopen, maar dat kan ik natuurlijk ook helemaal verkeerd hebben.
jus schreef:Het is wel leuk dat Painted voor Spanje gaat rijden maar veel dressuurruiters hier klagen over de zusjes want het enige wat ze hebben is de Spaanse Nationaliteit en trainen en wonen niet in Spanje en de "echte spaanse " jeugd krijgt weinig kans vooral finacieel kunnen ze het niet redden en de Spaanse federatie is niet echt een support.
Voor Anky super , paard blijft bij haar staan en ze kan lekker met dit meisje trainen.
Lijkt mij ook wel dat er een goede prijs voor deze hengst is betaald zelfde soort verhaal als Okidoki , Redford is toen ook naar Spanje gegaan maar hier niet echt meer veel van gehoord.
Jammer dat Painted niet naar Spanje komt dan hadden meer mensen hier een clinic met haar kunnen volgen
Robsi_Vigaro schreef:Ik weet niet of ze wel gaat stoppen.
Heb gehoord dat de NRPS hengst Wup nu door Sjef getraint word voor het zware werk. Misschien dat ze die wel gaat rijden?
Maar daarna kun je natuurlijk alleen gissen.
Citaat:Misschien komen er nog wat leuke kruisingen van Painted Black met Andalusiers.
vessuvius schreef:Robsi_Vigaro schreef:Ik weet niet of ze wel gaat stoppen.
Heb gehoord dat de NRPS hengst Wup nu door Sjef getraint word voor het zware werk. Misschien dat ze die wel gaat rijden?
Maar daarna kun je natuurlijk alleen gissen.
oh wat moet ik hier toch regelmatig op mn handen gaan zitten
gissen speculeren geruchten op gang brengen die als Hut op peer slaan
leukPainted en Morgan Barbançon
mooi plaatje,mooie toekomst
Janine1990 schreef:Ben ik nu de enige... die een beetje weemoedig wordt... van alle berichten over het einde van Anky's carriere... die nadert?
Ik word er bijna een beetje verdrietig van.
Dressuur zonder Anky, is dat nog wel leuk?
Ik denk aan de DVD die ik vanuit mijn ooghoeken zie liggen, waarop een minimaal stukje van het afscheid van Bonfire in Maastricht staat... Waar ik emotioneel van kan worden...
Anky op de achtergrond?
Hopelijk heeft Morgan er een fijn paard aan! En al die blabla over HP omdat mensen hem een keer op een show op PB hebben zien rijden... Tsjah...