'Ik neem mijn zadel mee naar bed uit angst voor diefstal'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 20:20

25 jaar geleden gebeurde dit ook al veel.
Bij de pensionstal waar ik toen stond zijn ze toen ook geweest, en inderdaad een paar weken later(toen iedereen een nieuw zadel had ) zijn ze nog een keer geweest
Een paar jaar later is mijn zadel zelfs van de rug van mijn pony gestolen toen hij even opgezadeld aan de trailer stond.
Ik heb nu een nieuw zadel in bestelling(massimo trail), ik denk dat ik die ook maar mee naar huis ga nemen.
Ik moet er niet aan denken dat die straks gestolen wordt.

xSaarSaar

Re: 'Ik neem mijn zadel mee naar bed uit angst voor diefstal'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:40

Aj, bij mij liggen de zadels gewoon op stal, zonder extra beveiliging.
En er liggen nog een aantal dure bij ook.

Toch maar eens met de eigenaar van de stal overleggen of er geen zadelkasten etc, gemaakt kunnen worden, ipv. alleen de waakhonden...

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:49

Rienn schreef:
Ik zie mezelf al gaan elke dag op de fiets met mijn zadel. Nee, dat wordt hem niet. Ik ga er vanuit dat het bij ons niet zo snel zal gebeuren, maar dat dachten de gene bij wie het wél gebeurd is ook.

en toch doe ik dat al bijna 14 jaar zo....Ik moet er niet aan denken dat ik een keer uit luiheid mn zadel laat liggen en dat het dan weg is!

m_Beau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:56

mijn zadel ligt ook zeker thuis, bij ons op de manege hebben ze het waarschijnlijk ook geprobeerd maar door de alarm is het niet gelukt :D

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:57

lonnie schreef:
Rienn schreef:
Ik zie mezelf al gaan elke dag op de fiets met mijn zadel. Nee, dat wordt hem niet. Ik ga er vanuit dat het bij ons niet zo snel zal gebeuren, maar dat dachten de gene bij wie het wél gebeurd is ook.

en toch doe ik dat al bijna 14 jaar zo....Ik moet er niet aan denken dat ik een keer uit luiheid mn zadel laat liggen en dat het dan weg is!

tsja, 1 zadel zou nog wel gaan, maar als ik er 3 mee zou moeten nemen wordt het me toch echt te gek...

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:58

ik heb ook 2 paarden en dus 2 zadels. Ik plan van te voren hoe ik het doe of rijd ze om de dag, anders na het rijden tussendoor naar huis om zadels te wisselen

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 07:37

Volgens mij zijn ze gister bij ons op stal langs geweest..
Ze hebben het nummerbord opgeschreven, maar hij klopt niet vergeleken met de auto ofzo!
als ik meer weet horen jullie het!:)