Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:Het is ook niet leuk als men zn hele zaligheid erin heeft gelegd om zo ver te kunnen komen.
Maar ik vind alsnog dat het kind zou mogen starten,het is een kind gun haar dat pleziertje van dr hobby.
Ik vraag me dan wel af waar ze dan bang voor zijn want echte concurentie is zo'n kleine vlo niet!
Mindim schreef:Waar staat eigenlijk dat de vader zelf heeft gebeld? Iedereen gaat er hier vanuit dat paps zelf heeft gebeld. Waar is dat eigenlijk op gebaseerd.
Ayasha schreef:funnyhorses schreef:Het is ook niet leuk als men zn hele zaligheid erin heeft gelegd om zo ver te kunnen komen.
Maar ik vind alsnog dat het kind zou mogen starten,het is een kind gun haar dat pleziertje van dr hobby.
Ik vraag me dan wel af waar ze dan bang voor zijn want echte concurentie is zo'n kleine vlo niet!
Waar staat dat ze bang zijn?
Volgens mij houden ze zich gewoon aan de regels.

funnyhorses schreef:Wat zijn jullie toch streng!![]()
Kan dan niemand tegenwoordig meer een beetje met een kind(en meegaande ouders) meeleven?![]()
Is toch mooi als de kids mee kunnen doen aan zoiets,dat mag toch niet verpest worden door zo'n frotje papier?
Frantic schreef:in het topic over de FK kan je lezen dat de coupons binnen moesten zijn terwijl op die datum de geselecteerden nog niet eens bekent waren.... Secretariaat was wederom veel te laat met het doorgeven van de lijsten op de Website..... Er was toen flinke paniek om en nu leggen ze alles weer bij de leden neer....
funnyhorses schreef:Dat er regels zijn is ook goed,maar men kan het ook overdrijven.
En iedereen kan es een fout maken maar dat moet toch niet ten koste van het rijplezier van een kind gaan.
Maar goed,we weten niet het hele verhaal natuurlijk.Tis gewoon mijn moederhart wat spreekt.
Loiz schreef:dan bel je een week na het verzenden even op om te vragen of je coupons binnen zijn, ja toch?
Er is een grens bij de organisatie, een kampioenschap met bijna 1000 starts (bij ons iig) is een hele klus, en als dan op het laatste moment mensen aan komen dat ze zich ingeschreven hebben maar de papieren verloren zijn, tja, het is niet te bewijzen dát de coupons op de post zijn gedaan, en de organisatie heeft het druk genoeg.
mltex schreef:funnyhorses schreef:Wat zijn jullie toch streng!![]()
Kan dan niemand tegenwoordig meer een beetje met een kind(en meegaande ouders) meeleven?![]()
Is toch mooi als de kids mee kunnen doen aan zoiets,dat mag toch niet verpest worden door zo'n frotje papier?
tuurlijk maar om een nou een nieuwsitem van te maken![]()
Lekker via de club uitvechten en niet voor elke scheet HVN bellen