Negenjarige amazone mag niet naar regiokampioenschap *clip*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Negenjarige amazone mag niet naar regiokampioenschap *clip*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:11

Waar staat eigenlijk dat de vader zelf heeft gebeld? Iedereen gaat er hier vanuit dat paps zelf heeft gebeld. Waar is dat eigenlijk op gebaseerd.

En waar staat dat alle andere aanmeldingen goed gekomen zijn?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:13

Wie zou anders gebelt hebben Mindim?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:18

Het is ook niet leuk als men zn hele zaligheid erin heeft gelegd om zo ver te kunnen komen.
Maar ik vind alsnog dat het kind zou mogen starten,het is een kind gun haar dat pleziertje van dr hobby.
Ik vraag me dan wel af waar ze dan bang voor zijn want echte concurentie is zo'n kleine vlo niet!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:19

pearlie schreef:
Officieel ben je verplicht te starten op de kampioenschappen als je je geselecteerd hebt.... met een beetje mazzel krijgen ze dus nog een dikke boete aan hun kont ook!

Als je geselecteerd bent EN coupons hebt ingeleverd :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:26

funnyhorses schreef:
Het is ook niet leuk als men zn hele zaligheid erin heeft gelegd om zo ver te kunnen komen.
Maar ik vind alsnog dat het kind zou mogen starten,het is een kind gun haar dat pleziertje van dr hobby.
Ik vraag me dan wel af waar ze dan bang voor zijn want echte concurentie is zo'n kleine vlo niet!

Waar staat dat ze bang zijn?
Volgens mij houden ze zich gewoon aan de regels.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 13:39

Mindim schreef:
Waar staat eigenlijk dat de vader zelf heeft gebeld? Iedereen gaat er hier vanuit dat paps zelf heeft gebeld. Waar is dat eigenlijk op gebaseerd.

Lijkt me niet dat HvN zelf naar die vader gebelt heeft naar aanleiding van een berichtje 'ik mag niet meedoen, want mn coupons zijn kwijtgeraakt' op hyves ofzo..? :+

Ze zijn nergens bang voor, maar ergens moet je een grens trekken en je daar aan houden, en dat is helaas hier voor dit meisje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 14:23

is dit nou werkelijk voor pagina nieuws? jammer voor het kind maar volgende keer beter.. of even bellen naar het bestuur om te kijken hoe dit opgelost kan worden. Maar dat dit voorpagina nieuws is is écht idioot :')

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:06

Ayasha schreef:
funnyhorses schreef:

Waar staat dat ze bang zijn?
Volgens mij houden ze zich gewoon aan de regels.

Staat nergens maar je zou het toch bijna denken he? ;)
Ik vind het allemaal zo kleinzerig zeker als het om de kids en hun ponietje gaat.
Dat grootwichtige gedoe doen ze maar bij de volwassenen en hun paarden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:26

Nee hoor, dat is nog niet in me op gekomen... :?
Kind wordt ook een keer volwassen en je weet wat ze zeggen, jong geleerd is oud gedaan.

Elmyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:36

Ik ben toch nog steeds heel benieuwd wie HvN ingelicht heeft.
Als het de familie zlelf is geweest vind ik het zielig, je staat toch wel voor schut vind ik.
Daar belt je toch HvN niet voor?
Het is natuurlijk sneu voor dat meisje, maar er zullen vast in de toekomst wel meer sneue zaken voorbij komen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:36

Dat er regels zijn is ook goed,maar men kan het ook overdrijven.
En iedereen kan es een fout maken maar dat moet toch niet ten koste van het rijplezier van een kind gaan.
Maar goed,we weten niet het hele verhaal natuurlijk.Tis gewoon mijn moederhart wat spreekt. ;)

cristinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:40

Beetje kinderachtig van de KNHS. Het gaat om een kind van slechts 9 jaar ! Wie de jeugd heeft...heeft de toekomst!

Daisy_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:41

oké, het is sneu. maar om dat nou op tv uit te zenden??? mijn nichtje mag ook niet meedoen omdat de coupons niet in orde waren
maar daar ga je toch ook niet op doorzeuren!! Het is even zuur maar daarna ga je toch gewoon weer verder met je leven.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 15:44

Ja maar toch he...................omdat een frotje papier niet voldoet heeft zo'n kind het nakijken.
Ik vind het een beetje te ver gaan,zeker in het ponywereldje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:20

Ayasha schreef:
Wie zou anders gebelt hebben Mindim?

Misschien mensen rondom het gezin, iemand van de zelfde manege, een kennis? Kan toch?

xxFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:28

Wat vreselijk voor haar. ;(
En voor een 9-jarig meisje zeker, pfoe dat moet echt een natuurlijk talant zijn! :o

Vind het wel een beetje flauw van de KHNS, maar om daar nou hart van nederland voor te bellen vind ik ook wel een beetje te ver gaan.
Laatst bijgewerkt door xxFloor op 11-08-10 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:29

verbaasde me ook al een beetje.....weer zo een luxe probleempje. Zijn zat kinderen die helemaal niet mogen rijden en al helemaal geen pony hebben, vind ik veul zieliger.

Daarnaast kampieonschappen, ze weten het wel allemaal aan te dikken (gezien de beelden kleine pony B dressuur tenzij er nog een niveau onder zit veel geblaat weinig wol).
Is dat meisje nog het snuggerst en meest rationeel: van de winter zijn er ook kampioenschappen.

Er zijn schrijnendere gevallen voor het aantonen van bureaucratie vind dit een uitermate slecht voorbeeld. Maar goed, paps heeft zijn kind op tv gekregen

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:32

Wat zijn jullie toch streng! :+
Kan dan niemand tegenwoordig meer een beetje met een kind(en meegaande ouders) meeleven? :(:)
Is toch mooi als de kids mee kunnen doen aan zoiets,dat mag toch niet verpest worden door zo'n frotje papier?

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:34

funnyhorses schreef:
Kan dan niemand tegenwoordig meer een beetje met een kind(en meegaande ouders) meeleven? :(:)
Is toch mooi als de kids mee kunnen doen aan zoiets,dat mag toch niet verpest worden door zo'n frotje papier?

tuurlijk maar om een nou een nieuwsitem van te maken ;)
Lekker via de club uitvechten en niet voor elke scheet HVN bellen

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:35

Frantic schreef:
in het topic over de FK kan je lezen dat de coupons binnen moesten zijn terwijl op die datum de geselecteerden nog niet eens bekent waren.... Secretariaat was wederom veel te laat met het doorgeven van de lijsten op de Website..... Er was toen flinke paniek om en nu leggen ze alles weer bij de leden neer....

Dat is niet helemaal waar. De 14e kwamen de lijsten online. De 17e zouden de coupons binnen moeten zijn. Omdat de lijsten de 14e erg laat online kwamen is de sluitingsdatum verzet naar de 21e, dus tijd zat.

Het zou wel wenselijk zijn als het secretariaat zodra de coupons binnen zijn dat aan zou geven op de lijst zodat je het zelf in de gaten kan houden. en als het op het laatst niet binnen zou zijn je ze eventueel nog even langs zou kunnen brengen.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:36

funnyhorses schreef:
Dat er regels zijn is ook goed,maar men kan het ook overdrijven.
En iedereen kan es een fout maken maar dat moet toch niet ten koste van het rijplezier van een kind gaan.
Maar goed,we weten niet het hele verhaal natuurlijk.Tis gewoon mijn moederhart wat spreekt. ;)

Als je echt zo graag wilt dat je kind er aan meedoet, want het is meer het probleem van paps hier dan van het kind zelf lijkt zo,
dan bel je een week na het verzenden even op om te vragen of je coupons binnen zijn, ja toch?
En anders, alle niet aangetekende post kan verloren gaan, dat het hierbij gebeurt is sneu, maar het kan altijd gebeuren en dat weet meneer vast ook wel.
Er is een grens bij de organisatie, een kampioenschap met bijna 1000 starts (bij ons iig) is een hele klus, en als dan op het laatste moment mensen aan komen dat ze zich ingeschreven hebben maar de papieren verloren zijn, tja, het is niet te bewijzen dát de coupons op de post zijn gedaan, en de organisatie heeft het druk genoeg. Er is dus een grens getrokken, ook bij de kinderen en dat lijkt me meer dan logisch. Er zijn er genoeg die nu nog bellen om zich in te schrijven omdat ze op vakantie waren, een pony geblesseerd was maar nu niet meer, mensen die reserve geplaatst willen worden, er is genoeg te doen voor de organisatie..

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:42

Loiz schreef:
dan bel je een week na het verzenden even op om te vragen of je coupons binnen zijn, ja toch?

Er is een grens bij de organisatie, een kampioenschap met bijna 1000 starts (bij ons iig) is een hele klus, en als dan op het laatste moment mensen aan komen dat ze zich ingeschreven hebben maar de papieren verloren zijn, tja, het is niet te bewijzen dát de coupons op de post zijn gedaan, en de organisatie heeft het druk genoeg.

En omdat je weet dat de organisatie het zo druk heeft heb ik niet gebeld maar omdat ik gehoord had dat er in het verleden wel vaker coupons "zoek" zijn geraakt kneep ik hem toch wel even totdat de startlijsen er op stonden.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:45

mltex schreef:
funnyhorses schreef:

tuurlijk maar om een nou een nieuwsitem van te maken ;)
Lekker via de club uitvechten en niet voor elke scheet HVN bellen

Nou laten we eerlijk wezen............tegenwoordig krijg je vaak alleen nog iets gedaan met tv erbij of je moet van goede aso huize komen met een hele grote mond!
De gewone nette manier is al heel lang zoek in de maatschappij ;)

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:48

Niét te geloven, hoe belachelijk kan deze wereld zijn. ''Had de vader meteen maar moeten bellen of de coupons aangekomen waren'' ja en dan is het weer brullen en janken dat iedereen maar belt en dat ze het te druk hebben.
Ben ik toch blij dat het in mijn regio een stuk makkelijker gaat, geselecteerd is geselecteerd, kom je niet betaal je startgeld, zijn je coupons te laat betaal je 2.50 euro boete en start je gewoon alsnog, zijn je coupons de dag voor het kampioenschap nog niet binnen dan wordt je gebeld.

Iedereen die mee rijdt aan een selectie wil dus ook graag mee doen aan het kampioenschap, dan kun je er dus ook vanuit gaan dat er een foutje door de post is gemaakt want iedereen die iets graag wilt zorgt echt wel dat zijn of haar coupons er heen gaan.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:53

ahhh best sneu !!!! vooral omdat het nog zo'n jong grietje is !