Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vanLotje schreef:als je niet meer op je paard kan komen heb je mijns inziens niets te zoeken buiten
Bovendien is er altijd wel ergens 'n opstapje te vinden...
_Gabrielle_ schreef:Wij krijgen regelmatig commentaar over waar we lopen of als we gewoon een rustig galopje doen naast een fietspad.
Lins_Vetra schreef:Eerst ff lekker met je laarzen de mesthoop opzij schuiven en dan aan een omstander vragen om een pootje geven
Ik denk dat je niet veel gegadigde zult hebben
Ik snap je punt ook wel; maar ik ga niet al die moeite doen voor een hoopje wat daar niet langer dan 2 dagen ligt.
(ik persoonlijk rijd altijd in de berm of er vlak naast, nooit midden op de weg, dus voor mijzelf is dit geen issue)
Ik beken eerlijk ik ruim het ook niet altijd op. Maar ik rijd dan ook niet zo vaak door wijken en van die dingen.
).

Leuke act voor horse event misschien? In het kader van veilig paardrijden?
En als we genoeg ingezameld hebben krijgt mijnheer er een mooie bakfiets bij kado met mestboy, kannie fijn alle poepjes opruimen waar hij zich aan ergert. Hoeven wij niet af te stappen 
x_Marr schreef:Mwah, als je makkelijk weer op je paard kan stappen is het inderdaad een kleine moeite, maar ik kan mij ook voorstelen dat er mensen met paarden rijden die ene beetje te groot zijn om zo weer op te stappen en weer weg te rijden.
Als ze in het dorp of midden op een fietspad mesten, stappen we altijd even af om het weg te schoppen. Verder rijden we voornamelijk in bermen en soms in de buurt van een boerderij laten we het liggen. Daar ligt het niemand in de weg (boer met tractor maakt er zelf ook een zooi van). Kan ik er niet terug op, dan maar stukje lopen voor een opstapje, altijd wel iets te vinden.MsMarit schreef:laetitia schreef:Heb zelf ook altijd in de Randstad gereden, al ging er vanuit onze stal direct een bospad naar de hei en hoefden we alleen 1 weg over te steken.
Ik vind het gewoon echt behoorlijk asociaal om je stront niet op te ruimen.
Net als dat ik het asociaal vind dat mensen hun honden midden op straat of de stoep laten scheiten en het dan niet opruimen.
Het is letterlijk "Scheit aan hebben"
Ik weet niet waarom je dit schrijft maar dan heb je dus niet in de echte randstad gereden...
.Pluizebolpum schreef:_Gabrielle_ schreef:Wij krijgen regelmatig commentaar over waar we lopen of als we gewoon een rustig galopje doen naast een fietspad.
Ik neem aan dat je dat niet doet als er net iemand fietst of loopt? Dat staat idd niet echt netjes en sommige mensen kunnen het doodeng vinden...

easygoing schreef:Ja maar das toch net zo goor als midden op de straat?