De deelnemers zijn bekend met de risico en accepteren die ook, respect naar de dieren blijft en zullen die niets kwalijk nemen.
Kirrr schreef:Vreemd..... Enkel een hengst heeft ballen en in rodeo worden bijna amper hengsten gebruikt, enkel merries en ruinen.
De mensen die zulke 'flankstrap', al aangeraakt hebben en gevoeld hebben hoe die net rond het paard zit, zouden andere reacties geven.
Spijtig dat er weeeeeral een topic is waarin rodeo wordt afgebroken, ik ben er zelf absoluut niet voor, maar ik vind het spijtig dat mensen die er absoluut geen ervaring mee hebben en amper weten waarover ze spreken aangezien ze enkel wat filmpjes op youtube gezien hebben en wat verhalen gehoord hebben, hier weer een hele negatieve scene gaan veroorzaken.
Ik vind het zelf ook eigen schuld, rodeo brengt gewoon risico's mee...
Maar om daar nu weer de hele rodeo wereld mee af te gaan z**ken, ik denk dat de helft hier nog niet weet wat 'rodeo' net inhoudt, want onder rodeo vallen veel meer disciplines dan saddle bronc, bareback en bullriding,...
Ik wil hier absoluut geen ruzie starten, maar ik lees hier de laatste tijd zo vaak van die berichten over de rodeowereld en overal wordt steeds hetzelfde herhaald en gezegd.
Je mag pas oordelen als je alle details kent en het allemaal zelf meegemaakt hebt, dat vind ik althans.
(en nogmaals, ik spreek het nergens goed)
.

,,eerder met het paard