Johanna59 schreef:Zo jammer, dat bijna niemand ziet dat hij wel degelijk fouten maakt. Dat hij bij voorbaat al gewonnen heeft. Dat hij zowat een staande ovatie krijgt bij het binnenkomen van de ring. Dat hij hem in een wurggreep houdt. Het minimum aantal piaffe passen doet. Er totaal geen charme van uitgaat. Het zeker een goed paard is, maar niet het beste. Dat Imke een erg mooie proef reed, waar je wel kippevel bij krijgt. Open up your eye's...............
Geen charme?????????? Dat is de grootste onzin die ik in tijden heb gehoord! Ik heb in Neumünster zitten huilen bij zijn proef en fokkers die niks met dressuur hebben maar die Olympiade springpaarden hebben gefokt ook.
Het is verdorie een Nederlands fokproduct met een Nederlandse ruiter, kan het nog beter voor ons land?? Ik heb helemaal niks met dressuur en ik vind het maar vreselijk saai om naar te kijken. Alleen Totilas is met Edward iets aparts. Met Lingh vond ik hem al een goede combi en nu heeft Edward een mega positieve ontwikkeling doorgemaakt samen met Totilas.
Nee alle jury's zien het verkeerd en zelfs de Duitse pers die normaal echt niet mals is met kritiek ziet het verkeerd....