Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gleyla schreef:geerke, nu weet ze mij te vertellen dat zij op vakantie was in nederland en dat de persoon die voor drinken & eten zou zorgen voor de paarden, dit niet heeft gedaan.
Die verwaarlozing was uiteraard al langer aan de gang.
Elmee schreef:Jeetje mijn paarden staan ook in Westmeerbeek/Ramsel maar verder weet ik daar niet veel paarden staan. Alleen een stuk achter mijn weitje staan ook wel paarden maar heb ze nog nooit heel goed bekeken (kom daar niet dikwijls). Die staan naast die fietsroute. Zijn die ook van haar? Heb wel al gezien dat de meeste paarden een afgeschuurde staart hebben, dat er nooit gras staat (wel wat hooi soms) en ook dikwijls merries met veulens.
misqueen schreef:Elmee schreef:Jeetje mijn paarden staan ook in Westmeerbeek/Ramsel maar verder weet ik daar niet veel paarden staan. Alleen een stuk achter mijn weitje staan ook wel paarden maar heb ze nog nooit heel goed bekeken (kom daar niet dikwijls). Die staan naast die fietsroute. Zijn die ook van haar? Heb wel al gezien dat de meeste paarden een afgeschuurde staart hebben, dat er nooit gras staat (wel wat hooi soms) en ook dikwijls merries met veulens.
ze staan inderdaad in westmeerbeek langs een fietsenroute
vorig jaar lag die weide vol met takken en struiken
misqueen schreef:kunnen we met heel bokt niet een petitie starten??
zodat ze een verbod krijgt op het houden van paarden??