Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

easygoing schreef:Sorry het is gisteren te laat geworden om nog te reageren wat betreft het you tube filmpje met het hele interview. Ik kan niet anders zeggen dat het filmpje wat op de tvwest site idd wel een fractie is van het hele interview en ook een heel ander kijk geeft op wat er daadwerkelijk speelt.
In het hele interview komt naar voren dat de schuur via een nette en doordachte weg gesloopt is en dat er daar wat fout gegaan is ja dat is duidelijk maar er is niets illegaal gegaan.
Vind ook dat als ik uitga van wat de staleigenaar daar verteld niet netjes word omgesprongen met de gedupeerde door de gemeente.
Ik heb ook de reactie hier in dit topic van de staleigenaar gelezen, hoe rot (heb een ander woord in mn hoofd maar dat mag ik niet plaatsen) het hele gebeuren ook is stil houden hadden jullie nooit gekunnen volhouden.
Zoals ik al eerder schreef is zelf duidelijkheid geven de beste remedie om de verhalen voor te zijn ook al is er heel weinig info die gegeven kan worden. Neem een voorbeeld aan het legaal of illegaal slopen van de schuur, heel eerlijk dacht ik ook dat het natuurlijk oliedom was om een schuur waar asbest in zit illegaal te slopen maar uit het filmpje blijkt dus het tegenovergesteld. Dat geeft voor mij en wellicht voor nog veel meer mensen gelijk al een heel andere kijk op de werkwijze. Fouten kunnen overal gemaakt worden daar hoeft niemand zich voor te schamen. En de naam van de pensionstal zal daardoor ook echt niet ten gronde gaan, iedereen hier in de omgeving weet dat er al heel wat gedaan is om de stal weer netjes te krijgen. Niemand hoeft zich daar druk om te maken.
Ook wil ik even vragen aan de staleigenaar of het voor hem misschien fijn is als ik de link met het hele interview in de beginpost plaatst zodat mensen niet hoeven te zoeken? Laat maar weten, pb sturen is natuurlijk ook altijd mogelijk.

.
.
. 

Binar schreef:We zitten hier allemaal vol emoties, dus snap de reacties van sommige stalgenoten wel...ze bedoelen t goed!!
We duimen allemaal op een goede afloop.
Gelukkig staan alle paarden 24/7 op t land en kunnen we (al is t via een omweg) wel bij de paarden achter komen.
De paardjes hebben nu vakantie, denk niet dat ze dat heel erg vinden.
Ik denk niet dat John er een probleem mee heeft als de link wordt geplaatst in de beginpost
.

ArabicQueen schreef:Ik reageer ook eventjes...
Ik ken de stal niet ben er ook nooit geweest en woon niet eens in de buurt..
Ik zie dat een paar pension klanten reageren op een openings post die blijkbaar niet goed zou zijn... ik heb ook het filmpje gezien van youtube. Ik kan daar niet uit opmaken wat er verkeerd is aan die openings post.. en staat alleen dat er een grote hoeveelheid aan asbest is gevonden nou dat is toch ook zo... wat is er dan niet goed aan??

Jetta schreef:Ik denk zelf dat het inderdaad wel naar buiten komt, omdat de media zich er al op hebben gestort. Al dan niet met medewerking van de staleigenaar. Dat er in dergelijke opgenomen items flink geknipt wordt, is algemeen bekend, de "smeuige" details komen dan in de krant of op TV.....helaas is dit altijd maar een deel van de waarheid en van de werkelijkheid.
Ga ook niet speculeren of de schuur al dan niet met sloopvergunning is gesloopt, maar kom als paardeneigenaren naar de bijeenkomst met de gemeente, dan kan je daar vragen stellen of opmerkingen plaatsen. (Ik neem aan dat bewoners en de eigenaar nog een aparte bijeenkomst hebben met de gemeente?)