Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quarterH schreef:dank jullie! weer even heerlijk gelachen om alle domme opmerkingen hier. (ja dom omdat mensen niet nadenken en meteen iets roepen waar ze 0 kennis van hebben)
en nog harder gelachen om wat ik hier hoor dat je een dressuurproef kunt winnen terwijl je paard weigert/bokt bij een onderdeel.
toch weer blij dat ik western ben en zal blijven als ik dat hoor!
sporter schreef:quarterH schreef:dank jullie! weer even heerlijk gelachen om alle domme opmerkingen hier. (ja dom omdat mensen niet nadenken en meteen iets roepen waar ze 0 kennis van hebben)
en nog harder gelachen om wat ik hier hoor dat je een dressuurproef kunt winnen terwijl je paard weigert/bokt bij een onderdeel.
Ach roepen overdingen waar je blijkbaar 0 kennis van hebt gaat jou ook goed af.
quarterH schreef:dank jullie! weer even heerlijk gelachen om alle domme opmerkingen hier. (ja dom omdat mensen niet nadenken en meteen iets roepen waar ze 0 kennis van hebben)
quarterH schreef:volgens mij was ik niet de enige hier die de opmerkingen over 'stomme regel' ed, zonder het topic gelezen te hebben een beetje dom vond.
Nessah schreef:randie schreef:in de dressuur is dat ook hoor, ik heb hem ook wel eens beloond ala anky na het groeten..Braaaaaaaf. Had ook een -2 te pakken. Zuur maar dat doet ze de volgende keer echt niet meer.
Nou sorry, maar ik beloon mijn paard altijd direct na het groeten en echt nog nooit een opmerking gehad.
Regels zijn regels.. Beetje flauw is het wel.
Anya schreef:Steef schreef:Inderdaad een beetje een rare regel
nee, hesitate is deel van de proef. Zo simpel is het.
Het zo het zelfde zijn als jij tijdens het afgroeten tegelijk je paard uitgebreid beloond. Dat mag pas na het knikje.