Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mytens schreef:En vertel jij dan eens als insider waar ze gereden hebben, wat er precies gebeurd is tot in detail en van wie deze huifkar dan was.
Want blijkbaar weet jij alles. Het belangrijkste vind ik is dat deze mensen opknappen en dat dit tot de bodem toe wordt uitgezocht (de oorzaak/schuld) zodat dit niet snel nog een keer kan gebeuren.
Mytens schreef:Ik hou er niet van dat er woorden in iemands mond worden gelegd. Gewoon even kijken wat een smiley betekent voordat je iemand beschuldigt van dat zij dit ongeluk 'grappig' vindt.
En de wagen is gezien, maar dat boeit hier verder niet.
Ik hoop nogmaals dat alle mensen snel opknappen en de oorzaak gevonden wordt. En als het door verkeerd gebruik of nalatigheid komt, zal het wel een staartje hebben voor het bedrijf (en terecht). Maar ik hoop voor iedereen dat het gewoon een ongeluk was waar niemand schuld aan heeft.
Mytens schreef:Dat weet ik en zoals ik al zei, vertelt de receptioniste van het hotel dus onwaarheden. Wel opletten wat ik neerzet.
Mytens schreef:En als het door verkeerd gebruik of nalatigheid komt, zal het wel een staartje hebben voor het bedrijf (en terecht).
soflo schreef:Het 5 jarige jongentje zit bij mijn dochtertje in de klas,
zijn broertje van 8 maand schijnt op een kussen terecht te zijn gekomen bij de stop.
hij is dus de wagen uit gelanceerd.
het is echt een wonder dat ze ongedeerd zijn.
Morgen komt hij weer op school.( het jongentje van 5)
En dan moet zijn moeder geopereerd worden, wat zal er in zon koppie rond gaan????![]()
veel sterkte allemaal voor de mensen die het mee gemaakt hebben.