1 ruiter nog voor korte pauze de duitse ruiter monica theodoresco met whisper ben niet zo goed in de namen van de dressuur wereld : hp onofficeel 76.893
wat een regen zeg pfff geen pretje petje af voor de ruiters en mensen die kou lopen te lijden op de tribunes (in mijn gedachten zijn de bokt correspondenten)
Laatst bijgewerkt door fenja op 19-06-10 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
De regen zal ook niet meehelpen..wat een petweer inderdaad.Hopelijk is het snel weer droog!
Phylos
Geplaatst: 19-06-10 20:56
Vind het niet echt top gaan, muziek past er naar mijn idee ook niet goed bij. Benadrukt niet de sterkte kanten zeg maar. Maar ik mag eigenlijk geen commentaar hebben, ben zelf nog lang niet op dit niveau
Laatst bijgewerkt door Phylos op 19-06-10 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
ja of hij wil juist iedereen te vriend houden dus gewoon maar positief commentaar geven...
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 19-06-10 20:58
CharleyT schreef:
Misschien is Laurens(als ervaringsdeskundige) wat positiever ingesteld dan alle toptrainers en superjuryleden hier op Bokt.
Mee eens Jammer dat er altijd negatief commentaar wordt gegeven maar dat er nooit iets over de positieve dingen wordt gezegd. Ze is een ontzettend goede amazone en reedt nu ook redelijk sterk! Whisper is absoluut geen makkelijk paard.