Gini schreef:X__Trees schreef:De combi was inderdaad nog niet zoals albert-oki. Maar wat wil je? Hem in het begin van het jaar kopen en hem 3 maand later in de GTC starten. Bovendien heeft de ruiter op dit niveau nog geen ervaring.
Hij sprong inderdaad veel ontstuimiger en de afstanden zaten nog niet altijd goed. Maar ik heb nu bijna alle global champion tours op eurosport gevolgd en er zat heus wel verbetering in.
Niet mooi om dit erbij te gaan halen. De man zal het zéker vreselijk vinden. Albert ook, maar Albert heeft hem verkocht en dit is iets wat kan gebeuren bij zowel hem als larocca. Nieuwe ruiter afkraken is makkelijk natuurlijk.
Hopelijk komt alles goed!
Tuurlijk vind Larocca het erg. Ik heb niets tegen hem als ruiter.
Na drie maanden GTC rijden is nog altijd eigen keuze. Als je nog geen combi bent, als je nog niet op elkaar ingespeeld bent, als je nog helemaal geen ervaring hebt op hoger niveau, moet je niet meteen niveau GTC rijden. Maar dat ben ik. Larocca heeft een andere keuze gemaakt. Zijn goed recht en er had evengoed niets kunnen gebeuren. Al zag ik het eerder vroeger dan later misgaan.
En ik kraak niet persé nieuwe ruiters af. Er wisselen zoveel "beroemde" paarden van ruiter en dan hoor je me (meestal) niet kraaien. Maar deze combi, nee, dat was het gewoon nog net niet.
Maar goed, mijn mening. Ik hoop dat Okidoki snel en helemaal hersteld en veel sterkte voor Albert én Larocca.
Royal Power, Son of Marco. Reed hij ook internationaal mee hoor

Ohja t is GCT trouwens