Bokkers gaan te paard naar de stembus *filmpje*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FlowerPower

Re: Bokkers gaan te paard naar de stembus *filmpje*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 17:55

Hahaha!
Super leuke actie!!!

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:25

hahaha, geweldig!

jvi1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:10

Het was zeker een hele leuke actie, leuk om te zien hoe verbaasd de mensen daar waren.
Vond het leuk verzonnen van Sandrina.

Idd was op het filmpje een klein meisje voor het zadel... echter zat het meisje niet voor moeders... nee moeders stond naast het paard en hield het meisje vast aan haar been, veiligheid voor alles. Voor de film is moeders even 1 stap weg geweest maar daarna meteen terug...(ze staat erachter'. Gelukkig hebben wij ook een goed verstand en wordt er niet met het meisje gereden voorop het zadel... 2 min in stilstand voorop en vastgehouden door moeders. 1 stap verkeerd door het paard.. en het kindje zit bij moeders op de arm. Normaal heeft het meisje thuis een cap op... ookal zit ze er maar 2 min op, als we naar het paard gaan.. staat ze al te springen met een cap op. Jong geleerd is oud gedaan... altijd een cap met rijden op. Ookal heeft het paard vele schriktraining en politiepaard training gehad (dat heeft dit paard)... het blijft een dier... dus opletten en veiligheid voor alles.

Blijft een goede stem actie!!
Laatst bijgewerkt door jvi1 op 13-06-10 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

jvi1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:19

Cyntje schreef:
wollie27 schreef:
nou vind ik dit een erg leuke actie maar 1 ding is toch weer jammer nou is er laatst toch een topic geweest over een kindje dat verongelukt is door dat het bij mamma of op mamma,s paard zat zoiets nou daar moeten wij bokkers toch van geleerd hebben dacht ik.
Zie ik in het filpje een heel klein kindje onbeschermd samen met iemand op het paard zitten ??? :n
leren we het dan nooit nu ging het goed maar waarom toch zo gevaarlijk doen of licht het aan mij???

Jij hebt in ieder geval het licht gezien :)* Maar het lijkt me niet dat dit topic bedoelt is om daarover een discussie te starten?

Idd was op het filmpje een klein meisje voor het zadel... echter zat het meisje niet voor moeders... nee moeders stond naast het paard en hield het meisje vast aan haar been, veiligheid voor alles. Voor de film is moeders even 1 stap weg geweest maar daarna meteen terug...(ze staat erachter). Gelukkig hebben wij ook een goed verstand en wordt er niet met het meisje gereden voorop het zadel... 2 min in stilstand voorop en vastgehouden door moeders. 1 stap verkeerd door het paard.. en het kindje zit bij moeders op de arm. Normaal heeft het meisje thuis een cap op... ookal zit ze er maar 2 min op, als we naar het paard gaan.. staat ze al te springen met een cap op. Jong geleerd is oud gedaan... altijd een cap met rijden op. Ookal heeft het paard vele schriktraining en politiepaard training gehad (dat heeft dit paard)... het blijft een dier... dus opletten en veiligheid voor alles.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 23:56

Ik ben de voorste menner met rode marathonwagen (splinternieuw :D ) en knappe shet-poown. Was dat met die 'touwteugel' bedoeld voor mij? Ik rijdt gewoon met leidsels natuurlijk ;) Heb overigens niemand gezien met een touwteugel?

't was erg leuk en de belangstelling was idd groot. Het stukje over dat 'enkelen lieten doorschemeren op de PVDD te stemmen' klopt naar mijn mening niet; volgens mij was alleen die vrouw die geintervieuwd wordt van plan op de PVDD te stemmen. Het was meer dat het winkelend publiek en de toeschouwers constant riepen: 'jullie stemmen dus vast op de PVDD he??' waarop meerderen van ons toch duidelijk nee zeiden. Hahaha ik heb zéker niet op de PVDD gestemd, en zal dat ook nooit gaan doen ook.

Vond 't overigens wel jammer dat ik met m'n aanspanning 2x in beeld kwam, maar 2x over hebben ze m'n pony eraf 'gehakt', en ik heb nog wel zo'n leuk beestje :+

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:28

Het wás ook leuk om te doen en te organiseren. Joyce kende ik al via bokt, daar kwamen nog Indra en Susan bij. Ik heb de fokker van Fralla gevraagd mee te doen, Simon en zijn broers, Piet, Hans en Nico die elke dag groomden bij mij op de koets.(hoe meer zielen, hoe meer vreugd) Alle paarden waren braaf; goede voorbereding op de intocht. We hadden veel bekijks!
Het was zo'n actie waar wie er ook van hoorde meedeed, zich aan de tijden hield en het bijna 'vanzelf' ging. Ik hoefde er niet 'achter aan te vangen'. Iedereen vond het leuk en deed mee! Sommigen stemden niet, maar kwamen louter mee om de paarden vast te houden van de wel-stemmers! O.a Susanbobar.
Ik klopte een voor mij onbekende ruiter op de rug, bedankend dat ze het aantal groter maakte; trekt die jonge vrouw een gezicht of ze vreselijk pijn had! Dat had ze ook, want 'ze was een boom tegen gekomen' en paard was weggelopen. Paardenmensen weten dan dat ze in gevecht met een boom is geweest; achter mij hoorde ik mensen die stonden te wachten tot ze mochten stemmen: "Een boom tegengekomen? Vreeeeeeeeemd!"
Ik vond het erg dat ik haar zo zeer deed, Was vast een bokker of een Jagtlustgast, Wie je ook bent, sorry daarvoor!

Vond het wel leuk dat Fralla en mijn koetsje vol in beeld kwam.

Joycie: Indra (Nathalie) rijdt met touwteugels; zie filmpje.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:32

@Sandrina
Dat meisje was geen bokker (zover ik weet).
Ik was er bij toen zij die boom ging knuffelen.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:13

Brainless schreef:
@Sandrina
Dat meisje was geen bokker (zover ik weet).
Ik was er bij toen zij die boom ging knuffelen.

Oh juist ja. Ik vond het zo sneu voor haar dat ik haar zo zeer deed. Was ze een campinggast dan die hoorde van onze maffe actie??

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:44

Ze had het geloof ik van mij (we hebben op dinsdag het laatste gedeelte van de rit samen gereden).
Zo ver ik weet zit zij niet op bokt... maar ik kan mij natuurlijk vergissen.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:16

Brainless schreef:
Ze had het geloof ik van mij (we hebben op dinsdag het laatste gedeelte van de rit samen gereden).
Zo ver ik weet zit zij niet op bokt... maar ik kan mij natuurlijk vergissen.

Aha, maar dan moet ik jou ook kennen? Sorry, ik zie en ontmoet zoveel mensen op zulke dagen dat mijn hoofd omloopt.
Kom ook altijd schor thuis. Of komt dat van de vele wijntjes en rosé? Zat om half 2 nog te boemelen met Joyce en Mirjam. Dat was donderdag en vrijdag met mijn dochter, Linda en haar vriendin Eveliene.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:22

@Sandrina
Schandalig dat je niet meer weet wie ik ben |( .... (of wil je het niet meer weten :D )
Ik heb vorig jaar nog jullie spullen gedroogd en dit jaar nog gezellig bij gebept :+

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:42

Brainless schreef:
@Sandrina
Schandalig dat je niet meer weet wie ik ben |( .... (of wil je het niet meer weten :D )
Ik heb vorig jaar nog jullie spullen gedroogd en dit jaar nog gezellig bij gebept :+

Schandalig is het zeker, maar eigen naam, geen alias? foto dan maar? Esther 'van' Tanja? Of Tanja 'van' Esther?

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 22:16

haha wat een geweldige actie! leuk hoor!! :')