paard is kapot, en kan niet dekken......... dus waardeloos, de kiloprijs waard.........
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melsh schreef:Je zou er je bankrekening toch voor plunderen... Het arme dier.
themuisje schreef:KiWiKo schreef:Totilas kan nog dekken.... PP niet meer.......... dus die is geheel waardeloos!
en als dat ook niet meer kan bij totilas? dan staan ze als nog te springen hoor! want dan hebben ze DE totilas in de wei staan. maakt niet uit dat hij niks meer kan
KiWiKo schreef:ja domme dozen doen dat........ maar niet de mensen die op openbare veilingen dingen kopen...... die kopen alleen dingen om eraan te verdienen...... waardeloos is waardeloos, en er zal dan ook niet door deze mensen op die ponie geboden worden
KiWiKo schreef:Thomas schreef:@KiWiko; hoezo kan PP niet meer dekken?
zie beginpost, omdat zijn kogel teveel kapot is
KiWiKo schreef:ik heb net een openbare verkoping zelf meegemaakt, en de enige bieder die er was was de opkoper van de belastingdienst.......
ik denk dat je die ponie bij deze veiling kan kopen voor 500 euro
Blue9 schreef:Ik heb echt geen tijd voor een topic, denk ook niet dat het nog haalbaar is en kan morgen ook niet gaan. Wie gaat er? Kunnen we niet afspreken dat diegene hem meeneemt onder de 1000 euro bijvoorbeeld. Gaat wel heel erg op vetrouwen dan.