Marigold schreef:ik weet niet..
stel die vrouw leest dit topic, ze wordt bij voorbaat al afgebrand, mensen zeggen nu komen we er achter wie ze echt is, enz.
is het niet zo dat iemand onschudig is tot het tegendeel bewezen is?
we hebben het wel over een medemens hier, ik heb er verder geen idee van wie of wat, maar het kan ook zo zijn dat ze haar best doet paarden met weinig perspectief toch weer een thuis te geven ofzo.
zou ze misschien 1 of 2 keer een fout hebben gemaakt, is dat door de media opgepakt en wordt ze volledig afbebrand.
wat doet dat met een mens.
ik ben er zelf in elk geval voorzichtig mee, heb niet zo snel een oordeel.
en zal misschien kijken als ik tijd heb.
Die vrouw leest inderdaad het topic daar zijn we van overtuigd!
En inderdaad iemand is onschuldig tot schuldig bewezen maarreeeehhh HOEVEEL BEWIJS WIL JIJ HEBBEN DAN???
Ze doet ook NIET haar best om paarden met weinig perspectief een thuis te geven maar... wat ze doet is de medemens oplichten (waarvan bewijs!)
Ook dat zul je zien in de uitzending hoor ben maar niet bang.
En denk je nou werkelijk dat als madam onschuldig is dat een rechter die de uitzending nu helemaal heeft gezien dan beslist dat hij toch uitgezonden mag worden???
Dacht het niet!!!
En die 1 of 2 keer waar je het over hebt tel daar maar 6 jaar bij misschien ben je er dan, maar ik denk het niet!!!
Ook ik heb niet snel een oordeel, maar ben hier toch wel erg zeker van.
Ik zou maar tijd maken om te kijken anders heb je niks om over mee te praten volgende week want reken maar dat de uitzending het gesprek van de week zal zijn.