Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RamboBink schreef:Ik heb er spijt van dat ik er niet eerder foto's van heb gemaakt..
Oke, nu even een snelle offtopic vraag:
waaraan kun je een gezond/gelukkig paard herkennen?
Kruis aan wat juist is :
- Ribben zichtbaar
- Hals en oren afhangend naar beneden
- er geen greintje beweging inzit (ál kunnen ze niet heel veel bewegen)
- ongeïnteresseerd in de omgeving (er kan een fanfare/parade/kan een vliegtuig naast de paddock landen en ze knipperen nog niet met hun ogen)
- doffe vacht
Ik vraag me af hoeveel het kost om mijn paard daar te stallen, ik ga ons huis verkopen om mijn paard daar neer te zetten..
En dan : "er staan paarden erger bij". Ten eerste moeten ze ergens beginnen en ten tweede waarom bel je de dierenbescherming dan niet dat er misschien iets aan gedaan kan worden?
Ik heb deze paarden gezien en , deel met meerdere deze mening, dat deze paarden DOODongelukkig waren.
Wat houdt verzorging precies in? Een baaltje kuil tussen de paarden gooien dan staan ze er goed bij en zijn ze dus volgens een paar 'goed verzorgd' ???Laat me niet lachen..
manueeltje84 schreef:Dat filmpje geeft mij nu niet indirect de indruk dat de paarden zwaar verwaarloosd zijn en dood ongelukkig.
Ik vind er ook enkele schrale tussen zitten, maar dat hou je toch in zo,n grote kudde.
Pashon schreef:en hoe hou jij je paarden dan rambobink?
de paarden op het filmpje zien er niet ongelukkig uit, daar kan je lang en breed over discusseren! maar het is een feit.
de paarden glanzen hebben wat te knabbelen kunnen bewegen als ze willen dat is beter als ze 23 uur per dag in een klein hokje op te sluiten! zoals menig mens zijn/ haar paard houd
RamboBink schreef:Ik heb deze paarden gezien en , deel met meerdere deze mening, dat deze paarden DOODongelukkig waren.
Wat houdt verzorging precies in? Een baaltje kuil tussen de paarden gooien dan staan ze er goed bij en zijn ze dus volgens een paar 'goed verzorgd' ???Laat me niet lachen..
Pashon schreef:tuurlijk in 1 dag tijd, krijg je de paarden redelijk goed in het vlees met een goed glanzende vacht!
getuigd weer van ontwetenheid van de mens.