Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:slimmerik schreef:Alleen een eerlijke handelaar neemt de auto/paard dan terug omdat hij/zij de verantwoording neemt voor zijn/haar slechte inkoop beleid Liezel....
en dan gaat die handelaar over de kop..............zo werkt het![]()
ik ben het ermee eens dat een handelaar verantwoording moet nemen........... maar laten we dan beginnen aan de eeste SCHAKEL, en dat is toch echt de persoon die dat paard de handel ingooit!
KiWiKo schreef:Gulpje schreef:Vind het feit dat mensen zelf dom genoeg zijn om in too good to be true paarden te trappen er niets aan afdoen dat de handelaar heel erg fout zit.
de handelaar is fout................ vooropgesteld, die moet het wel weten zegmaar..........
maar komop zeg............. wat wil je kopen voor een appelen een ei dan???
slimmerik schreef:KiWiKo schreef:en dan gaat die handelaar over de kop..............zo werkt het![]()
ik ben het ermee eens dat een handelaar verantwoording moet nemen........... maar laten we dan beginnen aan de eeste SCHAKEL, en dat is toch echt de persoon die dat paard de handel ingooit!
Nee, die handelaar gaat niet over de kop.... die krijgt een goede naam en daardoor nog meer klanten.
KiWiKo schreef:en erger nog er zijn ook mensen die die handel in stand houden omdat ze denken een totilas te kopen voor 1000 euro.........
dat het dier totalloss is voor dat geld, dat gaat er dan even niet in........
hoofddader is de oplichter, die gaat bewust te werk........ maar die kan alleen maar zn werk doen als mieppie daar in wil stinken
KiWiKo schreef:slimmerik schreef:Nee, die handelaar gaat niet over de kop.... die krijgt een goede naam en daardoor nog meer klanten.
op welk stukje van mijn post reageer je niet????
mens je lijkt wel een politica![]()
![]()
ontwijkend antwoorden is ook een antwoord
Cayenne schreef:KiWiKo schreef:[
de handelaar is fout................ vooropgesteld, die moet het wel weten zegmaar..........
maar komop zeg............. wat wil je kopen voor een appelen een ei dan???
Er staat nergens dat er deze paarden voor een appel en een ei werden verkocht.....
Dat maak jij er van
Peperplant schreef:Deze handelaar werkt met VALSE paspoorten,(keuringbewijzen) keuringspapieren van niet bestaande veeartsen die gekeurd zouden hebben en tevens in het complot zitten, emotionele verhalen, valse namen,valse verklaringen van handlangers en noem maar op.
Door instanties als bv KWPN wordt geen hulp geboden bij vragen over de dieren bij bv de aankoop, dus pas wanneer je het dier in bezit hebt en er blijkt stront aan de knikker,willen ze je helpen met info....TE LAAT dan meestal.
Geloof me ...deze vrouw en sympathieke ex bokker is tuig van de 1e orde.
Opmerkingen over keuren, geen leuk gezond paard kunnen kopen voor een schijntje etc etc. voegen niks toe aan het gedane feit en leed dat ze veroorzaakt.
En neem van mij aan dat het niet alleen om paarden die een schijntje kosten gaan!
Er is veel geld betaald ( Lees: 10.000den euro`s) voor paarden waarvan niets bleek waar te zijn ,wat op de valse papieren beloofd werd.
Peperplant schreef:Ja...noem ons gedupeerden maar "naief", stom,goedgelovig en rancuneus !!!
Prijs je gelukkig met het feit dat jij slimmer bent dan wij....en hoop dat het je nooit overkomt!
Het feit blijft dat er moedwillig dierenleed plaatsvind!
Dat er mensen zijn die anderen, over de ruggen van weerloze dieren, financieel en emotioneel belazeren, om het gat in hun hand te proberen dichten.
Helaas hebben sommige oplichters geen handen.
Succes met de uitzending,
ik zit klaar met een potje bier en zak popcorn te genieten van , hoop ik de val en ondergang van een misselijkmakend en zielig stuk ellende....
Laat andere louche handelaren er een voorbeeld aan nemen, en stoppen met hun sjoemelarij!
KiWiKo schreef:de handelaar is fout................ absoluur!!! maar de handel zou er niet zijn als mensen niet voor een Appel en een ei een totilas wilden kopen
Peperplant schreef:Appel Ei Keuren Dikke Bult eigen schuld Totilas voor een duppie...
Foei foei wat een domme kopers zeg...
Zullen we een Appeltopic,Keurentopic,Totilas voor een duppietopic openen????
Sommigen hier hebben geloof ik moeite met lezen(verborgen gebrek wat pas later boven komt)
Laten we ons even aan de Feiten houden:
Malafide Handelaar,Oplichting en allerbelangrijkste punt de Uitzending Undercover in Nederland,
waar de slimmerikken(doel niet op jou Slimmerik!) onder ons niet naar hoeven kijken omdat hen toch geen domme dingen overkomt gelukkig.
Dat scheelt weer een aantal kijkers en veel onzinnige opmerkingen op dit topic.
Gedupeerden zijn al gedupeerd genoeg en als zij verstand en kennis hadden gehad hadden zij geen gedupeerden geheten.
Achteraf kijk je altijd een koe in z`n kont namelijk...
Abeltje77 schreef:KiWiKo schreef:de handelaar is fout................ absoluur!!! maar de handel zou er niet zijn als mensen niet voor een Appel en een ei een totilas wilden kopen
Jamaar... niet iedereen die een paard koopt wilt toch een totilas kopen?
De ruin uit mijn profiel heb ik gekocht voor 1000,- (incl deken en zadel al was het zadel niet veel soeps). Ik zocht geen Totilas, maar ik zocht wel een gezónd paard, een sympathiek recreatiebuitenrijpaard. Nou, die heb je dus best voor een lage prijs, maar dan mag je toch minstens verwachten dat er wel een gezond paard verkocht wordt.
Ik heb 1,5 jaar volop plezier gehad van het dier, hij was 17 toen ik hem kocht.
Er zijn ook heel veel mensen die geen hittepetitsportpaard zoeken, maar die gewoon netjes onder de 4000,- zoeken, dan mag je toch wel iets gezonds verwachten zonder dat je wordt opgelicht, kom nou.
KiWiKo schreef:Peperplant schreef:Appel Ei Keuren Dikke Bult eigen schuld Totilas voor een duppie...
Foei foei wat een domme kopers zeg...
Zullen we een Appeltopic,Keurentopic,Totilas voor een duppietopic openen????
Sommigen hier hebben geloof ik moeite met lezen(verborgen gebrek wat pas later boven komt)
Laten we ons even aan de Feiten houden:
Malafide Handelaar,Oplichting en allerbelangrijkste punt de Uitzending Undercover in Nederland,
waar de slimmerikken(doel niet op jou Slimmerik!) onder ons niet naar hoeven kijken omdat hen toch geen domme dingen overkomt gelukkig.
Dat scheelt weer een aantal kijkers en veel onzinnige opmerkingen op dit topic.
Gedupeerden zijn al gedupeerd genoeg en als zij verstand en kennis hadden gehad hadden zij geen gedupeerden geheten.
Achteraf kijk je altijd een koe in z`n kont namelijk...
als je goed keurt is er geen verborgen gebrek............
ik kan wel begrijoen dat aankomende kopers nvan ene 2000 euro paard er geen 500 euro keuring tegenaan gooien