Trailer van nieuwe paarden-bioscoopfilm "Secretariat" online

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:59

EeCee schreef:
:D Wat een heerlijk ge-emmer weer over een 'zoveelste renpaardfilm'.

Ik weet niet of de meeste hier alleen gefixeerd zijn op 'paard' ('gokje' van wel ;) ), maar in de trailer gaat het voornamelijk over een huisvrouw die vooral gaat opboksen tegen een rigide mannenwereld...

Ja, het is een Disney film, dus flink gedramatiseerd.
Ja, Amerikanen geilen op films uit zware tijden waarin alles weer goed komt.
Ja, zelfs ik als cynisch persoontje wil 'm graag zien! 8-)

Oja, en Ja, ik wil Zenyatta ook op het witte doek. Kunnen ze nu alvast mee beginnen want ik wil de echte! :D

Wilde ik ook allemaal zeggen >;)
Ik hoop dat de verhaallijn over zijn eigenaresse voldoende ruimte krijgt in de film, ik hou wel van de sterke vrouwen die zich in een mannenwereld wurmen-films :D

Bart1963

Re: Trailer van nieuwe paarden-bioscoopfilm "Secretariat" online

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 00:00

Ik zal iets leuks vertellen, mijn merrie is de achterkleindochter van Secretariat. Hij zal wel veel nakomelingen hebben, maar het blijft leuk natuurlijk. Ik ga de film dus zeker kijken!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 21:12

hmm nou ik hb hem gekeken, maar helaas de film voldoet nog niet aan de helft van mijn verwachting.
Nee ik vond hem nogal afgezaagd de beelden vond ik ook niet heel spectaculair maar ach het was weer een film over de rensport en toch elke keer weer als je de trompetters hoort de startboxen open kletteren en daarna het geren van de hoeven krijg je toch een adrenaline kick.