Nou ja, laten we maar hopen dat het kind de hersenen van zijn moeder heeft geërft
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liedje! Nou ja, laten we maar hopen dat het kind de hersenen van zijn moeder heeft geërft fiona1 schreef:De aggossie mensen hebben waarschijnlijk geen hanen of groot pluimvee thuis.
En ik ben ook blij te lezen dat niemand ooit een inschattings fout zal maken met betrekking tot het rijden van kinderen tussen ander vee.
anneliesdj schreef:Lauste schreef:Om eerlijk te zijn heb ik me kapot gelachen bij dit filmpje.Sabinee__ schreef:Sorry, maar ik vind dit filmpje zo ontzettend grappig. Dat kind blijft ook echt droog doorkruipen.
Ik verbaas me er toch over dat er blijkbaar mensen zijn die zich 'rot' lachen om dit filmpje.
Als je enig flauw idee hebt hoeveel kracht een stuisvogel/emoe heeft lach je hier niet om maar hoop je van harte dat pap hard genoeg rent om hem op tijd weg te jagen.
Voor de duidelijkheid; een stuisvogel kan met één goedgemikte trap de schedel van een leeuw of hyena verbrijzelen.
Als je dat in je achterhoofd houd snap je ook waarom papa dat beest een trap achterna geeft, stuisvogels zijn niet zomaar onder de indruk, ze zijn namelijk net zo groot als jij en kunnen ook papalief met één schop de wereld uit helpen. Schop je te zacht dan is de kans groot dat hij jou op de korrel neemt en die kans wil je hem helemaal niet geven, van een moordlustige struisvogel win je 't nooit.
Maar ik vraag me nog steeds af in hoeverre het kind ongedeerd is, je ziet de vogel toch duidelijk pikken en op het moment dat hij uit beeld verdwijnt lijkt hij ook te schoppen, dat is ook het moment waarop pa ineens harder begint te lopen.
Sabinee__ schreef:Ik snap best dat het allemaal erg gevaarlijk is, maar vind het er alsnog grappig uit zien . En ik ben het zeker ook eens met de mensen die het niet erg vinden dat de struisvogel een trap krijgt, en dat het stom is dat dat meisje daar rijd.
Maar ik vind het er echt komisch uitzien, sorry .

liedje89 schreef:Wat ik zo vaag vind is dat die papa gewoon blijft filmen als dat kind eraf donderd. Je gaat toch meteen kijken of er geen schade is dan! dan had die pino ook nooit zoveel tijd gehad om aan te vallen.
Nou ja, laten we maar hopen dat het kind de hersenen van zijn moeder heeft geërft.
Snap niet waarom mensen niet eens nadenken over dieren,al helemaal niet als je dat combineerd met kleine kinderen
Zack schreef:M_D_H schreef:ja maar ja, dat is nou eenmaal gebeurd...
en moet je daarom je kind maar laten aanvallen?
Beter nadenken zou een goede optie zijn..

J_C_N schreef:Ik zou die inschattingsfout inderdaad niet maken nee. Rijden doe je op twee plekken:
1. in een LEGE wei
2. in een daarvoor bestemde bak
)
als je weet hoe hard die beesten elkaar trappen. Dan is die schop van die vader niks bij vergeleken.
.
Lauste schreef:Inderdaad, het ziet er gewoon komisch uit.
Hoe dat kind eerst op die shet hobbelt ziet er al grappig uit, en dan komt er ineens zo'n vaag beest achteraan rennen, kind valt en schreeuwt als een malle, pa loopt er ook maar es heen, komt er ook nog vet droog een ezel voorbij sjokken.
Tja, ik vind het beeld over het algemeen gewoon erg komisch.
En ik snap ook wel dat het gevaarlijk is, maar het is gewoon hartstikke stom om daar te gaan rijden, dus ik vind het wel een beetje eigen schuld dikke bult.