Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Moet zeggen dat ik Devdan ook mooi op gewicht vind, maar ik vraag me ook af of hij voor de keuring nog veel ruwvoer kreeg omdat hij geen gras/hooibuik heeft.
LauraM schreef:Ben het met je een Nemurin, vaak zijn honden en katten ook veelste dik!
Urielle schreef:Ik ben dan weer stinkend jaloers op die mensen hier die zitten met te dikke paarden. Ik voer tegen de klippen op en het is zo moeilijk om hem op gewicht te houden! Ik krijg hem meestal kantje boord goed, maar als er dan weer iets is waarvan hij gestresst raakt en hij staat weer hartstikke opgetrokken en knal daar zijn de ribben weer.
En de schimmel kocht ik met een dikke wintervacht, had er weinig aparts aan gezien, tot ik ging scherenNu begint hij op gewicht te komen, maar dat gaat langzaamaan.
Volgens mij krijg je met die spekkies ook minder commentaar, ik heb al heel wat gehoord in de afgelopen jaren..
roxxxiejjj schreef:Ik heb juist het tegenovergestelde probleem, moet er alles aan doen om ponylief op gewicht te houden. En ik lees hier dat het nog gewoon gezond is zolang je de ribben niet ziet maar voelt. Maar hoe worden vierkante billen dan gezien? Echt vierkant dan, en ponylief heeft ook geen buik.