Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s0173957 schreef:In de Lichte Tour zijn er idd combinaties met talent, maar of ze ooit echt gaan doorstten naar wereldbekerniveau in de GP... ik wete het niet!
Maar laten we het tijd geven, als je ziet hoe onze jeugd het doet, ze leggen de Duitsers en Nederlanders soms serieus het vuur aan de schenen (vb Mieke Mommen, Noëmie Goris, Thibault Vandenberghe,...).
Ik zeg niet dat we de achterstand gaan inhalen, maar binnen dit en 10 jaar gaat die toch een serieus stuk verkleind zijn!
Vudress schreef:s0173957 schreef:Buiten SPahn denk ik niet dat er iemand dit jaar met een nieuw paard in de GP is uitgekomen, op deftig niveau dan welteverstaan...
Johan Zgers mss, maar of die nu bejubeld wordt?
Ik denk dat er gedoeld wordt op Jeroen Devroe met Apollo.
Brando090309 schreef:neen, ik had het niet over Devroe...
Ik noem eigenlijk niet graag namen omdat ik op zich wel respect heb voor die mensen maar goed ik had het over Wim Verwimp met Feuer (een vos) ofzoiets, ik heb hem altijd met een ander paard weten rijden zag hem nu met die vos, maar misschien is het geen nieuwe combinatie, ik weet het niet zeker maar ik vond het echt niet goed...
hij had er wel de punten naar maar Peter Spahn was toch maar na hem geklasseerd en dat was toch echt niet verdient vond ik want die had toch wel een mooiere proef laten zien.
ik ben niet in L'etrier geweest.
)
op! Ieder jeeft zo z'n voorbeeld en Vicky is toch wel een groot voorbeeld voor mij