Indoor Brabant blijft hopen op gaatje voor Anky van Grunsven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:29

Vudress schreef:
Om even bij het begin te beginnen. Jij komt met de bewering dat het voorbeen in de dressuur niet hoger dan horizontaal mag zijn. Ik wil graag weten waar dat te vinden is.

Heeft niets met zwakte te maken, een argument aandragen als 'dat is van een vrouw die er meer verstand van heeft dan jullie allemaal' is een hele zwakke.

Deze mevrouw is zelf werkzaam geweest bij de KNHS. Zij is mijn bron. Ik kan toch moeilijk een internetadres of boek aan je geven waar die informatie van haar in staat?

Ayasha
Blogger

Re: Indoor Brabant blijft hopen op gaatje voor Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:34

Waarom kan dat moeilijk? :=

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:54

Ayasha schreef:
Waarom kan dat moeilijk? :=

M'n internetverbinding wordt wat traag als ik haar door de kabel probeer te stoppen :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:56

Als het zo'n goede bron is zal het vast ook wel ergens geschreven staan....
Je kan toch hoop ik wel begrijpen dat je hier "gewoon een bokker" bent en dat je kan beweren dat je de koningin kent. Zo lang daar geen bewijzen van komen houd het op.

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 15:59

Alsof ik hier onzin ga typen?
Als je aanneemt dat ik iets verzin en het hier dood leuk neer schrijf, dan houdt het inderdaad op.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:05

Je zou de eerste niet zijn dus ik vrees dat het op houd :+

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:07

Ongelofelijk dat je meent te denken dat ik onzin type.
Daar kan ik serieus dus niet over uit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:09

Ik zie dat je nog niet zo lang op bokt zit, je leert nog wel hoe dat kan :')

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:36

Saskia505 schreef:
Vudress schreef:
Om even bij het begin te beginnen. Jij komt met de bewering dat het voorbeen in de dressuur niet hoger dan horizontaal mag zijn. Ik wil graag weten waar dat te vinden is.

Heeft niets met zwakte te maken, een argument aandragen als 'dat is van een vrouw die er meer verstand van heeft dan jullie allemaal' is een hele zwakke.

Deze mevrouw is zelf werkzaam geweest bij de KNHS. Zij is mijn bron. Ik kan toch moeilijk een internetadres of boek aan je geven waar die informatie van haar in staat?

Een verwijzing is voldoende. Ik neem aan dat zij het ook ergens vandaan heeft.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:58

Saskia505 schreef:
Vudress schreef:
Bladen als de Privé en de Story gebruiken termen als een zeer betrouwbare bron. Als ik van een bron gebruik maak wil ik er naar kunnen verwijzen. Dus in welke literatuur is het te vinden?

Mireille, die reden is volgens mij meer psychologisch dan gegrond.

Vergelijk je me nu met de Privé en de Story? Je hebt gelijk, wie ben ik om jou te vertellen dat je me moet geloven?
Ik weet dat de vrouw die me dit verteld heeft er daadwerkelijk 100 keer meer verstand van heeft dan alle Bokkers bij elkaar en daar twijfel ik niet aan.

Beetje zwak om nu direct na te willen zoeken waar dit vandaan zou kunnen komen om er zo mogelijk commentaar om te kunnen geven. Het is overigens niet in literatuur te vinden, gezien het om de discipline regels van de dressuursport gaan. Maar waarschijnlijk had je dan zelf ook wel al bedacht.

beetje zwak om te denken dat 1 persoon ergens meer verstand van heeft dan mensen die jij totaal niet kent... en dat notabene omdat ze bij de KNHS heeft gewerkt hahaha.
Als je het mij vraagt is het iemand z'n mening en niet een reglement.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:32

Vudress schreef:
Janine1990 schreef:

Tsjah...
Waarom kijkt men bij het bouwen van huizen nog steeds kunsten van Romeinen, Grieken en Egyptenaren af?
Waarom grijpt bijna elke ruiter altijd terug op de basis?
Het moet ergens vandaan komen, vroeger is bewezen... De toekomst nog niet...
De vroegere ruiters hebben veel goede dingen geschreven...

Innoveren betekent niet dat je het verleden weg moet gooien.

Dat doet ook niemand, hij wordt alleen bijgeschaafd en beter.
Daarom schaatsen we nu sneller dan ooit, fietsen we sneller dan ooit en rijden we beter dan ooit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:33

Het is maar wat je bijgeschaafd en beter noemt... :)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:34

Saskia505 schreef:
Vudress schreef:

Ik ken ook mensen van de KNHS, veel zelfs, persoonlijk. En ik weet dat die niet hetzelfde roepen als die die jij kent.
Maar misschien kan die vriendin/vriend wel zelf even laten weten wanneer duidelijk is of Anky nu wel of niet recht heeft op dit extra ticket voor een kampioenschap waar kampioenen als zij thuis horen?
Dan vernemen we dat graag :-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:36

Als je nu effe leest dan zie je dat het daar niet over de wildcard gaat.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:37

Ayasha schreef:
Het is maar wat je bijgeschaafd en beter noemt... :)

Kijk dan nog maar eens banden van de World Cup finals van 20 jaren terug.
Die zouden nu nog geen Z-proef winnen in NL. Zo rommelig, niet aan elkaar en niet op de letter.
Ruiters die niet op Indoor brabant thuishoren en Anky wel, ongeacht of je vindt dat haar paarden de benen teveel optrekken.
Klinkende cijfers zeggen dat juist zij op een kampioenschap thuishoort als er extra tickets zijn, en inderdaad - waar het topic mee begon - niet die ruiter die in Hongarije 61% wist te scoren...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:37

Het ging niet om Anky in dat stukje... :+

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:38

Ayasha schreef:
Als je nu effe leest dan zie je dat het daar niet over de wildcard gaat.

Tegen wie zeg je dit?
Wie heeft het hier over Wildcard?
We hebben het over het al dan niet toelaten van een kampioene die dit jaar 4e NL-er is... en al dan niet wel de benen van het paard optillend of niet.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:39

Ayasha schreef:
Het ging niet om Anky in dat stukje... :+

Ik probeer uit alle macht steeds de topic terug naar Anky te krijgen haha (sorry) :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:39

Jij in je eigen bericht begint over wildcards....

En zeg dan iets in de aard van "terug ontopic" want nu komt het over alsof je gewoon binnenstormt zonder lezen.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 07-03-10 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:40

Ja klopt, maar het gaat in dit Topic om Anky (en ze rijden samen dus...) en Karl kwam al roepen dat we ontopic moesten blijven vandaar.
Anders sluiten ze de topic.
En ik ben toch wel benieuwd waarom mensen liever de regeltjes gehandhaafd zien dan mooie sport...
Laatst bijgewerkt door Mireille1970 op 07-03-10 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:42

Mireille1970 schreef:
Ik ken ook mensen van de KNHS, veel zelfs, persoonlijk. En ik weet dat die niet hetzelfde roepen als die die jij kent.
Maar misschien kan die vriendin/vriend wel zelf even laten weten wanneer duidelijk is of Anky nu wel of niet recht heeft op dit extra ticket voor een kampioenschap waar kampioenen als zij thuis horen?

Terwijl de bron ging over wat ze op de vorige pagina beweerde over het voorbeen ;)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:44

Ayasha schreef:
Mireille1970 schreef:

Terwijl de bron ging over wat ze op de vorige pagina beweerde over het voorbeen ;)

Klopt maar aangezien hier gesuggereerd wordt dat die bron dus alles van alle regels weet kan die ons wellicht het antwoord op de vraag geven waar dit topic over gaat :-)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:44

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat over dat Indoor Brabant hoopt nog een wildcard voor Anky te kunnen krijgen. Gezien het onderwerp daar ondertussen van af is geweken vraag ik jullie om terug ontopic te gaan. Voor een dergelijke discussie als hiervoor kunnen jullie een apart topic openen :)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:47

Ik ben nog steeds van mening dat het de sport ten goede komt als Indoor Brabant een gaatje weet te vinden op het laatste moment.

Trouwens, net zo raar vind ik het dat een geplaatste kampioen én regerend wereldkampioen zijn titel niet verplicht hoeft te verdedigen en daarmee de titel zo mag weggeven, terwijl wel de selecties zijn gereden en het plaatsbewijs binnen is.

Geef dat dan aan Anky, in eigen land :-)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:48

Sinds wanneer ben jij mod? :+

Mireille: Nu begrijp ik je beter! Excuus dan!! :) Tja, ik had haar tóch graag gezien op deze finale :D Maar het is niet anders.... Kan me ook wel voorstellen dat ze op haar hopen eigenlijk en niet zozeer omdat ze "meer" is dan de rest maar omwille van haar prestaties.