Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sandyQ schreef:ik mag mijn persoonlijke mening hier over geven,en hebben jullie er wel aan gedacht dat Oki uit z,nvertrouwde omgeving is gehaald,,wordt verhuisd naar een ander land,,hoe angstig zal dat zijn voor Oki zelf ,ook paarden hebben gevoel ....
en ja er worden vaker paarden verkocht ,om de meest belachelijke reden...en daar maak ik me boos over...
en het excuus dat het een bedrijf is....weet je wel dat ze ook geld verdienen met de geldprijzen die ze winnen op wedstrijden
oki is al zoveel overal naartoe gereist dat hij echt hier niet minder van wordt hoor
en tja, voor een goed bod gaan mijn paarden ook weg hoor, vind dat een goede reden
Ik kan nergens uit opmaken hoe oud je bent, maar geloof me paard is niet onder de indruk van een reis meer of minder hoor
sandyQ schreef:ik mag mijn persoonlijke mening hier over geven,en hebben jullie er wel aan gedacht dat Oki uit z,nvertrouwde omgeving is gehaald,,wordt verhuisd naar een ander land,,hoe angstig zal dat zijn voor Oki zelf ,ook paarden hebben gevoel ....
en ja er worden vaker paarden verkocht ,om de meest belachelijke reden...en daar maak ik me boos over...
en het excuus dat het een bedrijf is....weet je wel dat ze ook geld verdienen met de geldprijzen die ze winnen op wedstrijden
...
melaniemagic schreef:Zielig voor Zoer, ik hoop wel dat de volgende eigenaar er net zo goed mee kan springen als Zoer zelfik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zielig voor hem, wat ik alleen niet snap is dat ze er een nieuwe deken voor maken... economische crisis, jaja dat zal!!!

sandyQ schreef:ik vind het ronduit belachelijk dat ze okidoki verkocht hebben,als ik zo,n goed paard had was die echt niet weg gegaan,maar ja geld gaat weer voor het paard ,wat nou als de nieuwe eigenaar niet goed is voor oki,wat dan ???
maar ja dat is mijn persoonlijke mening
dan kan je nooit weer een paard verkopen..