Ik dacht zelf eigenlijk dat het eerste gedeelte van de Holterweg gewoon goed was en ze toen opeens op een glad stuk waren gekomen, want had niet gedacht dat je met zo'n lage snelheid je dit toch kan overkomen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lia_ schreef:A_lette schreef:Ik heb een heleboel oneliners als 'sterkte' verwijderd. Houdt er rekening mee dat 3 of 4 woordjes meer ook nog steeds een oneliner is. Verder ook het verzoek niet over dingen te gaan speculeren.
Wat absurd dat je berichten om de familie sterkte te wensen verwijderd, dat kan die mensen heel veel steun geven.
Wie ben jij om dat te verwijderen...
Shame on you!
Lia_ schreef:A_lette schreef:Ik heb een heleboel oneliners als 'sterkte' verwijderd. Houdt er rekening mee dat 3 of 4 woordjes meer ook nog steeds een oneliner is. Verder ook het verzoek niet over dingen te gaan speculeren.
Wat absurd dat je berichten om de familie sterkte te wensen verwijderd, dat kan die mensen heel veel steun geven.
Shame on you!
Anita1987 schreef:Het spijt me dat ik zo denk, maar ik kan er ook gewoon niet bij dat mensen deze tijd de trailer pakken en daar nog een paard in stoppen en gaan rijden. Zijn de wedstrijden/sport/les etc nou zo belangrijk? Het weer is gewoon klote nu, het is niet anders, iedereen met paarden lijdt eronder, dus geef je paarden desnoods een poos vrij.
Je neemt zo'n groot risico om nu op pad te gaan met trailer en je neemt je paard erin mee.
Ik bedoel het zeker niet aanvallend tegenover de slachtoffers hiervan, maar hoop wel dat iedereen hier van leert om dezelfde gevallen te voorkomen, en dat er extra nagedacht wordt om nu de trailer te pakken. Dat is mijn mening.
Daarbij is het zeker vreselijk voor de betrokkenen en ik wil ze natuurlijk ook heel veel beterschap wensen en sterkte met het verlies van het paard, vreselijk...
Citaat:Even extreem doorvoeren? Komt 'ie:
Als dat paard anders op stal had moeten blijven en hij had een dusdanig ernstige koliekaanval gekregen waardoor ze 'm verloren hadden, dan waren ze nu door Bokt ook voor dierenbeulen uitgemaakt....
Anita1987 schreef:Dat is idd wel heel extreem doorvoeren, en ze ging alleen maar naar les. Of die ene keer les nou een koliek aanval zou voorkomen. Zo kan je voor alles wel wat verzinnen.
Shame on you!