Neee!! Mijn favoriete paard! Vond het echt een wereldpaard, met zo'n gave uitstraling... Echt super zonde..
Sterre
Geplaatst: 25-01-10 23:34
Ik ben absoluut geen ster in het beoordelen van een kür, maar toen Matine haar kür in 2006 liep, had ik wel zoiets van "wauw, díe loopt de sterren van de hemel !!" Eeuwig jammer van deze prachtige merrie ...
Wat jammer zeg.. Ik kan me die kür nog zo goed herinneren echt prachtig met die oortjes die zo heen en weer gaan! Jammer dat het zo is gelopen.. :'(
Joscaa
Geplaatst: 25-01-10 23:37
Dieuwke_ schreef:
Wat een verlies voor Blue Hors Stud Ik neem aan dat niet bekend is hoe ze de gebroken knie heeft opgelopen?
Als ze in het land stond, heeft ze waarschijnlijk een trap gehad, of gewoon verstapt. Wel heel fijn dat paard gewoon in het land stond, in plaats van 24/7 in een stal met "stel je voor dat ze iets krijgt anders."
Heel zonde, sneu voor de eigenaren, en heel sneu voor het paard natuurlijk
wat een zonde. Ik was absoluut weg van die merrie.
Het is heel erg jammer dat een mooi leven voor Matine (in de wei lopen en een veulentje krijgen) zo bruusk moest eindigen.
Suomi
Geplaatst: 25-01-10 23:56
Jammer dat ze zo jong heen is gegaan Maar, zoals hiervoor al is gezegd, wel een fijne gedachte dat ze in ieder geval op de wei kwam in plaats van 'veilig' achter tralies. De kur in Aken 2006 was echt heel indrukwekkend!