Ik vind het een heel bijzonder en ontzettend gaaf paard, zeker omdat het een merrie is, die de rest met lengte achter zich laat, echt ongelooflijk. Aan de ene kant merk je inderdaad wel dat ze er erg veel zin in heeft, ik heb een paar filmpjes zitten bekijken en man, wat heeft zij er zin in. Compleet opgefokt. Kan me voorstellen dat het er een is die graag blijft lopen en om dat weg te laten kwijnen zou zonde zijn. Maar we moeten nu niet allemaal denken dat het sprookje waar is, er is een heleboel geld mee gemoeid, dus het is wel erg naïef om te denken dat het helemaal niet meespeelt. Ze kunnen daarnaast ook fokken met draagmoeders, dus dubbel winst. Als ze het puur voor haar lol doen, dan hoeven ze haar niet per se mee te laten doen aan de grote wedstrijden. Ik hoop dus dat ze het allemaal knap doorkomt.
Ik vind het wel echt bijzonder om dat beest te zien lopen, vooral die breeders cup is heel gaaf, gewoon rustig helemaal achteraan blijven hangen en dan alsof het niets is, de hele meute aan de buitenkant zo inhalen en dan nog met een aantal paardlengtes winnen ook, geweldig

. Die commentatoren gaan ook helemaal uit hun dak. Prachtig beest

.
Lijkt me trouwens voor de anderen knap frustrerend om tegen haar te moeten rijden, denk je mooi voorop te zitten met een leuke afstand, komt zij ineens aanjakkeren, schakelt nog even door naar de mega galopsprongen en daar zit je dan tegen haar winnende kont aan te kijken

.
Ik denk trouwens ook wel dat ze zich op de wei met maatjes prima zal vermaken, maar het is natuurlijk niet zo gek dat ze wil blijven lopen, dat is ze wel gewend, dus dan moet je haar evengoed wel aan de gang houden.