wat een mooi en waar gedicht heeft u geschreven zeg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Beste Sinterklaas, bij deze feliciteer ik u nog Piet. Morgen bent u officieel pas jarig..
Ik citeer: Zo is de nu algemene sinterklaasavond of pakjesavond in huiselijke kring op 5 december van betrekkelijk recente datum. Volgens de heilige kalender van de katholieke kerk is 6 december de gedenkdag van de heilige Nicolaas en nog tot na de Tweede Wereldoorlog vonden kinderen op de morgen van 6 december de geschenken die Sinterklaas hen had gebracht. Zoals bij zoveel feesten, werd echter ook de vooravond van de eigenlijke feestdag bij de viering betrokken: sinterklaasavond.
Hopelijk heeft u een goede avond vandaag met dit pietenweer!
sologirl schreef:lucifertje schreef:Beste Sinterklaas, bij deze feliciteer ik u nog Piet. Morgen bent u officieel pas jarig..
Ik citeer: Zo is de nu algemene sinterklaasavond of pakjesavond in huiselijke kring op 5 december van betrekkelijk recente datum. Volgens de heilige kalender van de katholieke kerk is 6 december de gedenkdag van de heilige Nicolaas en nog tot na de Tweede Wereldoorlog vonden kinderen op de morgen van 6 december de geschenken die Sinterklaas hen had gebracht. Zoals bij zoveel feesten, werd echter ook de vooravond van de eigenlijke feestdag bij de viering betrokken: sinterklaasavond.
Hopelijk heeft u een goede avond vandaag met dit pietenweer!
Ik dacht al, ben ik nou zo blond, Sinterklaas is toch morgen pas jarig?
Alvast gefeliciteerd Sint