Jannepauli schreef:Op de eerste plaats een dikke pluim voor Ellen Stuart die binnen haar eigen mogelijkheden, op eigen kosten en vanuit een goed hart geprobeerd heeft deze paarden een beter leven te geven, iets voor ze te doen en haar tijd en moeite erin gestoken heeft om organisaties die het welzijn van dieren hoog in het vaandel zouden moeten hebben, wakker te schudden.
Daar tegenover echter een luide en dikke "BOE" voor instanties als de DB, LID,AID die niks gedaan hebben behalve meewarig kijkend aan de kant staan, zich beroepend op regels en wetten en beargumenteren dat ze niks mogen. Of het nou de Voorburgse Loolaan-paarden zijn, of de dode paarden van Batenburg.. waarom zijn die organisaties er dan?
En voor de persoon in dit topic die dit wenst goed te praten... ben jij soms betrokken bij die organisaties? Dan snap ik dat er niet veel van terecht komt - praatjes vullen namelijk geen gaatjes.
heeft ze ze wel gevoerd dan?...dan begrijp ik niet hoe ze een hongerdood kunnen sterven?
Ik heb 1 ding geleerd...eerst zelf ingrijpen dan pas bellen
Schandalig!!! dat iemand zo met paarden durft om te gaan!! dat zulke mensen bestaan!!
Ik wen hier nooit aan, wat een &^%$mensen bestaan er toch.