Oplossing gevonden in lang conflict rond Power and Paint

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMarianne

Re: Oplossing gevonden in lang conflict rond Power and Paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 10:29

goed gezegd Renatevb!
jij weet er iig meer van dan dat wij doen ;)

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:01

nouuu, ik heb geen paardenkrant gekregen vandaag.... :(

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 18:07

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten verwijderd die eerder ook al verwijderd zijn door een moderator. Ik wil jullie verzoeken het plaatsen van verwijderde berichten, en berichten waarin gespeculeerd wordt, achterwege te laten.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 18:18

Joscaa schreef:
Wanted2003 schreef:
Jammer dat er altijd weer de rollkur affaire erbij gehaald moet worden en dat er altijd van die jaloerse reacties komen.

Toch logisch dat dat erbij gehaald word, vooral als het gaat om een paard met blessure?
Zou het eerder gek vinden als hij blessure vrij blijft met zulke taferelen.

Blijf het toch wel een onwijs gaaf leuk dier vinden, wát een uitstraling :~

Nee vind ik niet logisch, ben namelijk van mening dat deze blessure echt niet direct het gevolg is van dit voorval. Het gaat hier om een pony met een redelijke leeftijd (16??) en een enorme sportcarriere achter die hij achter de rug heeft. Het is echt biet gek dat deze pony een blessure heeft, dat hebben heel veel pony's op een dergelijke leeftijd ook zonder deze "manier van trainen".[/quote]

ik bedoelde het niet zo, ik vroeg me alleen af of dit de zelfde pony is meer niet

Pin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 00:01

Toeink..! :wow: :$ 160.000,- voor een pony voor je 11-jarige dochter ...oke :P
Hoop dat het met de pony goed gaat en dat hij lekker dekhengst mag worden, mooie nakomelingen voortbrengen want het is zooo'n mooi beest :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:27

Is er al meer bekend?

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 11:28

och arm ding

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 15:55

geen idee of er al meer bekend is, want het zou in de paardenkrant komen (uitgebreid) maar dat is tegengehouden ofzo... :o
maarja.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:00

Joscaa schreef:
Wanted2003 schreef:
Jammer dat er altijd weer de rollkur affaire erbij gehaald moet worden en dat er altijd van die jaloerse reacties komen.

Toch logisch dat dat erbij gehaald word, vooral als het gaat om een paard met blessure?
Zou het eerder gek vinden als hij blessure vrij blijft met zulke taferelen.

Blijf het toch wel een onwijs gaaf leuk dier vinden, wát een uitstraling :~

Ik schrok echt geweldig toen ik deze foto's zag, want in die maanden dat ik intern bij DVB verbleef, heb ik nooit een paard zo opgebonden gezien! Wij longeerden de paarden steeds met losse bijzets of gewoon voorwaarts-neerwaarts.. Ik weet het fijne er niet van, maar ik vermoed dus wel degelijk dat het hier om een fout gaat en het niet de bedoeling was Powie zo te longeren. Het is bij DVB dat ik geleerd heb dat de roll kur nergens goed voor is, dus kan ik mij niet voorstellen dat ze met opzet Powie zo gaan longeren..Ik weet dat als ik een topstal zou moeten kiezen om mijn paard te laten rijden, dat zeker en vast DVB zou zijn. De paarden worden daar echt top behandeld en zowel Coby als Marlies en Marrigje zijn echt aan hun paarden gehecht.

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 16:34

ja, veel mensen maken er zo'n ophef van maar ik ben zelf ook fan van DVB dus ja..
maar hopenlijk komt er een goed compromis tussen de fam. Fokker en fam. Pasch.....