Ligt denk ik aan de pc want mijn eigen werkpc pakt ie hem ook heel slecht en die van mijn vader heel goed.
Liezel1 schreef:Dat paard piaffeert bijna in een zijwaardse gang joh...Ja zag het ookal, die voorbenen ook steeds voor elkaar..
SaskiaKur schreef:Ben ook niet zo weg van deze combinatie Maar natuurlijk wel knap dat ze op zo'n hoog niveau rijden.Dat zeker maar zaten toch ook wat slordige fouten bij, dat is wel zonde
beccy schreef:pff hij blijft haperen echt super irritant, kan ik echt niet naar kijken...jammer...Misschien helpt het ook als je de nieuwste internet explorer hebt? (Bedenk maar wat hoor )
Ja mee eens!Ook jammer in de appuyementen in de galop dat die de kont voor heeft.Wel een stuk intressantere kür!
SaskiaKur schreef:Vind alleen dat die net iets meer lossigheid in zijn nek/hals mag hebben.Ben benieuw hoe dat straks bij Totilas gaat, vind dat namelijk bij hem ook altijd. Die Duitser vind ik wel te hoog gepunt.
Klopt. Maar vindt dat Edward hem dan wel de ruimte geeft, vind dat deze ruiter juist meer terugpakt ipv meer ruimt geeft!
SaskiaKur schreef:Klopt. Maar vindt dat Edward hem dan wel de ruimte geeft, vind dat deze ruiter juist meer terugpakt ipv meer ruimt geeft!ja, het is echt extreem,strax eens kijken of het bij totilas ook zo is
En dan sporen ze in duitsland duidelijk aan.. Rijden op je buitenteugel! Dat deed de tweede absoluut niet...